Pascoe emäsjauheen sisältö:
Emäsjauheen vuorokausiannos (1 tl = 4 g) sisältää
1550 mg kalsiumkarbonaattia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tukkii suonet:
http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm
1250 mg natriumkarbonaattia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sooda
900 mg magnesiumkarbonaattia
Magnesiumkarbonaatilla on suolentoimintaa edistävä (laksatiivinen) vaikutus.
150 mg natriumfosfaattia
Natriumfosfaatti taas on suoliston tyhjennysainetta, käytetään sairaaloissa ennen tutkimuksia ja myrkytystiloissa
150 mg kaliumbikarbonaattia
Kaliumbikarbonaatti E501 = joku emäksinen lisäaine
Veden alkalointi:
10 minuutin alkaloinnin jälkeen vedessä on kuitenkin seuraavat määrät tärkeitä mineraaleja:
natrium 5.75 mg/l
kalium 1.41 mg/l
kalsium 4.49 mg/l
magnesium 7.87 mg/l.
Joo-o, luultavasti karbonaatteina ym., joista tulee mahan suolahapon vaikutuksesta neutraaleja klorideja.
Tällaiset määrät eivät voi vaikuttaa millään tavalla elimistön happo-emästasapainoon, jota elimistö säätelee itse tehokkaasti.
Valmarin:
Vesi 72,707 %
Natriumsitraatti 20,33 %
Sitruunahappo 5,57 %
Etanoli 1,00 %
Kaliumkloridi 0,28 %
Kalsiumkloridi 0,05 %
Magnesiumkloridi 0,05 %
Ferroglukonaatti 0,014 %
Mangaanikloridi 0,009 %
Natriumsitraatti on sitruunahapon Na-suola, josta sitruunahappo vapautuu mahahapon (HCl) vaikutuksesta, lisukkeena syntyy NaCl
Ferroglukonaattia käytetään raudan puutteeseen esim. 2 x 0,08 g (valmarinannoksessa 0,0014 g), muut ainesosat on varmaan kaikille tuttuja.
Prosentit voi muuttaa grammoiksi.
Valmarin sisältää n. 3/4 vettä ja 1/4 sitruunahappoa, muulla sisällöllä ei ole noilla pitoisuuksilla mitään merkitystä, kaikkea saa ruoasta erittäin paljon suurempina määrinä.
Suositeltu annos on ruokalusikallinen, 10 ml josta 2,5 g sitruunahappoa.
Emäsjauhe PH Plus:
Ainekset:Trikalsiumsitraatti, kaliumbikarbonaatti, magnesiumsitraatti, natriumbikarbonaatti ja sitruunahappo.
Suositeltava vuorokausiannos (5 g = yksi mittalusikallinen) sisältää:
Trikalsiumsitraattia 500 mg
Kaliumbikarbonaattia 1280 mg
Magnesiumsitraattia 1055 mg
Natriumbikarbonaattia 915 mg
joista:
Kalsium 316 mg 40 %
Magnesium 120 mg 40 %
Kalium 500 mg *
Natrium 250 mg *
%=% vuorokautisen saannin vertailuarvosta
*=vuorokautisen saannin vertailuarvoa ei ole
Elimistön happamuudella rahastus!
8
1735
Vastaukset
- aleksanteri III
up
- soodapurkki
Löytyyköhän iherbin valikoimasta jotain vastaavaa tuotetta tuohon happoemästasapainoon. Tähän mennessä olen käyttänyt ruokasoodaa.
- iherbbi
Enpä usko. Miksi kukaan myisi tuotetta, josta ei le kenellekään oikeasti hyötyä?
- vesijohtovesi
Juokaa vettä. Kyllä kroppa kiittää.
- aurnikoa..
Vettä 1-2 litraa päivässä, niin pysyy lääkäri loitolla.
- happamaaa
Happamien ruokien syöminen voi muuttaa elimistön happo-emästasapainoa.
Elimistöllä on erittäin vahva ja tehokas säätelyjärjestelmä, jolla se ylläpitää juuri tiettyä happo-emästasapainoa eikä sitä näin ollen voi horjuttaa ulkoisilla tekijöillä, kuten ravinnon koostumuksella. Esimerkiksi valtimoveren pH on 7,4, ja se vaihtelee vain 7,35:stä 7,45:een. Veren pH:n siirtyminen alueen 7,0 - 7,8 ulkopuolelle merkitsee hengenvaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831419Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671215Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134910Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765