En löytänyt aiheelleni sopivaa kategoriaa, mutta toivottavasti täältä löytyy joku taitava nikkari auttamaan :) Eli mummopyörän maalaus. Miten runko tulee käsitellä? Pitääkö hioa tai laittaa joku pohjamaali tms? Minulle nämä jutut ei ole kovin tuttuja, mutta ajattelin, että ei homma kovin vaikea voi olla.
Kaikki neuvot ja niksit otetaan vastaan, kiitos !!! ;)
Mummopyörä.
TahtooTuunata
1
405
Vastaukset 1
- tietäjä`99p
Kannattaa irrottaa osat ensin jos tahtoo tarkkaa jälkeä, jos ei irrota niin teippaa ja suojaa osat joihin ei kyseistä maalia halua.
1. hio ensin vesihiomapaperilla kevyesti.
2. poista liat ja pölyt hyin
3. Laita pohjamaali, varsinaisen sävyn mukaan, ylensä harmaa käy kaikkiin. Jotkin pintamaalit ja pohjamaalit eivät purkkien mukaan oikein sovellu keskenään joten on parempi ostaa molemmat samalta valmistajalta.
4. Sitten suihkutat varsinaisen maalin, noin 5 kertaa ohuita kerroksia noin 15 minuutin tauoilla.
5. lopuksi ihailet lopputulosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 21485
- 33452