Minecraft survival multiplayer serveri!

Tein juuri tollasen oman servun ja olisi kivaa saada porukkaa pelailemaan sinne.
Minecraft maailmassani ei vielä ole mitään rakennettu, mutta voisimme yhdessä rakentaa vaikka ison kaupungin tai muuta hauskaa :D

nille jotka ovat kyllästyneet single playeriin niin tulkaa pelaamaan!

voitte lisätä minut steamissa tai skypessä kaveriksi

Steam:makethepro

ja sähköpostini on: [email protected]

Minecraftissä nimi on maketheace.

servuni ip osoite on:87.100.163.188:27015

portit ja kaikki pitäisi olla kunnossa!

Etsin paljon aktiivisia suomalaisia minecraftääjiä mukaan peliin, rohkeasti mukaan vaan!

vaatimuksena on vain että osaat jotenkin pelata peliä ja olet vähintään 15-Vuotias.

olisi mahtavaa jos tästä vielä tulisi jotain suurta :D

-Make
534174
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 53

Vanhimmat

Mä voisin tulla, Ikää ois 18-vuotta ja itellä on ollu minecraft siitäasti ku se oli alpha 1.2 jotain. Minecraftissä nimenä olis Pikkelsson. Laitoin sulle skypessäki kaveripyyntöö.

Äänestä

Joo, vois tulla
-Guuppari

Äänestä

Voisin tul pelaa oon 15v ja minecraft ollu joku 2kk mut oon tosi hyvä pelaa, en kuole ja osaan rakentaa aika hyvi, tiedän melkei kaiken pelistä.
Skypestä ei sua löytyny... Olisin lisänny kontakteihi.

Äänestä

Palvelimesi ei pelannut Make, mutta
tuu pelaamaan meidän kanssa toiselle palvelimelle..!

Löydät tarkemmat tiedot osoitteesta www.isoallo.net

Äänestä
  • mikäsenservun nimion

Äänestä

kuule yritin saada yhtettä sun servuu mut valittaa connection time outtii. mitäs jos asentaisit hamachi logmein ohjelman servukoneelles ja ilmoittaisit mikä sen verkkon nimi ja salasana on. se ainakin toimii meidä kaveriporukas. enne sitä ei pelannu ollenkaa.

Äänestä

Mäkin Voisin tulla mut se sanoo samaa voikko luoda mullekki nimimerki Hamachii oon 13v

Äänestä
  • Ainii Nimimerkki ois pelis jere555

Äänestä

mulla ei toimi multiplayer minecrafttissä mun hahmon nimi on juolu

Äänestä

eihä toi serveri ees toimi mut tuu naamiocraftille. se pelaa.

Äänestä

kertokaa joku servu mun nimi ois minekiller99

Äänestä

Vois :D

Äänestä

voiko 10 v tulla jos voi niin nimi MC on Puzze27

Äänestä

ei pysty pistään onko se pelkiä numeroita

Äänestä

olen vasa aloittanut minecraftin enkä osaa pelata moninpeliä kertoisko oku mitä pitää painella a kkirottaa ja maksaako se otakin?

Äänestä
  • En voiko joku miten mä pääsen pelaamaan jonkun kanssa kun en tiiä mihin IP osoite laitetaan ja kun menin mun kaverin multiplayeriin ja sen kanssa pelaamaan niin siellä olivaan tyhjä linna josta ei pääse pois ja sen osoite on

Murocraft.fi:25565 ja palvelimen nimi on Murocraft
    kertokaa miten voin pelata muiden kanssa olen 14 V

Äänestä

• un pitää painaa lisää palvelin ja pistää siihen ip (ip) on serverin osoite pistaä siihen vaikka 108.166.172.75

Äänestä

voitko lisätä nimen agentti04:D

Äänestä

voiko 9v craftaaja tulla

Äänestä

tulisin mieluiten jos vaan saisin tuon kavereiden yhteisen servun joskus päätöskeeen..
(en kerro ip)
katsos siel iso linna teil varmaan joku pien talo joita meil 50 ja serverimme on hyvä jos haluat todella mukaan
ET PÄÄSE :D
en olis tulos oon 11v. pelannu minee jonkun aikaa...
osaan minecraftin jokaisen crafting asian :)
3 kerroksinen talo valmistuu 15 min
isoa linnaamme olemme tehneet 15kk itse en ole perustanut serveriä :)
serveri on 16kk käytössä :)
millanen se servu on jos se on hyvä nii voisin tulla :)

Äänestä
  • kyl kai se 3kerroksinen talo valmistuu vartis ku joka kerros 2korkee ja talo tehty pelkästä goblesta :D ja vaikka oliski jotai muut niin oisko se eesi hieno? :DD

nopeus ei merkitse mitään rakentamisessa...

