Jäikö sinulla verenpaine päälle raskausmyrkytyksen ja leikkauksen jälkeen kuin pitkäksi aikaa?
verenpaine jää "päälle"
3
200
Vastaukset
- ääreex2
loppuelämäksi jäi.
eka raskaudesta laski normaalilukemiin parissa viikossa
tokalla kertaa ei laskenut ollenkaan. mulla todettiin munuaissairaus, joka aiheuttaa verenpainetaudin. - joillakin tulee pysy
Mulla ei tosin varsinaista raskausmyrkytystä ollut. Vain verenpaineet koholla; lievästi jo raskauden puolivälistä alkaen. Tosissaan paineet lähti rv 37 nousuun ja synnytys käynnistettiin sen takia (ja päädyttiin sektioon kun ei käynnistynyt). Parissa viikossa synnytyksen jälkeen oli paineet lääkityksen kanssa normaalilukemissa ja kuukaudessa jätin lääkkeet kokonaan pois. Edelleenkin (tyttö 7kk) paineet on hieman yläkanttiin (130-135/80-85 tasoa) kun ne ennen raskautta 120-125/75-80 tasoa. Saas nähdä auttaako reipas liikunta; kunhan tässä pikkuhiljaa palaan ihan täysillä normaaleihin juosku- ja saliharjoittelumääriin.
- jklkj
Vielä jälkitarkastuksessa oli koholla ja oli verenpainelääkkeet,tuon tarkastuksen jälkeen meni noin muutama viikko ja verenpaine oli normaali..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815