Tietokone osamaksulla?

Make

Olen ostamassa tietokonetta osamaksulla. Joissakin paikoissa tämä maksutapa varmaan onnistuu? Tietäiskö kukaan hyvää paikkaa PK-seudulla mistä kannattaa kysellä ja löytyiskö netti-sivuja. 1500 eurolla saa varmaan ihan hyvän peruskoneen..?

19

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopisee

      Mene mihin liikkeeseen hyvänsä niin saat (melkein) mutta nykyisin se toimii niin, että sulle tehdään joku käyttöluottosysteemi ja makselet sitä sitten rahoitusyhtiölle. 1500 eurolla saa jo hulppean koneiston kaikkeen käyttöön, varsinkin, jos ei iso litteä näyttö ole se ensteks ehdoton vaatimus joka haukkaa helposti leijonanosan tuosta summasta.

      • Make

        Joo kyllähän ne näissä isommissa myymälöissä yrittää varmasti erilaisia käyttöluottoja tyrkyttää, mutta ajattelin jos joku tietäisi firman, joka käyttää omia pääomiaan rahoitukseen siedettävällä korolla esim. alle 8 prosentin.

        Joo mä ajattelin, että jos tuohon hintaan saisi 17" litteän näytön ?, ja muuten riittää kyllä ihan hyvä peruskone, niin olisi hyvä asia. 2000e tietokoneesta tuntuu jo liian kalliilta.


    • kaupat

      Lähes kaikki kodinkone liikeet myy tietenkin myös osamaksulla esim. veikon kone jne.jne.
      Kyllä 1500€ saa tosiaan jo erittäin hyvän koneen.

      Ja jos olet jonkun SAK:laisen ammattiliiton jäsen niin silloin saat myös täältä tilattua hyvän koneen kun hieman täydennät vakiopakettia:
      Klikkaa vasemmalta SAK-jäsenmikrot-sanaa:
      http://www.pomi.fi/

      • Elli

        niissä on se, että joutuu ostamaan tulostimen, eli ei ole todellisuudessa kovin edullinen paketti, muuten kuin ehkä ensimmäistä konettaan hankkiville.

        Tulostimia ihmisillä on yleensä hyllyt täynnä, minullakin kaksi ylimääräistä roikkuu hyllyllä.


      • Elli
        Elli kirjoitti:

        niissä on se, että joutuu ostamaan tulostimen, eli ei ole todellisuudessa kovin edullinen paketti, muuten kuin ehkä ensimmäistä konettaan hankkiville.

        Tulostimia ihmisillä on yleensä hyllyt täynnä, minullakin kaksi ylimääräistä roikkuu hyllyllä.

        (Word, Excel, Outlook ja PowerPoint) eri hintaa 105 euroa
        Ja tämän paketin voivat hankkia kaikki, jotka käyttävät Officea kotonaan, mutta eivät käytä sitä taloudellisen hyödyn tavoitteluun.

        Eli jos teet kotona töitä, tuota ei kai voi hankkia. Opettaja joka korjaa kokeita, toimittaja joka tekee juttuja myös kotona. Heh.
        Varsinaiseen ohjelmistopakettiin kuuluu vain Worksin tekstinkäsittely. Sititen siihen on paketoitu MTV 3:n internet. Entä jos asun Kiihtelysvaarassa?
        Lukekaa tarkkaa joka pykälä.


      • ota selvää
        Elli kirjoitti:

        (Word, Excel, Outlook ja PowerPoint) eri hintaa 105 euroa
        Ja tämän paketin voivat hankkia kaikki, jotka käyttävät Officea kotonaan, mutta eivät käytä sitä taloudellisen hyödyn tavoitteluun.

        Eli jos teet kotona töitä, tuota ei kai voi hankkia. Opettaja joka korjaa kokeita, toimittaja joka tekee juttuja myös kotona. Heh.
        Varsinaiseen ohjelmistopakettiin kuuluu vain Worksin tekstinkäsittely. Sititen siihen on paketoitu MTV 3:n internet. Entä jos asun Kiihtelysvaarassa?
        Lukekaa tarkkaa joka pykälä.

        ennenkuin kirjoittelet tänne. Esimerkiksi jos ostat MTV3 Internet PC:n,voit ottaa vaikka Elisan laajakaistaliittymän.


      • Elli
        ota selvää kirjoitti:

        ennenkuin kirjoittelet tänne. Esimerkiksi jos ostat MTV3 Internet PC:n,voit ottaa vaikka Elisan laajakaistaliittymän.

        Puhutaan nyt tästä SAK:n paketista. Enkä minä sinulta lupaa kysy, mihin ja milloin kirjoittelen.

        Eikä Elisa tarjoa minulle laajakaistayhteyttä Kiihtelysvaaraan.
        Olen puhunut.


    • löytyy

      MTV3 Internet PC. Tilaa sieltä,minullakin on sieltä hankittu. Asiakaspalvelu puh. 0800 188 099

      • Elli

        kun nyt mainostit tuotteita, mitä täällä ei käsittääkseni saa tehdä, niin kerro mistä löyttyy noiden mainostamiesi tuotteiden tekniset tiedot.
        Mitä koneissa on sisällä muuta kuin että se on "tehokas ja näyttävä".


