Avast ilmoittaa about jokaiseen nettisivun sisältävän haittaohjelmia. Mahtaneeko tehdä muillakin samaa kuin minulla? Ruljanssi alkoi sen jälkeen, kun oli päivittänyt automaattisesti.
Avast sekaisin?
7
180
Vastaukset
- Kysyjän poika
Sama homma. Varmaankin päivitykseen eksyny jotain ylimääräistä mukaan. Näyttäisi olevan myös ainakin osa päivitys palvelimista poissa käytöstä.
- Melkein nörtti
Pitänee olla tekemättä mitään "saastuneille" tiedostoille...
- em_
Jep...Sama homma täällä. Tosin minulla myös herjaa päivityksen epäonnistumista..
- mato inf
Äsken tuli maailmanlaajuinen virus-hyökkäys jonka takia avast alkoi ilmoittamaan lähes kaikille sivuille viruksia, Avast ei valehdellut ! Kaikkiin sivuihin tuli joku mato tai troijalainen tämän 20 min. aikana.
- em_
Että sellaista..Revitty taas hiuksia päästä turhaan.Ensimmäisenä tarkistin päivitykset,mutta eivät olleet muka latautuneet.
Noh onneksi selvisi. Ikävä kyllä kerkesin jo haukkua meillä hoidossa olevan veljen kersan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029