Apua!!
Isäni osti vuoden alussa kotiin koneen, ja mukana tulivat palomuuri ja nortonin virusohjelma.
Vähän aikaa sitten konen teki tenän, eikä enää toiminut kunnolla, sivujen avautuminen netissä kesti useita minuutteja, jne....
Riensin apuun, latasin koneelle ad-aware-ohjelman, joka löysi sieltä yli 370 haittaohjelmaa, ja poistikin lähes yhtä monta.
Tämän jälkeen tutustuin viruksen torjuntaan, ja huomasin, että ohjelma on esiasennettu koneelle, mutta ei toimi ollenkaan...
Asensin sen loppuun, laitoin ohjelmistoavaimen paikoilleen, ja alkoi toimia.
Tämän jälkeen kone toimii loistavasti, ainoa ongelma joka ei poistunut, on messengeriin, msn:n sähköpostiin, ja hotmailin s.postiin kirjautuminen!! Ei pääse kirjautumaan kenenkään tunnuksilla...
Ei tavallinen kuluttaja ymmärrä... xP
Asensin jopa messengerin koneelle uudestaan, mutta ei vaan toimi....
APUA???
Msn, hotmail & messenger
NeitiEpätoivo
2
530
Vastaukset
- norman
Nortonissa taisi tulla palomuurikin mukana ja yleensä noi ongelmat on johtuneet sen liian tiukoista asetuksista. Laita vaikka kysymyksesi uudestaan internet ja selaimet-osastoon ja sellaisella otsikolla, että gurut huomaa mistä on kysymys. En ole koskaan nortonia käyttänyt, joten turha käydä enempiä arpomaan. Voi johtua myös selaimesi turva-asetuksista; käytän muita selaimia kuin IE...
- Anonyymi
Minulla nyt sama ongelma en pääse msn sähköpostiin Laspinniemen kylpylän koneella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934