Asus Eeebox EB1501P

Memonen

Onko kukaan lisännyt kyseiseen koneeseen muistia? Jos on, niin voisitteko kertoa minkälainen kampa tuohon käy... Paria kingstonin muistia olen testannut, mutta kone ei lähde käyntiin niiden kans ollenkaan. Vai teenkö minä jotain väärin?

2

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika vähän edes asuksen sivuilla tuosta muistisopivuudesta kerrotaan:

DDR3 SO-DIMM 2GB

Eli yks tollanen kampa siinä kait on ja toisen samanlaisen voi laittaa. Kannattanee tosiaan laittaa samanlainen.

Jo olemassaolevan kamman nopeudesta ei spekseissä ole kerrottu mitään, mutta sen saat selville jollain apuohjelmalla.

Kammoissa voi olla myös yhteensopivuuden kanssa ongelmia vaikka molemmat toimisivatkin erikseen. Oletko koittanut uutta kampaa yksinään?

• Memonen

Juu, olen kokeillut uutta kampaa yksistään ja kummassakin muistipaikassa, mutta mitään ei tapahdu. Kone lähtee kyllä hurisemaan, mutta näyttö on pimeänä. Alkuperäinen muisti on Hynix HMT325S6BFR8C, enkä ole löytänyt tuollaista miltään jälleenmyyjältä, ainakaan suomesta. Voiko olla että siihen käy sitten vain ja ainoastaan tuo muistipalikka... Tosi fiksua toimintaa asukselta, jos muistia ei oikeasti pysty lisäämään, vaikka tuotetiedoissa sanotaan, että muistin määrä maksimissaan 4Gb.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      78
      4709
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2043
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1742
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1353
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1221
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      946
    9. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      927
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      273
      904
    Aihe