Hammaslääkäri

BBB

Osaisko joku suositella hyvää, "edullista" hammaslääkäriä hämeenlinnassa?

14

3488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyno no,1

Eihän sellaisia olekkaan,tiedäthän nämä hammmaslääkärit, ????.

• on

rydbeck on hyvä tohtori

• x3z8

kävin juuri Ruususella ja oli erittäin hyvä ja asiallinen h-lääkäri. Hintakin tuntui kohtuulliselta verrattuna tuohon pörssiyhtiöön.

Ja tuosta Rydbeckistä sen verran, että kerran erehdyin menemään ja toista kertaa en suostu. Leuka- ja poskiluut murtuneena käsittelyn jälkeen eikä parane kokonaan enää koskaan. Muualtakin olen kuullut samaisen tekemistä virheistä mm. vetänyt väärän hampaan pois.

• lklklklklklkl

älkää vaan ikinä sille rydbecille menkö! valitin hammaskipua ja tyyppi selitti että "missään nimessä ei saa porata, loistokunnossa!" no huh huh, en todellakaan uskonu ja menin toiseen hammalääkäriin. hammas oli järkyttävässä kunnossa ja se poistettiin heti. onko tää rydbeck valehammaslääkäri...täys mikkihiiri.

• Etsijä myös

Samoin Rydbeckistä huono kokemus, eikä puheestaan saa kunnolla selvää.

• Nixnox

Birger Jaarlin kadulta löytyy edelleen halpa hammaslääkäri.

• KS
        Nixnox kirjoitti:

Birger Jaarlin kadulta löytyy edelleen halpa hammaslääkäri.

Jaa klaasio vai...eihän sillä viussiin enää ole lääkärilupia vai onko joku muu?

• jjjjj h

täällä ei ole enää hyvää ja kohtuuhintaista. Oralin suuhygienistien hinnat ovat suorastaan nurettavan kalliit...onneksi on hyvin hoidetut hampaat. Tilanne on katastrofaalinen täällä kun julkisellekaan ei pääse vaikka lain mukaan pitäis...tästä pitäisi tehdä joku valitus. Epäoikeudenmukaista.

• paljon pahaa kuullut

Älkää ainakaan hätilään menkö Taina Reginalle!
      Erittäin kallis, näsäviisas ja vittumainen ämmä.
      Tekee ylimääräisiä toimenpiteitä ja viisastelee jos hampaat ei ole priimakunnossa.

• sama paikka

Olen kokeillut pari vuotta sitten ja oli kallista kyytiä..

• simopekkaprkl

klaasio rules

• Amalgaamihemmo

Jukolan terveyskeskuksen hammaslääkärit on ykkösiä, ja jos jossain on työn sankareita niin siellä. Suurkiitos heille. Pieni palkka ja 10 000 vähävaraista ja huonohampaista asiakasta koko ajan jonossa. Eivät pysty edes juurihoitoja tekemään niin kuin se olisi oikein terveydellisesti tehtävä, mutta vuodesta toiseen siellä silti puurtavat. Juuri tätä Hippokrates valoineen tarkoitti! Kiitos! Kannattaa muuten tilata sinne aika jo 6 kuukautta ennen kuin hammasta alkaa särkeä tai se lohkeaa, ja ketä me tästä kiittäisimme ja miten, se onkin toinen juttu.

• linggivinggi
    • Revinkohtaitte

No, mut kun siellä sanottiin, että ne on nyt joku liikelaitos, voiko noi riviedustajat siihen enää mitään vaikuttaa, nehän vaan on ostanut sen palvelut sieltä mistä halvimmalla saa? itse perustetusta keikkalääkärifirmasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2737
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      97
      1605
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      26
      1149
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      51
      1110
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe