Mä harrastan ainakin dyykkausta keilailuu pöytätennistä mitä sä harrastat ja mä harrastan viellä mainoskynien keräilyä
Harrastukset
10
162
Vastaukset
- wooääaäaää
Mä harrastan sirkusta ja tanssia ! Suoittelen kaikille...hauskaa puuhaa :DD
- diipadaapaa_
Valokuvausta, rullaluistelua ja agilityä ft. my dog..
- Puukkohörhö
kamppailulajeja,punttista,ryyppäminen narkkaaminen ja yleinen hörhöily
- ...
Mä piirrän, maalaan, luen, kävelen pitkin mettiä ja heitän välillä jonkuu lenkin, joskus otan sauvat tai koiran kaveriks, dataan, maastoilen, hyppään ja ajan omalla ponilla, kesällä pyöräilen, hypin trampalla ja pelaan sulkapalloa, muiden lisäksi.
Ainut ohjattu harrastus on piirtäminen/maalaus. Ja ratsatanut olen tietty ratsatuskoulussa muutaman vuoden. - jdsdisff
Ma oon kokeillu vahan kaikenlaista, kuvista, uintia, kuntosalia, kantria..nyt oon harrastanu viimesimpana, hiphoppia, cheerleadingia, yleisurheilua ja punttista tietty! :) Uinti ois kiva alottaa taas uudestaan!
- dfcvgbthyjuytgrfgtbh
sulkapalloa, korista,lentopalloa, kuvataide kerho, jazz tanssia, viulunsoittoa, ja tietenkin ratsastusta! RATSASTUS ON KIVAA ! KANDEE KOKEIL!!
ja kans pompin tramppiksella - esjonne HEADSHOOT!!!
datausta. joskus treenaan käsilihaksiani nostelemalla ES tölkkiä pöydältä suulle, mutta yleensä ryystän sen suoraan tölkistä pitkän pillin avulla.
Rumpujen ja basson soittoo, kirjoittamista, lukemista, lenkkeilyä ja kesän tullen pyöräilyä.
Vanhojen rahojen, kulta- ja hopeaesineiden ja jalokivien keräily.
- Mainoskynienkeräilijä
Tervehdys
Onko täällä ketään joka harrastaa mainoskynien keräilyä? Olisi ämpärillisen erilaisia kyniä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802