EI saa sitten harjoitaa taas edes yrittää harjoittaa mitään noituutta lämminsydämistä ihmistä vastaan kuten minä.
NIIN.
Noh tytöt...
4
281
Vastaukset
- Galderas
On se mukavaa, että ihmisillä on pointti viesteissään.
- ja se...
pointti oli että bisset lopussa?
- Ihmiskunta Sinde
Joo, on ihan turha pelätä, ollakseen nainen.
Joo, on ihan turha olla turva, olllakseen nainen.
Joo, on ihan turha suhtautua turvallisuus-pelkoihin.
Joo, on ihan tunteettomuutta ja laiminlyömistä pelätä, ollen turha-turva.
Tunnetko jo käsitteen turvahullu ja banaaninkuoreen liukastuminen?
Wiccalaisuus ei ole sellaista.
-Ei, wiccalaisuuteen on sähköhoitoa.
Ei, en ole lainkaan sähköhoitopelkoinen.
Ei, olen erittäin tottunut sähköhoitoon.
Ei, olen erittäin kielteinen frustraatioon.
Ei, olen erittäin kielteinen ja suhtautumistavaltani negatiivinen kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään.
Ei, olen erittäin kokenut ja mieleltäni vastuuntuntoinen skitsofreenikko,
vain modernin vapaaehtoistyön ja sähköhoidon takia.
-Siis, sinulle on tarjottu sanaa sähköhoito, jota yleensä tehdään naisille, jo lapsesta lähtien, iän, näön, koon ja sisimmän takia.
Ikä, näkö, koko ja sisin-psykoosi ei ole sähköhoitoa, vaan coping-keinon omaista kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja skitsofreniaa, vain mun omalla sukupuolella.
-En voi tukea sukupuolenvaihtoja, -vaihtoa, mutta sähköhoitoa voin tukea.
Luen juuri kirjaa: Stop Smoking, Ratsasta himosi aalloilla Heikki Lehmusto, se on sähköhoitoa. Miten tupakointi ja wiccalaisuus liitettiin juuri toisiinsa elokuvassa Noitapiiri?
Mä yritän välttää kovasti ulkomaista kirjallisuutta, Peterin takia, kts. 2 a-taso, hormonaailisuus ja testosteronit. Jotkut psykologi-liitossa olevat huom. voisitteko pyrkiä "jättämään jäljelle edes yhden testosteronin".
- Pyytänyt lapsesta lähtien, hänen nimeään, hänen nimeensä.
Toinen kirja, jota luen kertoo Transsylvanian vampyyreistä, siis romanialaista ja on Historiantutkija, kirjoittanut Elisabeth Kostov.- joo,joo, eioo:S.N.82
En voi tukea sukupuolenvaihtoa, mutta ne ovat ystävällinen ele loogisuuteen.
- Ei, niistä voi olla seurauksia, jopa arvaamattomia. Ehdottomasti ei..... Mutta arvaamattomiaseurauksia, saa myös kansainvälisten lakien, ja niiden noudattamattomuuden takia, joita ovat esim. frustraatiossa tehdyt ympäristö-opilliset vapaaehtoistyöt modernilla (jatka tätä lausetta: pakottamalla ja painostamalla, stressi ja burn out-tiloissa:)
Wiccalaisuus on siis uskonto vapaa-ehtoisuudesta. Juoksen tänään täysiä kirjastoon tutustumaan tähän asiaa.
Kts. Raamattu: 1.Moos. 1-2
2: 20-25
"Näin ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille, kaikille linnuille ja kaikille villieläimille. Mutta ihmiselle ei löytynyt sopivaa kumppania. Silloin Herra Jumala vaivutti ihmisen syvään uneen ja otti hänen nukkuessaan yhden hänen kylkiluistaan ja täytti kohdan lihalla. Herra Jumala teki tästä kylkiluusta naisen ja toi hänet miehen luo. Ja mies sanoi:
-"Tämä se on! Tämä on luu minun luustani ja liha minun lihastani. Naiseksi häntä sanottakoon, miehestä hänet on otettu.* Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi. Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää."
-Joo, saan antaa julkisia lausuntoja. Saan antaa niitä rasismin takia. Niitä ei kysytä sopimus-perusteiden takia, sääntöjen ja kyseenalaistavan keskustelumenetelmän piiriin. Et voi työskennellä sääntöjen parissa, et voi työskennellä kyseenalaistavan keskustelumenetelmän piirissä.
Ei, perhehoidollisuus ei voi olla yhteiskunnan lähtökohta, seksuaalisuutta ja jopa intimiteettiä loukaten.
Et voi pyytää sellaista sosiaalista turvallisuutta, jättäen intimiteetin huomioimatta, coping-keinolla jopa omistus-hakuisesti poimien.
"Pyydän tilaa yksityisyydelle ja intimiteetille, inhimillisyyden takia."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983