Noh tytöt...

niinjaniinvielä

EI saa sitten harjoitaa taas edes yrittää harjoittaa mitään noituutta lämminsydämistä ihmistä vastaan kuten minä.

NIIN.

4

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galderas

      On se mukavaa, että ihmisillä on pointti viesteissään.

      • ja se...

        pointti oli että bisset lopussa?


    • Ihmiskunta Sinde

      Joo, on ihan turha pelätä, ollakseen nainen.
      Joo, on ihan turha olla turva, olllakseen nainen.
      Joo, on ihan turha suhtautua turvallisuus-pelkoihin.
      Joo, on ihan tunteettomuutta ja laiminlyömistä pelätä, ollen turha-turva.
      Tunnetko jo käsitteen turvahullu ja banaaninkuoreen liukastuminen?
      Wiccalaisuus ei ole sellaista.
      -Ei, wiccalaisuuteen on sähköhoitoa.

      Ei, en ole lainkaan sähköhoitopelkoinen.
      Ei, olen erittäin tottunut sähköhoitoon.
      Ei, olen erittäin kielteinen frustraatioon.
      Ei, olen erittäin kielteinen ja suhtautumistavaltani negatiivinen kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään.
      Ei, olen erittäin kokenut ja mieleltäni vastuuntuntoinen skitsofreenikko,
      vain modernin vapaaehtoistyön ja sähköhoidon takia.

      -Siis, sinulle on tarjottu sanaa sähköhoito, jota yleensä tehdään naisille, jo lapsesta lähtien, iän, näön, koon ja sisimmän takia.
      Ikä, näkö, koko ja sisin-psykoosi ei ole sähköhoitoa, vaan coping-keinon omaista kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja skitsofreniaa, vain mun omalla sukupuolella.
      -En voi tukea sukupuolenvaihtoja, -vaihtoa, mutta sähköhoitoa voin tukea.

      Luen juuri kirjaa: Stop Smoking, Ratsasta himosi aalloilla Heikki Lehmusto, se on sähköhoitoa. Miten tupakointi ja wiccalaisuus liitettiin juuri toisiinsa elokuvassa Noitapiiri?
      Mä yritän välttää kovasti ulkomaista kirjallisuutta, Peterin takia, kts. 2 a-taso, hormonaailisuus ja testosteronit. Jotkut psykologi-liitossa olevat huom. voisitteko pyrkiä "jättämään jäljelle edes yhden testosteronin".
      - Pyytänyt lapsesta lähtien, hänen nimeään, hänen nimeensä.
      Toinen kirja, jota luen kertoo Transsylvanian vampyyreistä, siis romanialaista ja on Historiantutkija, kirjoittanut Elisabeth Kostov.

      • joo,joo, eioo:S.N.82

        En voi tukea sukupuolenvaihtoa, mutta ne ovat ystävällinen ele loogisuuteen.
        - Ei, niistä voi olla seurauksia, jopa arvaamattomia. Ehdottomasti ei..... Mutta arvaamattomiaseurauksia, saa myös kansainvälisten lakien, ja niiden noudattamattomuuden takia, joita ovat esim. frustraatiossa tehdyt ympäristö-opilliset vapaaehtoistyöt modernilla (jatka tätä lausetta: pakottamalla ja painostamalla, stressi ja burn out-tiloissa:)
        Wiccalaisuus on siis uskonto vapaa-ehtoisuudesta. Juoksen tänään täysiä kirjastoon tutustumaan tähän asiaa.

        Kts. Raamattu: 1.Moos. 1-2
        2: 20-25
        "Näin ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille, kaikille linnuille ja kaikille villieläimille. Mutta ihmiselle ei löytynyt sopivaa kumppania. Silloin Herra Jumala vaivutti ihmisen syvään uneen ja otti hänen nukkuessaan yhden hänen kylkiluistaan ja täytti kohdan lihalla. Herra Jumala teki tästä kylkiluusta naisen ja toi hänet miehen luo. Ja mies sanoi:
        -"Tämä se on! Tämä on luu minun luustani ja liha minun lihastani. Naiseksi häntä sanottakoon, miehestä hänet on otettu.* Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi. Ja he olivat molemmat alasti, mies ja hänen vaimonsa, eivätkä he tunteneet häpeää."

        -Joo, saan antaa julkisia lausuntoja. Saan antaa niitä rasismin takia. Niitä ei kysytä sopimus-perusteiden takia, sääntöjen ja kyseenalaistavan keskustelumenetelmän piiriin. Et voi työskennellä sääntöjen parissa, et voi työskennellä kyseenalaistavan keskustelumenetelmän piirissä.
        Ei, perhehoidollisuus ei voi olla yhteiskunnan lähtökohta, seksuaalisuutta ja jopa intimiteettiä loukaten.
        Et voi pyytää sellaista sosiaalista turvallisuutta, jättäen intimiteetin huomioimatta, coping-keinolla jopa omistus-hakuisesti poimien.

        "Pyydän tilaa yksityisyydelle ja intimiteetille, inhimillisyyden takia."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe