Moi kaikille!
Meidän perheellä olisi suunnitelmana lähteä kesälomamatkalle New Yorkiin. Ajattelinkin kysyä, että jos joku tietäisi nimeltä jotain hyviä mekkokauppoja Manhattanilla tai että jossakin liikkeessä olisi hyvä mekko-osasto. Tarvitsisimme 14-vuotiaalle tytölle rippijuhlamekkoa kesäksi. Ei mitään huippukallista merkkisuunnittelijan luomusta, vaan ihan tavallinen juhlamekko nuorelle.
Eli siis kaikki New Yorkissa matkustaneet, onko silmiinne osunut hyvää mekkokauppaa Manhattanilla?
Kiitos paljon, jos viitsitte auttaa!
Mekkokauppoja Manhattanilla?
3
355
Vastaukset
- kuolen nauruun
ei kai tämä ole oikeasti oikea kysymys? ei voi olla?
- mekko haussa
Mikä tässä nyt niin hauskaa on "kuolen nauruun"??? Etkö sinä muka haluaisi tietää vähän etukäteen ennen matkaa jotain hyviä kauppoja, ettei tarvitse sitten paikan päällä valittaa ja juosta jalat rakoilla ympäriinsä, kun ei tiedä, minne kannattaisi mennä??? Taidat olla melkoinen kotirotta, joka ei matkusta ikinä minnekkään!!! >:(
Kiitos paljon muuten matkailija-x:lle kun viitsit vaivautua auttamaan!! :) :)
- matkailija-x
Macy's; iso valikoima, 10% alennuskortti turisteille (passi mukaan), keskeinen sijainti. www.macys.com
Mekkoja löytyy mm. Ann Taylorilta, Banan Republicilta, Gapilta, Forever 21:sta, Strawberrystä jne. jne ketjuliikkeistä ympäri kaupungin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311