Itse olen kohta 18-vuotta jo täyttävä tyttö, joka hakee ihan vain juttu seuraa, sukupuolesta välittämättä, tosin en kyllä seurustelekaan (olen hetero). : D
Olen hyvin huumorintajuinen, hieman poikatyttömäinen ja muutenkin melko tavanomainen henkilö.
Jos siis haluat vaikka ihan vaan jutella ni laita mese osoite tai e-mail osoitetta tulemaan ni laitan viestiä.
Oon kiinnostunut mm. musiikista(kaikki paitsi iskelmä), piirtämisestä ja mm. opiskelen englantia ja japania tarkoituksena valmistua joku päivä tulkiksi.
17-v tyttö hakee Mese/E-mail juttuseuraa?
7
337
Vastaukset
- millamaria__
laitakko sähköpostilla meses, kun en viitti mesee tähän laittaa, mutta sähköposti on [email protected] (mul on siis erillinen mese :D)
- fweek
Lisäileppä [email protected] meseen, jos haluat, juttuseuraa ei koskaan ole liikaa. ^^
Ainahan uudet tuttavuudet kiinnostaa :) laitappa vaikka sähköpostia [email protected] sitä kautta saa sit mesen tai voi sitä mailaillakkin, ei sillä niin väliä. :)
- Lapista17
Laitahan sähköpostia:
[email protected] - asdasdasdasdfsfsdf
oon kohta 18-vuotias poika ja etsin itekki vaan juttuseuraa. lisää mese [email protected]
- LaGrandeNoir
Moikka moi!
Itekki oon kiinostunut japanin kielestä, aikomuksenä lähteä sinne kirjoitusten jälkeen. mailaa!
[email protected] - ....................
Kaikki on pervoja täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764