Heippa! Olen pitkän linjan ammattilainen, uusi ulkomaalainen työnantaja maksaa ikälisät, mutta ei maksa varavastaavan lisää. Häviän 1,75€/ tunti.
Pieni paikkakunta, joten töitä vaikeaa saada.
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Koeaika menossa, en tiedä tuleeko karenssi jos lopetan?
Häviän 210-260€/kk varavastaavan lisän takia.
Olen miettinyt pamiin yhdeydenottoa, mutta sitten tulee onge´lmia pomon kanssa ehkä.
varavastaavan lisää ei makseta
2
266
Vastaukset
- työtoveri
Pam varmasti neuvoo. En usko, että olet ainut, joka asian kanssa painii, vastaanvanlisää koen, että useampi siihen oikeutettu ei saa, kuin että saisi. Se on tämä ala. Heti kun on helppo viilata linssiin, niin sehän tehdään.
Ota yhteyttä Pamiin. Kerro heille tilanteestasi. Voit tietysti myös odottaa koeaikasi umpeutumista ja aloittaa metelin vasta silloin, jolloin he eivät enää voi ilman syytä sinua irtisanoa. Pam neuvoo varmasti, mitä sinun tulee tehdä ja keksii parhaan ratkaisun.
Soita vaikka nimettömänä :) - Kaksi tapaa
Jos haluat ainakin yrittää sekä pitää, että syödä kakun niin odotat tosiaan koeajan umpeutumista ja lyöt rätin ja vaateet tiskiin.
Tai sitten nostat äläkän nyt eikä sinun tarvitse huolehtia itse itsesi irtisanomisesta saati karensseista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1123468EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202497Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141935Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491772Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521147Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67947- 109869
Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18825Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p25776Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty68723