Onko kellään kokemuksia ripsienpidennyksien laitosta Lappeenrannassa? Mikä on hyvä paikka ja kohtuuhintainen? Joutsenossa joku paikka tekee 40 eurolla, mutta onko laatu sen mukaista..?
ripsienpidennys
13
2509
Vastaukset
- Holmesinne
minä kävin kullinpidennyksessä tallinnassa,kuponkitarjous oli 35€,nyt ihana aamujöpö on 11cm.
- god damn you
Hanki Tuksu elämä.
- ripset on!
Beautycenterissä ensimmäinen kerta 140€ ja huolto 50€. Ripset ovat xtreme lashes, eli taatusti laadukkaat ja tulos on erinomainen. Voin suositella :)
- Teletuppi
Ei ole.
En tiedä.
En tiedä.
Ole hyvä. - pikku ripsaus
Ole ystävällinen ja kerro, miksi eivät omat ripset riitä.
- sdfhshfh
Tuosta Joutsenon paikasta en ole kuullut kuin erittäin hyvää palautetta. Tekee kotonaan, joten kulut yms pienet joten voi ottaa pientä hintaa...
- Babel
Tekee tosi kauniita ja näyttäviä ripsiä. Voin suositella!
- ripsun räpsyn
Osaisikohan joku kertoa yhteystietoja tälle henkilölle joka näitä ripsienpidennyksiä siellä joutsenossa laittaa?
- ripsiQ
Voisiko joku kertoa yhteisteitoja kyseiselle ihmiselle joutsenossa joka noita pidennyksiä ripsiin laittaa?
- silmäripsipiirakka
Leikkaa saksilla säännöllisesti lyhyemmäksi niin ne kasvavat pikkuhiljaa pitemmiksi. Itselläni on jo 3,5 cm ripset. Tavoite 10 cm.
- räpsyr
Itse en oo kuullu taas hyvää palautetta siintä joutsenolaisesta joka niitä ripsiä kotona tekee!
- glamlashes
Kävin lpr:ssa KauneusUnelmassa ottamassa ripset, hinta oli n.100 euroa ja kauniit tuli ripsistä! Huollon hintaa en muista, kun ei ole vielä tarvinnut huollattaa näitä:)
- Anonyymi
Tietääkö kukaan missä olis lapeenrannan tai Joutsenossa edullisesti ripsiipidenyksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897249- 353831
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401839