Joo koirasta haaveilen, mut en todellakaan nyt ole koiraa hetken mielijohteesta hankkimassa vasta eri rotuihin tutustumassa.
-miten tibbe soveltuu kerrostalo yksiöön - haukkuuko yksin ollessaan tai miten paljon yleensä haukkuu eri tilanteissa.
-miten työläs turkin hoiti on - toiset sanoo että suht helppoo ja toiset taas sanoo että työlästä ja aikaa vievää?
-tuleeko lasten, myös pienten kanssa toimeen - ei siis puris tai muris?
Jos sul on siis tibbe tai ollu niin mielellään kuulen millaine tibbesi on/on ollut ja rodun hyvistä ja huonosita puolista. Kauheesti tutkaillu eri rotuja mm tibbejä.
Tiibetin terrieristä kysyisin
tibbekö?
2
305
Vastaukset 2
- suosittelen ! <3
Ihana rotu ! Olen tuntenut tiibetinterriereitä pari yksilöä. Normaalin koiran luonteen omaava, eli kunnolla koulutettuna mukava kuin mikä tahansa koirarotu. Ei sen herkkähaukkuisempi kuin koirat yleensä, vaikka onkin hyvä vahtikoira. Tarvitsee paljon liikuntaa/aktivointia ja säännöllistä turkin harjausta, mutta niin vaativahoitoinen sen turkki ei ole kuin kuvien perusteella näyttää.
- Tiibetinterrieri pur
Minua puri tiibetinterrieri. Jotenkin vaikutti salakavalalta. Käsi viottui pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591