Olen 18-vuotias oululainen opiskelija, jolla olisi tarvetta muuttaa mahdollisimman pian. Olen sopeutuvainen, tilaa antava ja asumismenoista huolehtiva ihminen. Kaipaan tilaa siinä missä kuka tahansa muukin, mutten kiellä omaa sosiaalista elämää enkä juhlimista kämpässä. Jaksan sopia yhteisistä asioista aina siihen asti kunnes ne alkavat toimia.
Etsin mahdollisimman edullista asumismuotoa, eikä kämppisten mahdollisella määrälla sinänsä ole mitään rajaa, kunhan ei mennä naurettavuuksiin.
Kimppakämppää Oulusta
2
169
Vastaukset
- miten olisi
Meillä olisi yksi huone vapaana kiinnostaako se? Meitä on yhteensä 5 henkilöä ja asumme omakoti talossa.
- tittidsii
Onko kämppä jo löytynyt? Kämppikseni muuttavat pois 1.8 ja jään aivan yksin, ei vaan siis yksi vapaa huone tulee sitten. Minulla on lemmikkieläimiä joten jos ne ei häiritse niin ilmottele jos kiinnostaa.
Olen 23- vuotias työssäkäyvä mukavan rempseä naisen alku.
[email protected]
p.s aikasemminkin muutto voi onnistua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *724856- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3201938- 211635
- 901587
- 411143