Filippiineille

Ensin Manilaan

Moi!
Oisko ketään lähdössä Filippiineille viikolla 19 tai 20?
Tarkoitus olisi reilu viikko reissussa olla.
Itse menen vaimoani tapaamaan. Vähän matkustaneena
olisi mukava kun joku matkakaveri olisi mukana.

6

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin arka

Ei kannata arastella.Asiat yleensä tuppaavat menevän hyvin!Itse aikoinaan vähän jännitin matkojani Thaimaahan.Tuskin Filippiinit on sen kauheampi paikka,uskon että asia on päinvastoin.Tyttöystäväsi/vaimosi kai tulee sinua vastaan ja eihän sinulla ole mitään hätää.Jos ei sattuisikaan tulemaan,kyllähän niitä oppaita löytyy muitakin.Osta nyt kuitenkin vaikka Lonely Plnetin opas varmuuden vuoksi.
      Aio itsekkin Filippiineillä käydä,kunhan saan tarpeeksi rahaa kasaan mutta kyllä minä siellä pärjään ja sinä myös!

• Varmasti pärjäät.

Jos osaat edes vähän englantia niin siellä kyllä pärjäät. Filpparit neuvoo mielellään ja jos eivät itse tiedä niin he kysyvät muilta jotta asia selviää. Viime kesänä olimme menossa bussilla Cebusta Camotesille ja kysyimme vieressä istuvalta filpparimieheltä missä meidän täytyy vaihtaa veneeseen niin hän ei tiennyt joten hän kysyi seuraavalta ja kohta keskusteluun osallistui kaikki autossa olevat noin 40 ihmistä ja asia selvisi ja he pyysivät kuskia jättämään meidät oikeaan paikkaan. Siellä on todella ystävällisiä ihmisiä.
      Itse menen Manilaan kesäkuun alussa muutamaksi viikoksi ja menen samalla reissulla naimisiin tyttöystäväni kanssa.

• Ensin Manilaan

Kiitti tuesta :) Kolme kuukautta sitten siellä itsekin kävin, tosin porukalla.
      Itsekin naimisiin siellä menen. "varmasti pärjäät", samassa tilanteessa
      kun ollaan, niin palataanko asiaan?

• Itsekin arka

Kateellisen tekstiä taas kerran!Itse olen sinne matkalla ihan kauniiden saarien ja ystävällisten ihmisten takia.Ehkä nautin siellä kylmää San Miguelia,kun sinä ryydyt talvella kylmässä Suomessa.
      Ps.oletko omasta mielikuvituksesta keksinyt ne "ostoämmät"?:)

• tyddöaasiaan

Minä olen menossa sinne heinäkuussa ja kaveri on tulossa perheineen vastaan. Jännittää!

• 4+18

Itse menen ensiviikolla ja takaisin elokuussa. Alussa Manilaan pariksi päiväksi ja sitten Ormociin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      52
      4548
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      149
      4197
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3832
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3800
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      43
      3625
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      77
      3453
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3021
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2875
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2696
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2404
    Aihe