Tuomas Telkkä

uskovainen3133

Mikä on Tuomas Telkän uskonnollinen tausta?
Vaikuttaa omaan äänestyspäätökseeni.

45

4207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfasfa

100 % Satanisti?

• märät korvantaustat

et oikeasti voi tosissasi edes harkita äänestäväsi Telkkää!! tuskin on ripille vielä päässyt.

ei kokoomuslaiset maksa kirkollisveroa! ja jos se olisi hihhuli niin olisi kristillisissä.

• Mara LPR

Käsittääkseni Telkkä on kristitty. Varmuuden saat kysymällä suoraan ehdokkaalta. Yhteystiedot löytyy varmasti hänen verkkosivuiltaan.

Telkkä on kyllä nuorehko, mutta eipä tuota haittana voi pitää. Kokemustakin kun löytyy.

• uskovainen3133

Ev.Lut?

• sdfopsakdfposkdåpakf

telkällä on vähän noussut päähän tai siltä ainakin vaikuttaa, toivottavasti kukaan ei äänestä sitä vaan sen perusteella että tuntee sen ym tai ketää muutakaan tolla perusteella

• nousee nousee

Toivottavasti Korkeakoun opiskelijat eivät olisi niin tyhmiä, että äänestävät Telkkää vaan siksi, koska on nuori ja koululta lähtöisin. Mitähän Telkkä luulee ymmärtävänsä politiikasta, kun kuvitelee olevansa kokoomuslainen. Kehuu olevansa Diplomi-insinööri, onhan se noussut päähän!

• Kilowoltti

Telkkä on juuri se, joka maksattaisi energiaverojen ym. korotuksilla omat kaupunkiveronsa meillä tavallisilla kuluttajilla. Että siitä vaan äänestämään. Numero ei nyt sattumalta tule mieleen.

• hermoliaani

Telkän lento loppuu! 2 ääntä saa äitiltä ja mummolta;)hahahahhahahha numero on muuten 41!

• tyhmä5464654645

numero on kylläkin 99 aasi...

• äänistin jo

Telkkä on merkittävä nuori poliitikko. Tulee vielä tulevaisuudessa nousemaan korkealle valtakunnan politiikassa.

Kateelliset, jotka itse eivät ole saaneet mitään aikaiseksi panettelevat täällä Telkkää.

Äänestin ennakkoon Telkkää, joten ainakin 4 ääntä on hänelle tulossa, mikäli hän itse ja äitinsä ja mummonsa myös äänestävät häntä.
      .
      Sunnuntaina nähdään ja kuullaan kuinka kävi.

• uskovainen3133

Sie kun tunnet Telkän noin hyvin niin onko hän Ev.Lut?

• äänestin jo
        uskovainen3133 kirjoitti:

Sie kun tunnet Telkän noin hyvin niin onko hän Ev.Lut?

Kysyppä uskovainen3133 Telkältä itseltään sitä asiaa.

Olet jo 12.4 aloituksessasi täällä kysellyt asiasta, mutta et ole ilmeisesti vielä ollut yhteydessä itse Telkkään kun täällä muilta tivaat.
        Jos asia on sinulle tärkeä, ota rohkeasti yhteyttä Telkkään.

Minä en tiedä Telkän uskonnollista taustaa, koska se ei ole minun mielestäni olennaista tässä asiassa.
        Minä kannatan uskonnonvapautta. Jokainen saa uskoa mihin haluaa, tai olla uskomatta. En tuputa muille uskoani.

En tunne Telkkää henkilökohtaisesti, enkä ole edes nähnyt muuta kuin kuvissa, mutta olen vakuuttunut hänen vaaliohjelmastaan ja se ratkaisi äänestämiseni.

• ...

"Telkkä on merkittävä nuori poliitikko. Tulee vielä tulevaisuudessa nousemaan korkealle valtakunnan politiikassa"

Kyllä se korkealle nouseminen vaatii paljon muutakin kuin suuren vaalibudjetin!

