Mitä on taikakuutiot?Voisko joku valaista mua vähä?=) Kiitos!
Mikä ihmeen taikakuutio??
11
10606
Vastaukset
- peipponen
Se on sellainen metallinen hyllykuutiomoduli.. :)
Eli löytää esim. Honkkarista hintaan n.30€. Eivät tunne nimeä 'taikakuutio' tai 'magic cube', joten kysy hyllykuutiomoduleita.. tai jotain sinne päin.
Meillä on chinchilloille tehty niistä häkki. On mukavan iso. Meillä on taustalla vanha kirjahylly ja sen ympärille sitten rakennettu häkki. Todella kätevä.- zanttu
kiitos tiedosta =)
- meitsi
zanttu kirjoitti:
kiitos tiedosta =)
Tietääkö kukaan, mistä muualta kuin Honkkarista niitä saa?
- Olio
meitsi kirjoitti:
Tietääkö kukaan, mistä muualta kuin Honkkarista niitä saa?
Joskus olen kuullut että citymarketista saisi niitä, en kyllä ole ihan varma. xD
- Jasu
zanttu kirjoitti:
kiitos tiedosta =)
Montakohan palaa yhessä 30e paketissa on?
- niitä
Jasu kirjoitti:
Montakohan palaa yhessä 30e paketissa on?
on 30e paketissa kolmekymmentä kiinnikkeet?
- too-ticki
tietääkö kukaan mikä on taikakuutioiden "pinnaväli"? tai siis yhden semmoisin reijän koko (sivu*sivu)?
- EiYMMÄRRÄmittää
too-ticki kirjoitti:
tietääkö kukaan mikä on taikakuutioiden "pinnaväli"? tai siis yhden semmoisin reijän koko (sivu*sivu)?
Mut munki on aika hankalaa lähtä täältä pohojosesta hakemaan Mitään häkkiä, ku ei oo autookaa ja sillee, Et jos joku ystävällinen ihminen tietää, et paljon maksaa ja muualta kuin hongkogista. ? :)
Eli asun kemisä, ja sillee, saako k-raudasta? - unkkis
EiYMMÄRRÄmittää kirjoitti:
Mut munki on aika hankalaa lähtä täältä pohojosesta hakemaan Mitään häkkiä, ku ei oo autookaa ja sillee, Et jos joku ystävällinen ihminen tietää, et paljon maksaa ja muualta kuin hongkogista. ? :)
Eli asun kemisä, ja sillee, saako k-raudasta?Taikakuutoita ei saa mistään muualta kuin Hong Kongeista, ellei osta käytettynä. Välillä niitä on marsut.net/keskustelut sivulla myynissä, joskus näkyy myös Huuto.netissä.
Taikakuution aukon koko on ihan hieman vajaa 4 cm x 4 cm, pieniä heittoja saattaa olla, jos jokin kalteri onkin vähän vinossa.
- Meuwi
Mä yritin etsiä näitä taikakuutioita honkkarin verkkokaupasta hakusanoilla "deuzer-hyllykkö modulaattori" ja "hyllykuutiomoduli" mutta ei mitään, millä hakusanal pitäis ettii?
Deuzer modulaaarihyllykkö kaiketi. Ne menee aika nopeesti kun tulee, joten ehkä niitä ei siksi ole verkkokaupassakaan. Kannattaa etsiskellä itse kaupasta, voi olla että sattuu löytymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292304
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701952M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161451Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k49840Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed6796Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52743- 18680
- 52662
- 24637
- 135613