Krooninen virtsatietulehdus?

lady,

Minulla on ollut nyt pari kuukautta putkeen virtsatietulehduskierre. Minulla ei koskaan ennen ole ollut virtsatietulehduksia, mutta pari kuukautta sitten tuli pakkasten mukana raju sellainen, johon sain antibiootit. Antibioottikuurin jälkeen huomasin, että kuitenkin välillä jää pissaamisen jälkeen tuo pissatuksen tunne ja pissaamisen loppuvaiheessa tuntuu kuin rakko pullistuisi. Kävin ottamassa pikatestin, jossa ei näkynyt mitään, mutta soittivat parin päivän päästä labrasta että löytyi joku ihoperäinen bakteeri ja lääkäri määräsi minulle uuden antibioottikuurin. Ongelmana on nyt se, että antibioottikuurit eivät ilmeisesti tehoa millään tähän bakteeriin vaan jopa antibioottikuurin aikana tulee aina näitä samoja oireita. Olen syönyt nyt 4 antibioottikuuria. Lääkäri määräsi gynelle, ettei alapäässä olisi jotain tulehdusta, kun bakteeri oli ihoperäinen ja gyne sanoi ettei ainakaan näytä normaalista poikkeavalta, mutta otti kuitenkin papa-kokeen ja sanoi että siinä pitäisi näkyä jos jotain tulehdusta on. Nyt pitäisi vielä ensi viikko odottaa niitä kokeen tuloksia ja tänä aamuna tämä pissatuksen tunne alkoi taas. Jos pahenee niin ei kai sitten muu auta, kun mennä taas lääkäriin. Voisiko olla krooninen virtsatietulehdus?

2

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutu...

joillain se krooninen virtsatietulehdus uusii, ja itelläni uusi siten että, verta rupesi vuotamaan kamalasti yht äkkiä, kintut ja kaikki oli punasena, ja kirveli istuessa pöntöllä, ja ei kärsinyt kunnolla pierasta ees :( 3x söin saman kuurin, ja 4x määräsivät kunnolliset eri lääkkeet, kun jatkuvaan sama vaiva oli..kannattaa hoitaa kuriin, ennen kuin pahenee jatkuvasti..

• inhavaiva

Itselläni ollut niitä noin 20 vuotta ja joskus kuudestikkin perätysten ja joka kerta eri bakteeri. Vinkkinä sanon, että kondomin käyttö ainakin itselläni lopetti tulehdukset ja tämän neuvon sain myös lääkäristä. Vaikka mies kävisi pesulla, se ei riitä, jos on altis saamaan tulehduksia. Pesu ja pisu aina seksin jälkeen. Vältä sokerisia tuotteita, mukaan lukien tuoremehut, bakteerit pitävät niistä.
      Hormonivaihtelut vaikuttavat suuresti asiaan, eli jos on siinä iässä että estrogeeni laskee, se altistaa tulehduksille. Ethän ole koskaan saanut herpes-tartuntaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56