      • kirjoita
        Elli kirjoitti:

        kun nyt mainostit tuotteita, mitä täällä ei käsittääkseni saa tehdä, niin kerro mistä löyttyy noiden mainostamiesi tuotteiden tekniset tiedot.
        Mitä koneissa on sisällä muuta kuin että se on "tehokas ja näyttävä".

        www.mtv3.fi sieltä etusivulta löydät.


      • linkki

      • Elli
        kirjoita kirjoitti:

        www.mtv3.fi sieltä etusivulta löydät.

        Ihan pikaisesti kiinnitti huomiota levytilan vähyys ja takuun lyhyys kannettavassa. Lähes samaan hintaan saa parempaa, kun viitsii vähän etsiä.


      • Make

        Ei oikein tunnu luontevalta tuo vuokraaminen rahaa takovalta markkinointi alan firmalta.. Jotenkin tulee mieleen, että siellä on välissä aika moni käsi ottamassa kuluttajalta kalliita euroja.
        Sitten lisäksi pitäsi perehtyä tarkemmin näihin eri internet liittymiin, jotta löytää itselle sen halvimman vaihtoehdon, eikä ottaa tietokoneen mukana tyrkytettävää.
        Joten ei oikein kuulosta houkuttelevalta MTV3 internet PC


      • ei tämä ole
        Make kirjoitti:

        Ei oikein tunnu luontevalta tuo vuokraaminen rahaa takovalta markkinointi alan firmalta.. Jotenkin tulee mieleen, että siellä on välissä aika moni käsi ottamassa kuluttajalta kalliita euroja.
        Sitten lisäksi pitäsi perehtyä tarkemmin näihin eri internet liittymiin, jotta löytää itselle sen halvimman vaihtoehdon, eikä ottaa tietokoneen mukana tyrkytettävää.
        Joten ei oikein kuulosta houkuttelevalta MTV3 internet PC

        mikään vuokrakone tämä MTV3 internet PC. Ihan puhdas osamaksu kauppa,minulla on lyhennus 45.0 euroa kuukaudessa, rahoittaja on Osuuspankkien keskuspankki OYJ.


      • malla
        Make kirjoitti:

        Ei oikein tunnu luontevalta tuo vuokraaminen rahaa takovalta markkinointi alan firmalta.. Jotenkin tulee mieleen, että siellä on välissä aika moni käsi ottamassa kuluttajalta kalliita euroja.
        Sitten lisäksi pitäsi perehtyä tarkemmin näihin eri internet liittymiin, jotta löytää itselle sen halvimman vaihtoehdon, eikä ottaa tietokoneen mukana tyrkytettävää.
        Joten ei oikein kuulosta houkuttelevalta MTV3 internet PC

        Jos haluat säästää, älä osta osamaksulla. Todellinen vuosikorko voi olla aika huikea. Esim. MTV:n sivuilla sitä ei näkynyt, tai sitten piilotettu hyvin, vaikka lain mukaan mainoksessa on oltava maininta korosta.
        Kysy todellinen vuosikorko, laske mitä joudut maksamaan korkoa, ja mieti kantsisko sittenkin pitää rahat jemmassa niin että saat kootuksi tarvpeellisen summan. Sillä summalla surffailet jo jonkun aikaa.


      • malla
        malla kirjoitti:

        Jos haluat säästää, älä osta osamaksulla. Todellinen vuosikorko voi olla aika huikea. Esim. MTV:n sivuilla sitä ei näkynyt, tai sitten piilotettu hyvin, vaikka lain mukaan mainoksessa on oltava maininta korosta.
        Kysy todellinen vuosikorko, laske mitä joudut maksamaan korkoa, ja mieti kantsisko sittenkin pitää rahat jemmassa niin että saat kootuksi tarvpeellisen summan. Sillä summalla surffailet jo jonkun aikaa.

        tarkoitin sillä korkosummalla siis


    • veto

      Saapastele mihin tahansa hiukankin isompaan myymälään. Kerro, että haluat ostaa hyvän tietokoneen vähittäismaksulla. Valitse kone ja allekirjoita paperit sekä kanna kone autoosi tai pyydä toimittamaan antamaasi osoitteeseen. Tilaa samalla reissulla adsl liittymä mieleiseltäsi operaattorilta valmistautuen odottamaan sen asennusta 3-6 viikkoa. Ja eiku surffaamaan.

      • ADSL

        Elisan ADSL-nettiyhteyden asennusaika on vain viisi työpäivää.


      • veto
        ADSL kirjoitti:

        Elisan ADSL-nettiyhteyden asennusaika on vain viisi työpäivää.

        Vajaa vuosi sitten elisan adsl asennus/avaus aika oli 3 viikkoa pk. seudulla ja samana päivänä kysytty sonera 6 viikkoa. Otin elisan ja on toiminut yhtä katkosta lukuunottamatta sikahyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe