Onko Kap Verdellä paljon torakoita ym. ötököitä? Entä voiko meressä uida huoletta, vai onko alueella meduusoja? Kerran tuollaiseen törmättyäni yritän kyllä välttää viimeiseen asti :`(
Meduusat/torakat
7
2748
Vastaukset
- Malik
Kap Verdellä on suuret määrät lento torakoita. Hieno paikka muuten mutta juosta ei voi suu auki tai päivällinen on suht torakkapainoitteinen. Huoneen suihkun hanastakin tuli kerran veden sijasta torakoita.
- vastauksia toivova
Noh, pitäneekö paikkansa?
- Malik
En harrasta valheellista kommentointia. Ajattelin vain, että kap verdeen tulevaisuudessa matkaavat ymmärtävät, että he ovat matkalla korkeasaareen jossa eläimillä ei ole häkkejä. Kerran kun menin huonessani vessaan niin pöntöllä istui simpanssi vääntämässä aamujauhelihoja pönttöön viskilasini kädessä ja kylpytakkini päällä. Pitäneen viellä mainita, että kap verde lento torakoineen on suurin inspiraation lähde jurassic parkin syntyyn. Saari jossa on tappajaeläimiä vapaana = jurassic park, vai kap verde?
- Jaahas
Jaahas! Pitää varmaan miettiä uudestaan matkakohdetta minne mennä.
- vastauksen sain
Jaahas kirjoitti:
Jaahas! Pitää varmaan miettiä uudestaan matkakohdetta minne mennä.
Samat mietteet minulla.
- Simpansseja?
Vai että oikein simpansseja.
- -J-
Hui kauhea... Ovat melkein yhtä kauheita, kuin sähköravut. Ne tulevat merestä ja antavat kuollettavia sähköiskuja. Kerran rantautuivat Teneriffalla!!
En lähde enään ikinä ulkomaille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882