jättäkää metsäkanalinnut rauhaan kaikki viideksi vuodeksi, ammutte pelkkiä sorsia sillä aikaa.
oikeesti toi metsäkanakanta on nii olematon nykysi että sitte teillä ois mukavampi ampua henkiltä teeriä sitte viie vuoe päästä kun niitä ois. jälestäkää supikoirat ja minkit sillä aikaa pois tuhoomasta niitte pesiä.
hölömöt
jooko? oisko idea?
4
165
Vastaukset
- uuuuugetsu
ennemmin pelottaa että sorsat loppuu, ja supit. niitä on täällä päin niin vähän mettäkanoihin verrattuna.
- Uusimaa
Ja moninpaikoin etelässä ei vaikuta edes toi että jättää metsälinnut ampumatta.
Itse olen noin kolmenkymmenen metsästysvuoteni aikana ampunut vain yhden teeren, mutta eipä noi ole siitä lisääntyneet. Osaltaan syy lienee asutuksen lisääntymisessä ja metsien vähentyessä täällä etelässä.... - metsänasukki
Ei niitä ampulla saa loppumaan, ittekin ampunut joka syksy niin paljon riistaa kun oon kerenny..satoja mutta ei vaan lopu.
- 4+5=11
Provo vai ääliö? Ota tuosta nyt sitten selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765