Vankilaan krapulassa?

jigsaw.john.kramer

Olisi paha joutua. Varsinkin kun olen ollut kännissä yhtäsoittoa jo 15vuotta pääasiassa Marinolia juoden. Vai saako vankilassa viinaa tai korvikkeita. Mulla menee 1 litra Marinolia ta Lasolia vuorokaudessa.

13

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToriJarvinen

Joo, saa korvikkeita. Siellä saa mitä vaan tabletteja, kamaa, viinaa ja seksiä. Aivan kuin täällä toi pamitydy kertoi noista ensiksi mainituista. Jos on joku riippuvuus, niin vankilan on kuulemma yksinkertaisesti pakko jatkaa sitä materiaalin antamista mihin se riippuvuus perustuu.

• aasdsadssad

Mene kännissä sinne.

• S.R.T

Saat mitä haluut jos rahaa löytyy...!

• nimi.mies

Vankilaan on joutunut jokaisella vuosikymmenellä monia niitäkin. Ovat jääneet boseen putken päältä kesken hyvän huikka kesän. Ollut haku päällä ja bingo osunut kohdalle. Voi sitä tutinaa ja vapinaa matkasellissä ennen kerroksille tai päiväsellille pääsyä. Monesti se on päättynyt pahaan deliriumiin. Houreisiin jopa niin, että vanki on ollut eristettävä rundiosastolle rauhoittumaan. Parhaimmillaan on saanut pakaraan nestemäistä diapamia vartijoiden pidellessä kiinni.
      Slaagi matkasellissä on koitunut myös joidenkin kohtaloksi. Sydän ei saata kestää kun kauhu tulee sisään jopa ovisilmästä.
      Kun saavut vankilaan, kannattaa kysyä lähimmältä putsarilta, onko tietoa. Voit saada rauhoittavia vanki veljiltäsi ja kakun alkaminen on pelastettu hallelujaa.

• HihihiiHiii

Perä-putsarilta?

• linnapelle69

Jouduin poliisiputkan kautta (3vrk) matkaselliin (2vrk) josta edelleen kerrokseen (x kk). Putkaan menin 3,5 promillen kännissä ja darraa pukkasi monta päivää. Kaksi kertaa viinakramppi, ja pamppuja kiinnosti vain se jäinkö henkiin. Mitään rauhoittavia EI TARJOTTU ennenkuin vankilassa (osastolla siis, pameja vankiveljiltä ja lekurilta) mutta krampit ja pahin oli silloin jo takana. Ihmettelin jälkikäteen että olisko mun pitäny "melkein" kuolla ennenkuin mun olotilaani olisi joku pamppu tai lekuri oikeasti reagoinut silloin putka- ja alkuvaiheessa...

• vanhemmpivartija

olisi

• linnapelle69

a-haa, jos olet oikeesti pamppu tai ex-sellainen, niin okei ymmärrän asenteesi. no, ei se mitään. kun pääsin taannoin ulos niin sainpahan vittuilla eräälle todella tylylle pampulle koko matkan kerroksesta portille. sitä vitutti suunnattomasti kun mun status olikin muuttunut yllättäen vangista vapaaksi suomen kansalaiseksi. ai sitä riemua kun kyselin siltä miksei se ollut päässyt poliisikouluun vaan oli pitänyt ryhtyä pampuksi. "ootsä joku vitun poliisikoulu -dropout?" ja sen sellaista kyselin; kundin naaman väri vaihteli punasen ja valkosenharmaan välillä, hyvä ettei sen huulista tirskunu verta hammasta purressaan. no, siinäpähän sai, mitäs on niin vittumainen vankeja kohtaan. siviiliin ne kaikki vangit sieltä aikanaan pääsee (elleivät ehdi kuolla sisällä), joten ei kannattaisi olla ihan natsi siinä pampun roolissa..!

• bose-pappa.

Joo näin on. Vittumaisia asenteita elää vaikka vanhanliiton vartijoistakin valtaosa on lodjussa tai eläkkeellä tai sekaisin - oli siellä hyviäkin vuosikertoja. Mutta vittumaisia paljon.

• Mietis uudestaan...

Eikä kusipää siinä vapautuvan roolissa, kun on todennäköistä että kohta olet sisällä jälleen vankina:) Mahtaa pamppuja naurattaa kun sä itkeä tillität kuin muutkin pikkutytöt:)

• linnapelle69

Eipäs osunu eikä uponnu. Mä kuulun siihen n. 30% jengiin jotka oppii kerrasta. Takasin en aio mennä. En ole taparikollinen enkä muutenkaan rikollinen mieleltäni. Näin sen verran paljon yhteiskunnasta pudonnutta jengiä bosessa että huh-huh. Ei kiitos. Helppoahan siellä olis ollu solmia vaikka millasia "kaverisuhteita" ja aloittaa uusi ammattiura rikollisten maailmassa, mutta mulla oli/on ihan toisenlaiset kuviot menossa. Toki saihan sieltä monia ihan hyviäkin kavereita, eli en mä nyt mitenkään tarkoita yleistää sen enmpää vankeja kuin pamppujakaan mihinkään tiukkoihin kategorioihin. Silti: kusipäitä pamppuja on, vaikkeivät kuulemma enää olekaan keskimäärin niin vittumaisia kuin joskus 20-30v sitten.

• Näin ajat muuttuvat

Aloittaja. Marinol ja Lasoli ajat ovat taakse jäänyttä elämää. Nykyisin viina jo niin halpaa, jotta kukaan ei juo enää korvikkeita. Harvoissa paikoissa enää lemuaa.
      Aloitus sinänsä hyvää huumoria. Matkasellissä lemuaa, mutta tuoksut ovat toiset.

• linnapelle69

Matkasellissä on kiva ottaa imut mutta nainti hommat on syytä jättää ihan kerroksille.Saako muuten enään nykyään viedä sukkahousuja tai muita naistenvaatteita muurien sisäpuolelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe