Etsitään vapaaehtoistyöhön Ubuntu-ohjelmistokehittäjä.
Osaamis-vaatimukset:
PHP
MySQL
XHTML
CSS
JavaScript
[email protected]
Ubuntu-ohjelmistokehittäjä
4
210
Vastaukset
- i4ware Software
Luonnollisesti i4ware Software ei sijoita rahaa ilmaisjakeluun tuleviin Open Source -ohjelmistoihin eli tekijälle palkkaa ellei, joka asiakkaana toimiva tai asiakkaina toimivat tahot rahoita projektia.
Ehtona on tekijä on ohjelmistokehitys-alalla opiskeleva opiskelija, joka suostuu palkattomaan työharjoitteluun jotta koulun vakuutukset saadaan ks. opiskelijalle. Tekijän olisi oltava Tampereelta, koska oppilaitokset eivät syystä tai toisesta suostu etätyöhön.- vientiyhteydet
Kyllä töitä tarjolla on, kun vaan osaaminen ja kysyntä kohtaavat!
Minulla itselläni, omassa yrityksessäni on 10 000 ihmisen vajaus osaajista! Kävynpoimintapuusta puolelta löytyy heti 1000 työpaikkaa. Palkka on 10€ lavallisesta käpyjä ja vähimmäisvaatimuksena on pelastusopisto/varatuomarinpaperit.
Puolukan ja mustikanpoimintapuolella tilanne on hälyyttävä. Siellä tarvitaan samantien 4000 ihmistä per osasto. Maksu on 1€ kymmenen litran täydestä ämpärillisestä virheettömästä ja roskattomasta puolukasta tai mustikasta. Kuitenkin niin ettei molempia saa olla sekaisin samassa ämpärissä. Töihinpääsyn vaatimuksena pidän viiden kielen virheetöntä hallitsemista (Latinan viittomat etruski murre plussaa, mandariinikiina, somaliankirkkokieli, hämeenkieli ja Maya-kuvakieli). Suoritettua henkirikosta. Lisäksi hakijan tulee pystyä ajamaan yksipyöräisellä sirkuspyörällä narua pitkin väh. 20 metriä.
Lentolupakirja,hydrokopterin,kuorolaulun opettajan,Ruottinlautan ja linja-auton kuljettamiseen oikeuttavat kortit on luonnollisesti löydyttävä!!
- i4ware Software
Sorry, typot:
Luonnollisesti i4ware Software ei sijoita rahaa ilmaisjakeluun tuleviin Open Source -ohjelmistoihin eli maksa tekijälle palkkaa ellei, joku asiakkaana toimiva tai asiakkaina toimivat tahot rahoita projektia.
Ehtona on tekijä on ohjelmistokehitys-alalla opiskeleva opiskelija, joka suostuu palkattomaan työharjoitteluun jotta koulun vakuutukset saadaan ks. opiskelijalle. Tekijän olisi oltava Tampereelta, koska oppilaitokset eivät syystä tai toisesta suostu etätyöhön. - i4ware Software
Katso:
http://www.i4ware.fi/
Ja tämä myös:
http://www.i4ware.fi/blog/2011/04/03/maintenance-lamp-on-ubuntu-with-mysql-based-solution/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040