Tietääkö kukaan jotain ammattikorkeakouluun liiketalouteen tähtäävää valmennuskurssia vielä tänä keväänä??
Katoin noita eximian kursseja, enkä oo jaksamas käydä 150 tuntii ja maksaa yli tuhatta euroo jostai kurssist.. mut ne onkai vissii yliopistoon muutenki?
mulle riittäs joku ihan kertauksena tehty kurssi mis vois ruosteet ottaa pois.
Liiketalouden valmennuskurssi
3
2901
Vastaukset
- mieti vielä kerran
Turhaan panikoit. Nuo tonnin kurssit ovat yleensä tuonne kauppatieteellisen puolelle, jossa sitä lukemista sitten riittääkin (4 pääsykoekirjaa). En ole koskaan kuullutkaan, että joku tradenomiksi haluava olisi edes käynyt missään valmennuskursseilla, koska pääsykokeisiin tosiaan ei yleensä ole mitään ennalta tiedettävää aineistoa tms.
Tradenomin pääsykoe ei ole mitenkään kovin vaikea. Kokeessa voi olla aineistosta (kokeessa jaettava) essee tai luetunymmärtämistehtävä (monivalintaa), helppoja matikan laskuja (jotain prosentteja yms. perushuttua; laskinta ei saa yleensä olla, yleensä tämäkin monivalintaa). Saattaa myös olla luetunymmärtämiskoe enkusta (monivalintaa, yo-koemainen) ja sitten haastattelu. Vääristä vastauksista tulee joskus miinuspisteitä (vastaamattajättäminen -0), joten kannattaa lukea ohjeistus hyvin ja miettiä vastaako johonkin kysymykseen, jos epäilee vastausta.
Niin ja siis itse olen ollut tosiaan tradenomin pääsykokeissa ja pääsin sisään, mutta aikaa on kyllä pari vuotta siitä :P Valmistuttukin on jo :)- Myös Tradenomi
Tradenomilinjoihin on käytössä ennakkomateriaalit, usein yksi suomenkielellä ja toinen englanniksi. Varmasti pari vuotta sitten ei ennakkomateriaaleja käytetty, mutta nykyään kovenneen tason takia kokeita on alettu lähentämään yliopistomaisiksi. Myös hyväksyttyjen alimmat pistemäärät ovat nousseet roimasti perus liiketalouslijoille mm. Laureaan ja Haaga-Heliaan pääkaupunkiseudulle.
En tiedä tältä istumalta halpoja valmennuskursseja, mutta eikös nuo ennakkomateriaalit jaeta 2.5. Luulisin että siihen mennessä alkaa nuo kurssit mainostamaan itseään, joissa materiaalit käydään läpi.
- eximiaan
jos tänäkeväänä olet vielä menossa niin ilmoita mulle nopeasti roomservice(a)netti.fi, niin saadaan alennusta. ei ole väliä mille kurssille ja mihin kaupunkiin ilmoittautuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623