Mulle on nyt tämän viikon aikana soitellut useaan otteeseen tuntematon numero. En ole aiemmin ennättänyt vastaamaan niihin, kunnes tänää vastasin; sieltä ei kuulunut mitään.
Puhelu on tullut eri aikoihin päivästä ja yhtenä päivänä parikin kertaa.. Tuli vain mieleen, että onko Nokialla samaa valepuhelu toimintoa kuten Samsungilla? Ja jos on niin miten sen saa pois.. Jos ei ole valepuhelu, niin mikä tämä sitten on?
Ns. valepuhelu(ko)?
5
719
Vastaukset
- 5230,.
joku häirikkö varmaan,nokialla ei ole valepuh.
- Valepuhelu
Ainakin Nokia Asha malleissa on valepuhelu, pikanäppäin on vakiona # (pohjaan painettuna) ja tulee helposti vahgissa käynnistettyä :D
- Anonyymi
Kyllä Nokialla ainakin ennen on `valepuhelu ja yhtys säätämiseen. Minulla on vanha Nokia 206.
Vanha puhelin, vanha käyttäjä.
- Domssu
Niin ajattelinkin.. Missään paikassa ei vaan voi olla noin hiljaista kuin siellä toisessa päässä on..
- fffffgggg
Itsellä sama homma. 2 kertaa päivässä soittaa tuntematon (ei viikonloppuisin) ja kun vastaan, ei sieltä kuulu pihahdustakaan. Puhelu kestää joka kerta tasan 30 sekuntia. Mitä helvettiä tämä on?
Ei ole häirikkö, tai aika mestarillinen häirikkö siinä tapauksessa koska soitot tulevat aina tiettyihin aikoihin. aamulla 9 ja päivällä 15 aikoihin aina soi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039