Minecraft survival multiplayer serveri!

MakeTheaceofspades

Tein juuri tollasen oman servun ja olisi kivaa saada porukkaa pelailemaan sinne.
Minecraft maailmassani ei vielä ole mitään rakennettu, mutta voisimme yhdessä rakentaa vaikka ison kaupungin tai muuta hauskaa :D

nille jotka ovat kyllästyneet single playeriin niin tulkaa pelaamaan!

voitte lisätä minut steamissa tai skypessä kaveriksi

Steam:makethepro
Skype:psportable3000

ja sähköpostini on: [email protected]

Minecraftissä nimi on maketheace.

servuni ip osoite on:87.100.163.188:27015

portit ja kaikki pitäisi olla kunnossa!

Etsin paljon aktiivisia suomalaisia minecraftääjiä mukaan peliin, rohkeasti mukaan vaan!

vaatimuksena on vain että osaat jotenkin pelata peliä ja olet vähintään 15-Vuotias.

olisi mahtavaa jos tästä vielä tulisi jotain suurta :D

-Make

53

3794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThePikkelsson

      Mä voisin tulla, Ikää ois 18-vuotta ja itellä on ollu minecraft siitäasti ku se oli alpha 1.2 jotain. Minecraftissä nimenä olis Pikkelsson. Laitoin sulle skypessäki kaveripyyntöö.

    • Guuppari

      Joo, vois tulla
      -Guuppari

    • Sp00ntastic

      Voisin tul pelaa oon 15v ja minecraft ollu joku 2kk mut oon tosi hyvä pelaa, en kuole ja osaan rakentaa aika hyvi, tiedän melkei kaiken pelistä.
      Skypestä ei sua löytyny... Olisin lisänny kontakteihi.

    • Teemu Vehkala Knows

      Palvelimesi ei pelannut Make, mutta
      tuu pelaamaan meidän kanssa toiselle palvelimelle..!

      Löydät tarkemmat tiedot osoitteesta www.isoallo.net

      • tuukka

        mikäsenservun nimion


    • toinen minecraftaaja

      kuule yritin saada yhtettä sun servuu mut valittaa connection time outtii. mitäs jos asentaisit hamachi logmein ohjelman servukoneelles ja ilmoittaisit mikä sen verkkon nimi ja salasana on. se ainakin toimii meidä kaveriporukas. enne sitä ei pelannu ollenkaa.

    • Hitskowitz

      Mäkin Voisin tulla mut se sanoo samaa voikko luoda mullekki nimimerki Hamachii oon 13v

      • Hitskowitz

        Ainii Nimimerkki ois pelis jere555


    • hahmo90

      mulla ei toimi multiplayer minecrafttissä mun hahmon nimi on juolu

    • lunankatse

      eihä toi serveri ees toimi mut tuu naamiocraftille. se pelaa.

    • minekiller99

      kertokaa joku servu mun nimi ois minekiller99

    • Qapteeni

      Vois :D

    • puzze27

      voiko 10 v tulla jos voi niin nimi MC on Puzze27

    • sukka rukkamukka

      ei pysty pistään onko se pelkiä numeroita

    • osaamaton viltsu33

      olen vasa aloittanut minecraftin enkä osaa pelata moninpeliä kertoisko oku mitä pitää painella a kkirottaa ja maksaako se otakin?

      • minecraft4

        En voiko joku miten mä pääsen pelaamaan jonkun kanssa kun en tiiä mihin IP osoite laitetaan ja kun menin mun kaverin multiplayeriin ja sen kanssa pelaamaan niin siellä olivaan tyhjä linna josta ei pääse pois ja sen osoite on





        Murocraft.fi:25565 ja palvelimen nimi on Murocraft
        kertokaa miten voin pelata muiden kanssa olen 14 V


      • minecraft on paras

        un pitää painaa lisää palvelin ja pistää siihen ip (ip) on serverin osoite pistaä siihen vaikka 108.166.172.75


    • agentti04

      voitko lisätä nimen agentti04:D

    • trollcarft

      voiko 9v craftaaja tulla

    • OOn hyvö :)

      tulisin mieluiten jos vaan saisin tuon kavereiden yhteisen servun joskus päätöskeeen..
      (en kerro ip)
      katsos siel iso linna teil varmaan joku pien talo joita meil 50 ja serverimme on hyvä jos haluat todella mukaan
      ET PÄÄSE :D
      en olis tulos oon 11v. pelannu minee jonkun aikaa...
      osaan minecraftin jokaisen crafting asian :)
      3 kerroksinen talo valmistuu 15 min
      isoa linnaamme olemme tehneet 15kk itse en ole perustanut serveriä :)
      serveri on 16kk käytössä :)
      millanen se servu on jos se on hyvä nii voisin tulla :)

      • aito minecraftaaja

        kyl kai se 3kerroksinen talo valmistuu vartis ku joka kerros 2korkee ja talo tehty pelkästä goblesta :D ja vaikka oliski jotai muut niin oisko se eesi hieno? :DD

        nopeus ei merkitse mitään rakentamisessa...


      • minecraft2

        puhut pötyä OOn hyvö:)


    • joku

      täs olis serveri pluginsseja on 5.83.33.42 tarvitsee hamatcin hamatcin käyttäjä nim on makkarasyöjä1 sali 123

      • WPAXEL

        moi mä visin tulla


    • da

      mä halun tehä servun

    • WPAXEL

      moi tääl WPAXEL olis kiva jos joku tulis pelaa

      • Jonne N

        mä voisin tulla mikä osoite ja nimi?


    • Jonne N

      Millon ootte auki ja mitä siihen pitää laittaa et pääse in esim osoite jne...

    • rahaa nettipeleihin

      Tuossa muutama kuukausi sitten kokeilin tämmöistä PTC- sivustoa nimeltä Clicksia. Sivusto toimii niin, että klikaat mainosia ja saat siitä rahaa PayPaliin. Lisätuloja saat muiden liityttyä linkistäsi. Ekana kuukautena sain reilun 10 euroa ilman ns. referaaleja, nyt tulee about 20e kun jaksanu melki joka päivä käydä klikkaamassa ne kymmenisen mainosta. Nyt pitää kokeilla jos muutaman refun saisi että paljonko tulisi lisää.

      Clicksia
      http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol

      PayPal jos ei satu vielä omistamaan
      https://www.paypal.com/

    • kurra_02

      tulkaa mun servuu ip ois 91.154.217.43 saa tulla ihamillon vaa kun servu vain päällää on eli ma-su iltaisin

      • kurra_02

        ainii nimi on kurra_02


    • kurra_02

      eikö kukaa vastaa mitäääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????????????????

    • harpo.junttila

      tulen mielelläni oon 16

    • super4

      mä aikoisin myös pelata jonku kas multil jote valitsin sut ja saisit vastata mulle sun sähköpostis

    • kiler

      Miten laitetaa IP oste ja minne.Oon 15v

    • iiiioooo

      mä haluuun tietää jonku osotee

    • Craftaaja

      Löysin hyvän servun KuusiCraft
      Sen ip; 159.255.230.183

    • zombi4

      miten pystyy pelaa kahestaa yhel koneel ku ollaan koitettu montakertaa . mul on xbox 360

    • nipsu951

      voisin tulla mäki oon 16v ja osaan mielestäni pelata minecraftia hyvin

    • thgjhngjgy

      turha sanoo mitään et menisitte ku koko servu ei toimi. toi tyyppi varmaan lopetti sen ekana päivänä ku hoksas et koneessa ei oo tehoja hostaamiseen

    • eetu2

      en pääse pelaamaan sun kanssa koska sinun ip ei toimi mulla

    • sun servun nimi

      servun nimi?

    • wert4

      voisin tulla pelaan ikää 2v

    • kakka5

      ei toimi!

    • caapoe

      Joo mä voin tulla
      kun linecraft nimi on caapoe.

    • orangefobba
    • petteri5

      tulkaa monin peliä pelaa mun tyyppi on pezku.PLEES tylsää

    • Moi,
      mäki kaipaisin suomalaista peliseuraa servulle Eu Nordic&east.

      Nimi on p0nnar, eli ei muuta ku lähetätte kaveripyyntöjä, olen (yleensä) joka päivä Onlinessa.

    • 25v minecraftaaja

      Miks 15v? Miks ei kaikki? Oon kyl ite 25, mut kun kattoo viestei nii muutama on alle sen iän!

    • LaMery

      mikä sen nimi on sen servun

    • Anonyymi

      Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

    • Anonyymi

      🤩😉

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe