"On se ny ihmeellistä. Mihin ne kaikki on menneet?" Tätä sitä huomaa tuumailevansa yhä useammin kotikaupungissaan. Penskatkaan ei enää höynää kiakkoa ulkojäillä ja Vikkula on nykyään pubi.
Eli 35-vuotias ukonrahjus on näin uusiosinkkuna havahtunut todellisuuteen, jossa tuttavapiirissä puhutaan bändien sijaan perhekuulumisista, festarien sijaan kesämökin välikattoremontista ja tervehenkinen sekoilukin on vaihtunut kiehtovaan keskusteluun E10-polttoaineen haittavaikutuksista auton muoviosille.
Joskus joku lähtee jopa jollekin keikalle mukaan, jossa sitten muistellaan vanhoja vaikka oikeasti yritetään vetää kaameat lärvit, kun se on siinä nykytilanteessa niin pirun harvinaista. Ja sitten on tietysti niitäkin, joille elämänsisältö on ne lärvit.
No, minä olen sentään säilynyt vastuuttomana idioottina. Toisinaan tuppaa vaan olemaan pitkäpiimäistä, kun itsekseen laahustelee kaiken maailman soittomekkaloissa. Joten seura olisi varsin tervetullutta. Itse olen luonteeltani tyyppiä liian tavallinen erikoisille ja liian erikoinen tavallisille. Mitä se nyt sitten ikinä lieneekään. Osa väittää fiksuksi, osa tylsäksi, enemmistö ei ota kantaa. En minäkään. Small talkia en osaa, mutta päättömiä saatan höpistä.
Korvakäytävät on kitattu enimmäkseen vaihtoehtorockilla ja metallilla, mutta kyllä niihin muutakin tuketta sopii. Seuraava etappi taitaa olla Part Time Killer 16.4. O'harasissa. Bändikeikkojen lisäksi teatteri kiinnostaa, myös taidenäyttelyt ynnä muu museossa hiippailu.
Avec-vetoomukset vastaanotetaan osoitteessa [email protected]. Miesväelle tiedoksi, että tämä putkiaivoinen hetero ei sitten kahta kaistaa kulje, vaikka näkökenttä joskus harittaakin.
Seuraa rientoihin Tampereelta?
zemander
1
208
Vastaukset
- Vai että Aveckia
Hei
sinulla oli mukavasti kirjoiteltu viesti. Varatusta nelikykymppisestä ei taida avekisesi olla eikä bändimakukaan ihan täsmännyt. Paikkakunta kyllä ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831499Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671285Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818