Kiintoisa ilmiö: aikoinaan SHY:n ja Tietellisen yhdistyksen kaksoisjänet ovat valinneet puolensa, siis SHY:n, jotta voivat siellä jatkaa omia huuhaa-toimiaan, mitä Tieteellinen ei hyväksy.
Muutenkin Titeteellinen yhdistys on selvästi kiristänyt linjaansa tiedotteessaan jäseninistölle. Välit poikki mmaallikkopuoskareihin.
Hieno veto! Ja toivottavasti nuo maallikot ottavat oppia siitä!
Huhut kertovat että ensi syksynä olisi taas SHY:n ja Hypnoosiliiton yhteiset päivät, ei ihme kun miettii Hypnoosiliiton terapeuttilistaa..
Tiedoksi..
Butleri
2
245
Vastaukset
- ääni lapista
koskahan loppuu tämä maallikoiden ja tieteellisten sodankäynti ?? ehkä sitten kun sodanlietsojat väsyvät, no aika sikiää uusia. tät vastakkaisasettelua on käyty jo kymmeniä vuosia.. siis ei mitään uutta butleri
- Luulottelija
Sitä on itse aina parempi kuin muut, oli ala mikä tahansa ja asia mikä tahansa.
Jos joku joskus arvostaisi toisen osaamista, niin olisi viisas ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464934Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622777Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391094Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2221061Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271026
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137895
- 49884