Ulkopano-paikkoja PK-seudulla?

Epätietoinen

Terve,

Tiettäkö kukaan hyviä paikkoja jossa pääkaupunkiseudulla voi naida ulkona tai autossa rauhassa?

Minun olisi tarkoitus käydä naimassa erästä varattua naista viikonloppuna, ja kun itsekin olen varattu niin paikkaa ei ole...

Jos on hyviä ehdotuksia, niin kertokaa toki!

Kiitos etukäteen.

11

24937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

      Kertokaas...

    • Salainen

      Heips! Paikan tarjoan teille asunto-autoni tiloista.Jos kiinnostaa,niin laita viestiä.

      • Kyyla

        Joko oot laittanu kamerat valmiiksi??


    • Ögö

      siel oon useammankin kerran hommat autossa hoidellut, monien vuosien ajan.

    • mirja

      vitun pettäjä!!

    • lumikki

      Please, älkää pettäkö! jo ton tekstin lukeminen tekee pahaa. Mua on petetty ja tiedän, et se tuntuu kaikkea muuta kuin hyvältä! Oikeen sydämeen sattuu kun ajattelen niitä ressuja, jotka eivät tiedä mitään tai saavat jonkun ajan kuluttua tietää. Te rikotte toisten elämän! AIkuistukaa!

    • aasi

      Hanasaari.

      Menkää pokkana sen ulkorannalle, siellä on suojaisia paikkoja kallion alla. Siis hotellilta ei sinne näe, mutta veneilijät kyllä näkevät. Jos se ei haittaa (antaa lisä kiksejä), niin ei kun menoksi.

      Munkkiniemen ranta iltaisin. Pehmeää ruohikkoa ja kanervikkoa. Huonona puolena itikat.

      Tullisaaren Aino Acténin puisto. Siellä on rauhaa ja lääniä vaikka kuinka. Kannattaa mennä etukäteen katsomaan hyvä paikka.

      Jos haluaa hieman retkeillä, niin ehdottaisin Porkkalan ulkoilualuetta siinä tulliaseman vieressä. Taitaa olla Nurmijärven ulkoilupuisto (Hmmm... mielenkiintoista miksi juuri Nurmijärven).
      Erittäin romanttinen paikka, missä panopaikkoja on useita. Alue on erittäin laaja. Huonona puolena matka, jonkinverran itikoita ja hirviä.

      Toivottavasti tästä oli apua.

    • Jussi_03

      siellä Bodominjärven rannalla, siellä on tunnelmaa...

    • mä vaan

      mä kävin entisen jätkäni kanssa bylsimässä kaisaniemen puistossa...tultiin baarista eikä jaksettu odottaa kotiin asti...oli kivaa vaik ihmisiä vähän kuljeskelikin..

      • puistossa

        mäkin olen bylsinyt kaisaniemessä ex-tyttöystävän kans. kannattaa kokeilla vaikka on ihmisiä sieltä löytyy suojaisia paikkoja.....


      • Kokemuksella..
        puistossa kirjoitti:

        mäkin olen bylsinyt kaisaniemessä ex-tyttöystävän kans. kannattaa kokeilla vaikka on ihmisiä sieltä löytyy suojaisia paikkoja.....

        Eli Sipoon Kaunissaaren länsipuolella on matala uimaranta-laguuni, sinne vaan myöhäis-illasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe