oon 13 vuotias ja paino nousee kokoajan ja ihmetyttää milloin se nyt loppuu oon jo 53 kg ja 159cm . Kiitos vastauksesta
milloin painonnousu loppuu
9
3633
Vastaukset
Liikutko liian vähän? Syötkö liian paljon rasvaista ruokaa itse huomaamatta? Juotko energiajuomia poltatko? Vastaappa näihin, sillä lihavuus saattaa johtua enimmäkseen epäterveellisestä ruokavaliosta ja liikunnan vähyydestä.
- Wolframite
Sitten kun ruokavalion ja liikunnan suhde on oikeanlainen.
- Viivi10+8
Jos sinulla on jo rintoja ja lantion kaarta tullut esiin, niin paino nousee enemmän kuin ikäisilläsi kavereilla, joilla kehitystä ei vielä ole tullut. Naisen vartaloon kuuluu enemmän rasvaa kuin miehillä. On tietysti myös sellaisia naisia, jotka ovat luonnostaan hoikkia ja pieniä tai pitkiä ja silloin tuota painoakaan ei tule. Itse olin 6. luokkalaisena 158 cm ja 50 kg. Kuvistakin näkee, että olin ihan normaali, mutta luulin olevani tosi lihava, koska osa kavereista painoi paljon vähemmän. Nyt vanhempana huomaan, että kavereillekin tuli sitä painoa lisää viimeistään pari vuotta myöhemmin. Tietysti kaikille on hyväksi harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti, mutta et ole lihava.
- 51423
huh kiitti mä vaa ajattelin et oon niinku vähän ylipainone mut on kyl lantio aika levee ja rinnat vähän isommat . Jotkut kamut on kyl tosi laihoi mut jotkut taas on aika leveitä niin kuin miä.
- Anonyymi
Katsoin painoindeksi sitä niin olet normaali painoinnen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224