Se on vain ajan kysymys milloin tappava loinen leviää suomeen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041413539744_uu.shtml
Koirat tappaa kohta ihmisiä
5
243
Vastaukset
- Ole huoletta!
Kyllä sinusta happi loppuu ihan muun kuin koiran takia.
Etkö sinä ole saman luotettavan lähteen mukaan kuollut jo muutamaan muuhunkin tautiin? Esimerkkejä mainitakseni, kuolit ebola-virukseen, lintu-influenssaan, hullunlehmäntautiin, sarsiin, sikainfluenssaan,,,.......
Kuitenkin kirjoittelet yhä tänne. Mitä jos se onkin tyrannosaurus rexin klooni kun sinut suihinsa nappaa? Sitä miettiessäsi, hyvää kevättä. - Einiinjärkyttynyt
http://www.iltasanomat.fi/terveys/Tämä on totuus Suomea uhkaavasta tappajaloisesta/art-1288382579819.html
Ota iisisti vaan - jkljfk
Niin... Voihan se arskakin tippua taivaalta...
- voi voi voi
Eniten aloittajaa varmaan pelottaa, että taivas putoaa hänen niskaansa?
Kauhia kauhia kauhia, nyt varmaan kaikkien täytyy tappaa äkkiä koiransa, ettei vaan ihmiset kuole! Taas turhaa vouhotusta, nuo loisjututkin on niin jokapäiväisiä, mutta yllätys yllätys tähänkin päivään asti oon saanu elää, vaikka koira vieressä nukkuukin!- Niin.
Mahtaakohan tuo aloittaja olla enää hengissä vai veikö häneltä loinen kaiken elämänilon ja makaa arkussa tai teholla? Kun ei mitään ole vastannut yhteenkään viestiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311579- 2174893
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631938
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131398Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401070- 85954