pisnismiehet

terttuserkku

Kyllapa oli Tampereella lahdossa Edinburghiin pari tosi fiksua "pisnis"miesta.Jonot olivat jo boardingissa ja he tulivat kaikkien ohi priority jonoon ihan kuin siina ei olisi muita ollutkaan. Voi aikoja ja tapoja..ja sitten priority jonossa sellaiset joilla ei ole prioritya.....mika ihmeen karjalauma...onpa niinkuin venalaiset jonottais, siis ei mitaan jarjestysta......terveiset vaan kyseisille herroille, opetelkaa tapoja ennenkuin lahdette maailmalle..

8

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priorityyn tuhlaava

      Tutulta kuulostaa, yllättävän useat tulevat priority jonoon ilman kyseistä lippua. Sitten alkaa se sählinki, kun koittavat tarkastuksen alkaessas pois siitä. Kiukuttelua ja solvauksia, kun heidät ohjataan toisen pitkän jonon perälle.
      Kannattaisikohan panostaa kentillä enemmän tiedoitukseen priority puolesta, kyltit ovat tietysti aika pienet ja ensikertalaiset ei edes välttämättä tiedä koko priorityn käytännöstä yhtään mitään.

    • edinburgh???????????

      Jos mulla ois Pirkkala priooooority ni häpeäisin sitä profiilissani. Ihan puku päällä ja Edinburghiin???? Kohta varmaan joku himokalle keksii et on menossa royal wedding ja priorityasiakas. Normaaleilla yhtiöillä on ihan helppoa business/first tai sitten economy :)

    • "ekonoomimatkustaja"

      Niin ??? Mutta nyt meikäläinen köyhäkin on saanut nähdä maailmaa. Penkki Rainerilla on minulle tärkein. Ne jotka haluaa maksaa kotimaisen sikakalliin yhtiön bisnesluokan hinnat niin mikäs siinä.
      Minulle riittää kunhan on paikka koneen sisäpuolella. Voin kyllä laittaa Pirkkalan priorityn profiiliini eikä havetä kuin sinun puolestasi. Priority on Rainerilla ja sille käyttäytmiskoodi ei pukukoodia. Montakohan kertaa olet aikuisten oikeasti bisneksessä lentänyt. Minä olen, mutta tärkeintä minulle on päästä halvalla paikasta A paikkaan B. Ensi viikolla lennän Italian kevääseen Rainerin "ekonomiluokassa" .

    • oooority

      On niiiin mukavaaaa kun on se priooooooority....saa jotain rahalla.....kyllä mulle ainaski kelpaa, matka on niin lyhyt ja ei profiili siitä kärsi, missäs se semmonen profiili muuten on johon vois panna näytille vaikkas mitä? Siellä sitä ollaan kuitenkin samalla kentällä kun ne "oikeet busines matkustajatkin lennon jälkeen eikä jää mitään merkkejä millä olet sinne tullut, samaa massaa....jos joku tuntee itsensä paremmaksi matkustettuaan firsclass-luokassa niin olkoon se hänen päänsärkynsä, rahat on menny ja pää on kipee...hehhehheeeeeeee

    • Matkailija1231232

      Tuskimpa ketkään oikeat kunnon bisnesmiehet lue Suomi24:n roskapalstaa :p

      • pisinesmiess

        Tai lenna ryanairilla... kyllä meiän firmassa saa ainakin ihan reilusti ottaa taksin HEL:n ja lentää oikealla lentoyhtiöllä jolta saa palvelua ja odotella lentoa loungessa saunoen....


      • Businessi
        pisinesmiess kirjoitti:

        Tai lenna ryanairilla... kyllä meiän firmassa saa ainakin ihan reilusti ottaa taksin HEL:n ja lentää oikealla lentoyhtiöllä jolta saa palvelua ja odotella lentoa loungessa saunoen....

        Kyllä esim Lux kandee lentää Raikulla Hahn bussilla ennen kuin Hki jotain muuta ja Lux. (ajansäästö)

        Se puku on päällä kun pitää mennä neuvotteluun.

        Alkuperäisen viestin lähettäjä sanoi ko. miehistä että he luulivat että kukaan muu ei ole ostanut priority jonoon paikkaa (näin ainakin ymmärsin).

        Totuus on että rahalla saa ja hevosella jne. Itse kuljen muiden joukossa, koska lennän Raikulla vain vapaa-aikana, suuremmin ei haittaa muutama muu jotka maksavat extraa pääsystä ekana koneeseen.

        Totuus on että työmatkat rasittaa ja firman rahaa säästät jos lennät Raikulla vaikka menet ekana sisään.


    • sullemono

      Että sillälailla...kyynärpäät vaan esiin ja kaikki porsastelemaan maailmalle ja säästämään firman rahaa.....hahhhhaaaaaaaa..sitä ollaan niiiin fiksuja että...
      potkasisin sua pyllyyn jos ylettäisin niin että lentäsit ilman konettakin kaaaaauas...eihän siihen priorityyn ees tarvi paljon rahaa joten toi sun rahalla saa kommentti oli pikkusen typerä.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe