Moponetti.com ei toimi enään

kohta kortti

Moro,

Olis huomenna toi mopokorttikoe ja yritin harjoitella tuolta: www.moponetti.fi mutta sivusto on näköjään alhaalla. Millon tämä on tapahtunut?
Oisko muita hyviä ja ilmasia sivustoja, missä harjoitella.

18

3912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti hyötyä
    • 1+15

www.sompsa.fi

Sieltä lataat sen harjoituksen. Ite luin sillä ja pääsin ekalla traktorin ja mopon läpi.

• lnoln

Ihmettelin itse samaa :

• häähää

häähää

• heee

itekkin ihmettelin. onneks joku oli jo ehtinyt kysyä niin ei ite tarvinnu. kiitos noista vinkeistä! :) mulla koe ens viikolla..

• hv

kiva ku just ku pitäs lukee huomisee mopokorttikokeeseee ni sit sitä sivuu ei löydykkää enää -.- kiitti helvetisti

• Otatvaarauhallisesti

Pääsin ite mopokortin tos vähää aikaa sit toisel kerral ja haen sen maanantain kytilt, oli mulleki aika pettymys ku olin joskus vuos sitte harjotellu youngdrivers.net ja sit ei päässykkää ni harjottelin indriving.com, mopot.us ja sit faija toi toiselle kerralle sellase 2005 mopot cd ni niil eväil pääsin

• lue

Kannattaa aloittaa mopokorttiin harjoittelu aikaisemmin kuin vasta päivää ennen, sillä sitä helpommin pääsee läpi ja ku on löytäny ohjeet valmiiks

• embark

huomenna pitäs varaa aika kokeesee. harmi ku en viimevuonna jo suorittanu tota koetta, sillon oli vielä toi moponetti toiminnassa.

• fdfsfsadfsfdsf

Mulla on prkl 17.5 ja paineet on kovat sen takia että pitäis päästä läpi ettei vaan tartte mennä niihin kaliisiin ajotunteihin.

• fdsafd

ei paha. mulla on 28.5 :D

• Mopokortin omaava

Joo, alhaalla näyttäs olevan, mutta niille joilla on lähiaikana koe: Jos on mahdollista, käykää paikallisella autokoululla harjoittelemassa, sillä siellä pitäisi olla tietokone, jolla voi harjoitella kuvallisia, sanallisia jne. En ole varma onko joka autokoulussa semmoista mahdollisuutta, mutta omalla paikkakunnalla ainakin on. Olin itse ihan paniikissa paria päivää ennen koetta kun ei ollut päässy noita kuvallisia harjoittelemaan yhtään, mutta autokoulu pelasti :)

• .

Riku ei osaa

• aisiahdugfdkn

hyvä, ilmane ohjelma enemmänki kyl taitoje testaamisee mut kuitenki, www.asfy.tk ja sielt joku linkki mis lukee jotai "LicensePro" tai jota

• 12345678910

mikä on paras mopomerkki?

• woou455

En tajuu mite voi olla hankala päästä mopokortti kokeesta läpi? Eihän siinä oo ku perusasiat liikenteestä? Itte luin yhen illan ja ekalla läpi, virheitäki tuli ainoastaa yks ja seki oli joku mitä poliisi tekee kun pysäyttää (?) :')

• öhölöllölsafasfx

En tajuu miten joku voi olla noin tyhmä? Niitä kokeita on erilaisia. Ei se koe kaikilla sama ole. -.- Ja jotku saattaa saada sen kokeen läpi ihan tuurilla, vaikka ei tietäis mitään.

• gihdg

mul on pw suduki saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe