Hei,
tarvitsetko Hämeenlinnassa/lähialueilla juhlien järjestämiseen apua? Leivon edullisesti juhliin (lasten kutsut,syntymäpäivät, ristiäisit, rippijuhlat yms) makeita/suolaisia leipomuksia, kakut yms toiveiden mukaan Otan maksua mahdollisita tarvikkeista, tarpeista ja pientä vaivan palkkaa, kuitenkin edullisemmin kuin pitopalvelusta Leipomukset mielellään haettaisiin kodistani mutta toimituskin mahdollista jos ajan kohta sopiva Voin myös tulla avustamaan itse juhlapaikan päälle tajoilua, siivousta tiskausta yms. pientä palkkaa vastaan :)
Olen myös valmis tulemaan kotiin kodinhoitajaksi, eli työn kuvaani kuuluisi, siivous, pyykkihuolto, astioiden tiskaus yms. pientä korvausta vastaan :)
Ota reilusti ja rohkeasti yheyttä ja kysele enemmän jos kiinnostuit :)
Terveisin:
Pauliina
[email protected]
Leiomuksia juhliin yms/kodinhoitoa Hämeenlinnassa
kantahäme leipomukse
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971988- 881390
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48827
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713