Onko mitenkään mahdollista avata tota koteloa ja ottaa pölyt pois sieltä, näytönohjain ylikuumenee herkästi tällä hetkellä. kiitos vastauksista
Näytönohjaimen puhdistus?
3
778
Vastaukset
Toki sen saa irrotettua. Ainoa ongelma on sitten siinä, että kortin takuu mitätöityy.
Paineilmalla sen voi saada puhdistettua ilman avaamistakin.
Toi takuun raukeaminen on ihan älytön juttu, eihän prosessorinkaan takuu raukea coolerin vaihdossa ja näytönohjainten orkkisjäähyt ovat järjestäin melkoisia mölytoosia..- Itiksen Gigantti
Töppönen turpa kiinni.
"eihän prosessorinkaan takuu raukea coolerin vaihdossa"
Cooleria vaihtaessa ei kosketa prosessoriin.
Siksi takuu pysyy.»Cooleria vaihtaessa ei kosketa prosessoriin.»
Kyllä minä ainakin kosken. Tietenkin. Pitäähän ne vanhat tahnat siitä poistaa ennen uuden jäähyn laittoa. Sitäpaitsi prosessorin takuuehdoissa ei tietenkään edes kielleltä koskemasta prosessoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751