Äänestä

• puhut pötyä OOn hyvö:)

Äänestä

täs olis serveri pluginsseja on 5.83.33.42 tarvitsee hamatcin hamatcin käyttäjä nim on makkarasyöjä1 sali 123

Äänestä
  • moi mä visin tulla

Äänestä

mä halun tehä servun

Äänestä

moi tääl WPAXEL olis kiva jos joku tulis pelaa

Äänestä
  • mä voisin tulla mikä osoite ja nimi?

Äänestä

Millon ootte auki ja mitä siihen pitää laittaa et pääse in esim osoite jne...

Äänestä

Tuossa muutama kuukausi sitten kokeilin tämmöistä PTC- sivustoa nimeltä Clicksia. Sivusto toimii niin, että klikaat mainosia ja saat siitä rahaa PayPaliin. Lisätuloja saat muiden liityttyä linkistäsi. Ekana kuukautena sain reilun 10 euroa ilman ns. referaaleja, nyt tulee about 20e kun jaksanu melki joka päivä käydä klikkaamassa ne kymmenisen mainosta. Nyt pitää kokeilla jos muutaman refun saisi että paljonko tulisi lisää.

Clicksia
http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol

PayPal jos ei satu vielä omistamaan
https://www.paypal.com/

Äänestä

tulkaa mun servuu ip ois 91.154.217.43 saa tulla ihamillon vaa kun servu vain päällää on eli ma-su iltaisin

Äänestä
  • ainii nimi on kurra_02

Äänestä

eikö kukaa vastaa mitäääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????????????????

Äänestä

tulen mielelläni oon 16

Äänestä

mä aikoisin myös pelata jonku kas multil jote valitsin sut ja saisit vastata mulle sun sähköpostis

Äänestä

Miten laitetaa IP oste ja minne.Oon 15v

Äänestä

mä haluuun tietää jonku osotee

Äänestä

Löysin hyvän servun KuusiCraft
Sen ip; 159.255.230.183

Äänestä

miten pystyy pelaa kahestaa yhel koneel ku ollaan koitettu montakertaa . mul on xbox 360

Äänestä

voisin tulla mäki oon 16v ja osaan mielestäni pelata minecraftia hyvin

Äänestä

turha sanoo mitään et menisitte ku koko servu ei toimi. toi tyyppi varmaan lopetti sen ekana päivänä ku hoksas et koneessa ei oo tehoja hostaamiseen

Äänestä

en pääse pelaamaan sun kanssa koska sinun ip ei toimi mulla

Äänestä

servun nimi?

Äänestä

voisin tulla pelaan ikää 2v

Äänestä

ei toimi!

Äänestä

Joo mä voin tulla
kun linecraft nimi on caapoe.

Äänestä

tulkaa monin peliä pelaa mun tyyppi on pezku.PLEES tylsää

Äänestä

Moi,
mäki kaipaisin suomalaista peliseuraa servulle Eu Nordic&east.

Nimi on p0nnar, eli ei muuta ku lähetätte kaveripyyntöjä, olen (yleensä) joka päivä Onlinessa.

Äänestä

Miks 15v? Miks ei kaikki? Oon kyl ite 25, mut kun kattoo viestei nii muutama on alle sen iän!

Äänestä

mikä sen nimi on sen servun

Äänestä

Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
-
Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
-
DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

Äänestä

🤩😉

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

MakeTheaceofspades kirjoitti:

Tein juuri tollasen oman servun ja olisi kivaa saada porukkaa pelailemaan sinne.
Minecraft maailmassani ei vielä ole mitään rakennettu, mutta voisimme yhdessä rakentaa vaikka ison kaupungin tai muuta hauskaa :D

nille jotka ovat kyllästyneet single playeriin niin tulkaa pelaamaan!

voitte lisätä minut steamissa tai skypessä kaveriksi

Steam:makethepro

ja sähköpostini on: [email protected]

Minecraftissä nimi on maketheace.

servuni ip osoite on:87.100.163.188:27015

portit ja kaikki pitäisi olla kunnossa!

Etsin paljon aktiivisia suomalaisia minecraftääjiä mukaan peliin, rohkeasti mukaan vaan!

vaatimuksena on vain että osaat jotenkin pelata peliä ja olet vähintään 15-Vuotias.

olisi mahtavaa jos tästä vielä tulisi jotain suurta :D

-Make

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu