perjantaina shoppailemaan. Plantagen, Erätukku, Clas Ohlson, Saimaan valaisin...MITÄ MUUTA?
SISUSTUSLIIKKEITÄ??? VALAISINLIIKKEITÄ???
shoppailemaan
12
386
Vastaukset
- joopeh
isossa kristiinassa on sisustus alko,siellä hyvät sisustusviinit,myös prisman alkosta saa hyvää sisustuskossua,jolla naaman saa kodikkaan näköiseksi.
- vink
kiitos kaikille vastauksista. Paljon kiitoksia.
- tyhmähkö
Kodin1 lienee käymisen väärtti, on samoilla hoodeilla kun Plantagenki.
- plop plussaaaaaaaaaa
Juu, kiitos! Tässä yritän googlata jo osoitteet valmiiksi, niin tomtomppa osaa sitten neuvoa keskustan kaupoille. Onkos siinä plantagen, erätukku, kodin1, biiilteeeema akselilla muuta vielä??
- Vielä on
yksi mainittava shoppailukohde: Laplandia-market - ohittamaton ostospaikka!
- rauno palo
Rajamarketti ja antikvariaatti suma. Myöskin jossain pienessä pyöräkorjaamossa kannattaa käydä tekemässä löytöjä.
- yhteenlasku on 31
Noh, googletin tuon rajamarketin ja laplandian, taitaavat olla jossain muualla kuin 6 tien välittömässä läheisyydessä.
Ihmekyllä, noita halpakauppoja riittää joka kylään ja kurviin, niin eipä nuo krääsä kaupat kiinnosta. Asun puolen kilsan päässä ihmetukusta, eli voin ostaa sitä samaa tavaraa täältä kotopuolesta. Toisekseen antikvariaatissa olen vieraillut viimeksi 1990 luvulla....
muita ehdotuksia???- terfdf
Rajamarket on venäläisomisteinen, joten sitä välttelisin!! On se muutenkin onneton mesta!
- jomppeli2000
Galleria, urheilukoskimies, ja muut keskustan jutut. silmät auki ni tulee kaikkea vastaan.
- villimies12312312312
Biltema tietysti
- paljon on 16+19?
kotona ollaan. Plantagenista pari gerberaa, m&m:stä valjaat ja talutin koiralle, Iskusta kesäkalusteita ja sisustussälää, Kodin1:stä poljinroskis ja kukkakeppi, Clas Ohlsonilta keittiöpurkkeja edullisesti, Emotionista pari meikkijuttua....
Jalkoja särkee... monta paikkaa tuli noiden lisäksi käytyä, onneksi päästiin joistakin kaupoista tyhjin käsin pois. Kodin1:ssä oli melkeis parempi valikoima viherkasveja, olivat vain osa niin huonoon kuntoon päässeitä, ettei niitä sitten viittiny ostaa. Rahaa ei nyt niiin kauheesti palanut muualle kuin Iskuun...
Lpr on ok paikka shoppailla, paljon on nähtävää siinä 6 tien toisella puolellakin, niin että keskustassa ei melkeis jaksa enää kävelläkään... - Anna Piserova
Tervetuloa vaan tänne Lappeenrantaan.
Tosin voin kyllä sanoa, että vastaavat tavarat löydät esim. Mikkelistäkin.
Sitä samaa pas..a täälläkin myydään, vain hieman kovempaan hintaan, kun meillä käy paljon noita venäläisiä.
Esim. tänään iltapäivästä pistäännyin Myllymäen Lidl`ssä. Parkkipaikalla oli 43 autoa, joista 6 oli Suomen kilvissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628