• Kokkaripeli on kovaa

Yksikään eteläkarjalainen ei tule nousemaan politiikassa yhtään minnekään. Kymenlaaksolaisia on enemmän ja ne saa merkittävimmät paikat meidän vaalipiiristä. Vaikka Telkkä olis kuinka lahjakas tahansa, niin sen pitä muuttaa Hesaan tai Turkuun, jotta voi Kokoomuksessa kiipiä.

• uskovainen3133
      • Jussi ukko

Siehän olet kummalline kun et uskalla ite Tuomakselta kyssyy täälä sie vaan kirjottelet ja arvuuttelet.
        Mitkähä ovat siun tarkotusperät? Vaikutat paremminkii epäuskovaiselt.
        Jos sie olisit oikiis uskos nii sie uskaltasit kyssyy Tuomakselt iteltää.
        Mitä sie häppiit? Ossaatha sie tänne nettiikii kirjottaa nii mikset ossais soittaa Tuomaksel.

• uskovainen3133
        Jussi ukko kirjoitti:

Siehän olet kummalline kun et uskalla ite Tuomakselta kyssyy täälä sie vaan kirjottelet ja arvuuttelet.
        Mitkähä ovat siun tarkotusperät? Vaikutat paremminkii epäuskovaiselt.
        Jos sie olisit oikiis uskos nii sie uskaltasit kyssyy Tuomakselt iteltää.
        Mitä sie häppiit? Ossaatha sie tänne nettiikii kirjottaa nii mikset ossais soittaa Tuomaksel.

Keskustelupalstat ovat keskustelua varten. Julkisissa vaaleissa ehdokkaina olevista on hyvä keskustella keskustelupalstoilla, jotta äänestäjät saavat mahdollisimman kattavasti tietoa ehdokkaiden arvopohjasta.

Uskonnolla ja politiikalla on vahva yhteys. Suomessa esimerkiksi yritykset maksavat kirkollisveroa. Yritykset eivät voi valita kuuluvatko kirkkoon.

Uskonnolliset taustat vaikuttavat myös moniin ajankohtaisiin poliittisiin asioihin. Esimerkkeinä esimerkiksi homoseksuaalien avio-oikeus ja abortti-asiat.

Uskonnoilla on vaikutusta myös moniin muihin arvopohjaisiin asioihin, kuten suhtautumiseen päihteisiin, kauppojen sunnuntai-aukioloihin yms.

Tästä syystä haluan tietää ehdokkaani uskonnolliset taustat. Mikään pakkohan näihin ei ole kenenkään vastata. Ja täytyy myös muistaa, että Suomessa on uskonnonvapaus.

Politiikkaan pyrkiessä on hyvä myös muistaa avoimuus. Sillä pääsee pitkälle. Yhteiskunta on muuttunut huomattavasti viime vuosina median osalta. Esimerkiksi näillä keskustelupalstoilla voidaan nimettömästi keskustella poliitikkojen henkilökohtaisistakin asioista. Politiikkaan pyrkivän on syytä varautua myös kiusallisien tietojen julkituloon.

• Jussi ukko

No joha mie arvasin, siul on joku kierous mieles ja sie et ite uskalla kyssyy Tuomakselt iteltää.
      Jos se asia olis siu mielestäis oikiast tärkiää nii sie toimiset kasvokkain.
      Mut nimimerki takant on siukii nii hyvä heitellä epämääräsii vihjailuitais.
      Omapaha on assiis jos siule tulloo hyvä mieli siitä.

• uskovainen3133

Ei tässä ole ole mitään kieroutta mukana. Uskonnollinen arvopohja kertoo ihmisestä paljon ja haluan näiden asioiden olevan avoimesti esillä, jotta äänestäjät voivat tehdä oikeita ratkaisuita äänestyskopissa.

• homo vai ei

Eikös Telkänpoika ookkaan puppelipoika? Ainakin pukeutuu kuin gay. Ainakin bi sen on oltava, sen verran makeileva puhetyyli.

• sukupuolten tasa-arv
      • uskovainen3133

Hyvä niin. Ihmetteinkin miksi Tuomas on vaalikonevastauksissaan ollut huolissaan yhteiskunnan arvomaailman rapautumisesta. Nyt tiedän millaisen arvomaailman.e3

• uskovainen2112
        uskovainen3133 kirjoitti:

Hyvä niin. Ihmetteinkin miksi Tuomas on vaalikonevastauksissaan ollut huolissaan yhteiskunnan arvomaailman rapautumisesta. Nyt tiedän millaisen arvomaailman.e3

Eli ei siis ilmeisesti kuulu valtionkirkkoon kun heitä ei lapsena kasteta - eikä siis maksa kirkollisveroa? Ei siinä mitään, erosin itsekin viime vuonna kirkosta ja säästän tänä vuonna lähes 800 euroa kirkollisverossa.

• T.T:n äänestäjä

Kyllä nämä uskovaisiksi itseään tituleeraavat ovat kaksinaamaista porukkaa.
      Yrittävät epätoivoisesti etsiä syitä millä saisivat estetyksi kunnollisen nuoren miehen etenemisen politiikassa.

Nämä muutamat hurskaat uskovaiset äänestivät jopa Lauritsalan seurakuntaneuvostossa, ettei Helsingin piispa Irja Askolaa pidä kutsua Lauritsalan seurakunnan 60-vuotisperustamisjuhlaan.
      Se on pöyristyttävää, kun ottaa huomioon Irja Askolan taustan Lauritsalasta lähteneenä aitona humanistina, joka ei varmasti ikinä ole kellekään pahaa tahtonut elämässään.

Pahimpia "uskovaisia" ovat vanhoilla päivillään "uskoon" tulleet maallikot, entiset juopot ja huorintekijät, heillä tuntuu olevan se ainoa puhdas uskonoppi, jota sitten pitäisi kaikkien noudattaa.

Tulen äänestämään Tuomas Telkkää ja toivon muittenkin, jotka arvostavat rehtiyttä, tekevän samoin.

• Tuomas on 1

Syytät Tuomasta alhaisesta panettelusta. Kuitenkin itse juuri panettelet häntä tuolla kirjoituksellasi, joka paljastaa motiiveiksesi pelkän kateuden.
      Kirjoituksesi kertoo sinusta enemmän kuin Tuomaksasta.

• eos. Tuomaksesta

Tää oli hauska :) Jos "Tuomas on 1" lukis edes hiukan tarkemmin voisi hän huomata ettei edellinen edes syyttänyt Tuomasta vaan vaalitiimiänsä. Kuinka paljon sitten kertoo tämä sisälukutaidottomuus "Tuomas on 1":stä?

• rahalle ois käyttöä

Törkeetä vaalirahan tuhlaamista ollut Telkällä ja muillakin Kokoomuksen ehdokkailla käynnissä. Eivät taida tietää ettei lamasta ole vielä toivuttu.

Kokoomus vähät välittää pienistä ihmisistä. Pitävät täysinä idiootteina että varmasti äänestetään Telkkää vaan kun nähdään hänen lärvi joka hiton kadun kulmassa tarpeeksi kauan pilaamassa luonnon omaa näkymää.

Helppo uskoa että ovat mieluusti heittämässä rahaa myös eurooppaan, koska Suomessa on heidän mukaansa liikaa rahaa käytettävissä.

Kyrsii tuommoinen piittaamattomuus muusta kuin omasta lärvistä/julkisuudesta ja sen esille tuomisesta.

Olisi voinut pienelläkin osalla tuota vaalirahaa vaikka hommata niitä pihapelejä lapsille, tai osoittaa olevansa oikeasti kiinnostunut vaalilauseidensa asioista, eikä vain leikisti.

Helppohan se on tuollainen järjetön kulutusjuhla pitää kun ei omia rahoja kiinni eikä muuta kuin liikaa aikaa jauhaa paskaa ja leikkiä tekopyhää.

• voitto ampuja

Hyvä hyvä TELKKÄ ammuttiin alas,ei kai ollut rauhoitettu????

• Telkkä luontoon

HEHhee,ei mahtunut Telkkä pönttöön,oli liian pieni reikä,sen nyt osasi arvata kun on insinööristä kysy

• moraaliton kokoomus

Kokoomus on valehtelijoiden puolue.

Ahneus - puolue- kokoomus

• .

Telkän kannattaisi panostaa seuraavaksi presidentinvaaleihin. Hänessä nimittäin olisi siihen ainesta. Uusia ennätyksiä tulee koko ajan niin miksei myös Suomen nuorin presidentti.

• .................

vois jo painua keräämään mainoksensa vittuun tuolta tienpenkkoja rumentamasta!

• Hehhehheh
        ................. kirjoitti:

Telkkä huom! DIPLOMI-INSINIÖÖRI on noussut päähän, vaikka on duunari ja hakee työtä. Kokoomushan se palkansaajapuolue mukamas on. Telkän lento loppui lyhyeen. Taitaa yleisemminkin nuorilla Diplomi-insinööreillä nousta päähän, kuvittelevat olevansa jotain.

• telkkä valitaan

Olen samaa mieltä, Telkkä on älykäs ja ja uskaltaa otta kantaa, erilaisiin yhteiskunnan asioihin.
        Sanoisin että seuraavissa, eduskunta vaaleissa Telkkä on varma läpimenijä oli hänen asuinkuntassa missä mäin tahansa Suomea.

• kuka maksoi...

Jep. Onneksi ei päässyt. Rasittavia ne sen mainoksetkin.

• 12+16

Oon samaa mieltä, mainoksia levitetty ympäri lääniä tievarsille mutta ainakin Voisalmessa vieläkin tienvarsilla niitä, mikä pystyssä, mikä nurin! Kummallista touhua.

• tuu leikkii miun kaa

Salli mun nauraa! Telkkähän on aikuisten oikeesti ihan pihalla politiikasta. Leikkisi vaan kirkonrottaa ja pelaisi pesistä muitten mukuloitten kaa. Joopa joo pelin tekijä...

Pressaksi jopa naiset parempia kuin märkäkorva pojanklopit.

• T T:n äänestäjä

Hieno saavutus nuorelta ensikertalaiselta!
      Keräsi mahtavan 3127 äänen saaliin.
      Seuraavalla kerralla, jos hän on vielä mukana politiikassa, läpimeno on varmaa.

Toivottavasti Telkkä löytää hyvän työpaikan Suomesta ja hänen kykynsä on käytettävissä myös politiikassa yhteisten asioitten hoitamisessa.

• Hajoo velkoihis

Kyllähän noista äänistä kannatti maksaa reilut parikyt donaa :D :D :D
        Buahhaaaa!!!!!!!!

• syteenmän

Rahaa paloi "ministeriainekselta" tonneittain ja uho oli elämää isompi. Turpiin tuli omilta ja persujen nuori lupaus veti ohi sataakahtakymppiä!

• Nähty jo

AIkuinen mies siivoaa jälkensä, kyltit levällään pitkin kyliä, ei näin.

• Rekkapena12

Laitetaan mielummin telkkä pannulle, ei meinaa sopia siihekkään kylläkään.

• Aaaan
    • bv bfdfg

Telkkä tosiaan tästä koulusta, missä itekkin tällä hetkellä. Huomattavasti kyllä sai ääniä. Itse en äänestänyt, koska en tykännyt hänen ajatusmaailmasta niin paljoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe