naurettavia sääntöjä koulussa.

7yk5

mun koulussa on ihan typeriä ja idioottimaisia sääntöjä. eilen, kun oli venom (

43

2427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiyoofo

Pentagrammi ei oo satananpalvontaa :D
      Päinvastoin, sitä ollaan joskus aikoinaan käytetty suojaamaan yliluonnollisilta voimilta.

• naiseuden symboli!

Pentagrammi on oikeastaan ennen satanistisia tarkoituksia ollut pyhä viisikanta, Venuksen symboli ja on näin ollen edustanut pyhää naiseutta ja feministisyyttä! Ettää siinä teille satanismia! :"D

• anusdffffff

Ihan oikein ettet mene jälki-istuntoon. Ei ole koulun asia.

• kuria lisää

Mikset vaan voinut vaihtaa sitä paitaa niin olisit säästynyt kaikilta noilta vaikeuksilta? Tässä nähdään miten itsepäisiä osa nuorista on, kun ei viitsi alistua edes vaihtamaan toista paitaa toisten epäluulojen takia. En siis tarkoita että opettajasi teki oikein mutta elämässä pitää oppia joustamaan ja jos se on noin vaikeaa niin tulevaisuudessa siitä tulee sinulle vielä vaikeampaa...

• 7yk5

opettajan tässä pitäisi joustaa

• 7yk5 kirjoitti:

Jos opettaja joustaisi, niin se tarkottaisi, että muut saisivat myös tehdä jotain mistä opettajan täytyisi joustaa. Eihan se olisi reilua joustaa vain yhtä henkilöä kohtaan? Jos näin olisi niin se pikkuhiljaa karkaa käsistä ja lopuksi opettajat olisivat niin löysiä, että koulussa saisi juoda alkoholia ja polttaa vaikkapa sisällä tupakkaa.

Jos kaikki ottaisivat asenteen "mitä se opettajille kuuluu mitä teen?" niin koulu olisi kaaoksen vallassa...

• puolihomo
        7yk5 kirjoitti:

Tuota ne vanahemmat aina jauhaa! Nuoren pitää olla villi ja vapaa saatana!

• Enclave kirjoitti:

Jos opettaja joustaisi, niin se tarkottaisi, että muut saisivat myös tehdä jotain mistä opettajan täytyisi joustaa. Eihan se olisi reilua joustaa vain yhtä henkilöä kohtaan? Jos näin olisi niin se pikkuhiljaa karkaa käsistä ja lopuksi opettajat olisivat niin löysiä, että koulussa saisi juoda alkoholia ja polttaa vaikkapa sisällä tupakkaa.

Jos kaikki ottaisivat asenteen "mitä se opettajille kuuluu mitä teen?" niin koulu olisi kaaoksen vallassa...

Niin, olkaa vaa onnellisia että Suomessa on vielä hyvät koulut ja hyvä opetusjärjestelmä, kun taas Amerikassa opettaja ei saa tehdä mitää oppilaiden suhteen tai muuten haastetaan oikeuteen. Tämän takia Amerikan opetusjärjestelmä ei toimi ja kukaan ei opi juuri mitään. Kun oppilasta ei saa rankaista niin miten hän sitte oppii ottamaan vastuun omista teoistaan? Tiedän että toi paita juttu on tosi pikkumaista, mutta eikö senkin ois voinu selvittää iha järkevästi juttelemalla? Kyllä siinä jonkinlaiseen yhteisymmäryksee oltais varmasti päästy.

• fuush

Toihan on ihan naurettavaa.... TOTTA KAI kaikki saa pukeutua miten haluaa, eikä siitä pitäisi joutua kärsimään.

• NosferatuFIN

Kyllä pitää joustaa, mutta jos asia on niin älyvapaa kuin opettajan mielestä ruma paita, on vika opettajassa. Jos minulla on vaaleat hiukset, niin pitääkö minun värjätä ne tummiksi, koska joku ei pidä vaaleista hiuksista? Se on tärkeintä että onko paita hyvä omasta mielestä, ei muiden mielestä.

• Kyse ei nyt ollut rumasta paidasta vaan siinä olevasta symbolista ja siitä mihin se nykyään yhdistetään. On totta, että kyseistä symbolia käytettiin ennenvanhaan hyvänä ja suojelevana merkkinä, mutta nykyään se yhdistetään satanistiseksi merkiksi. Tämä taas johtuu siitä, ettei sitä ole enää käytetty kristinuskossa.

Minun mielestä yhden symbolin historian selittäminen jossain paidassa kaikille opettajille ja koulun työntekijöille on ajan hukkaa ja hyötysuhteessa turhaa, koska se ei varmasti ole aiheen aloittaneen henkilön ainut "hyvä" paita?

• ...

Hanki kamaa jossa on Gloomy Bear.

Googlaa.

• FuuuUUUuuu

hahhaa :"D paska juttu itellä kans tultu päätä aukoo paidasta noo en site vaihtanu sitä ja ilmotin kovaan ääneen mitä mieltä oon niitten tavasta hoitaa asioita siis se on vaan paita jokanen pukeutuu niinku pukeutuu tai sit koulupuvut päälle sit jos aletaan hilluu tissit paljaana voi sanoo jo jotain vähä vahvempaa mut ei herranjulmala ei näin :"D tullu istumista ja soittoja kotii pukeutumisesta mutta en oo suostunu muuttaa itteeni niitten takii ELÄ SIEKÄÄ!

• jan_r

meiänki koulus yks tyypi säi jälki istunoo jonku saatanan hikipannan ja korvakorun takii.
        mitä vittu opettajat?

• zdfghhdfhdfg
        jan_r kirjoitti:

meiänki koulus yks tyypi säi jälki istunoo jonku saatanan hikipannan ja korvakorun takii.
        mitä vittu opettajat?

Aika outo koulu, minä olen mkennyt hikipanalla monesti koulussa eikä mitään...

• holypolymolli

Kyllähän se niin on että opettajien/muun on valvottava että pukeutuminen "on hyvän maun mukaista", tällä tarkoitan että esim. ei olisi sopivaa mennä kouluun verisessä paidassa missä roikkuu lihanpaloja. Tämä nyt oli aika kaukaa haettu, mutta jos ymmärrätte että ei siitä tulisi mitään jos kouluun voisi pukeutua ihan miten vain haluaa. Itseäkin vituttaa välillä jos ennen ravintolaan menoa sanotaan että "väärä puku, mee vaihtaan ni pääset sisälle". Kyllä se vaan niin on että talossa talon tavalla, niin paskalta kuin se kuulostaakin. Käyt koulua, ja sinä olet periaatteessa se kuka saa paskan niskaansa jos ei käyttäydy niin kuin sanotaan, eli teet vain itsellesi hallaa. Tee mieluummin niin kuin pyydetään ja vaihdat paidan vaikka kun tulet kotiin. Talossa talon tavalla, vastarinta on "omaan pakkiin kusemista".. joo..

• a<gsdfadhf

Minä menisin tuossa tilanteessa myöskin ihan pyhää piruuttani kouluun (Ja pääni pitämiseksi.) kyseisellä paidalla. Ihan oikein teet, koulu on syrjijä nyt.

• rtjhytjuk

no se et ei saa polttaa tupakkaa ooon tosi huono sääntö

• ..

Ymmärtääkseni voit vaatia korvauksia koska koulu loukkaa ihmisoikeuksiasi. En ole varma, kannattaa ottaa asiasta selvää.

• mk

jos omalle lapselleni olisi tämän kaltaisesta syystä annettu jälki-istuntoa niin olisin äläkän nostanut. Koululaisen laittaminen kotiin vaikka paitaa vaihtamaan on lainvastaista koska kuka ottaa vastuun jos hän jää autonalle ja niin edelleen. taitaa vanhempasi olla aika yksinkertaisia kun arestiin laittavat. Itsellä onneksi fiksu lapsi ja itse ainakin puolustan häntä opettajien mielivaltaa vastaa ja sanon opettajille aika suoraan jos väärin kohdellaan.

• vinkki vanhemmille

Juuri huonot vanhemmat ovat se pahin ongelma. "Opettajien mielivalta" jne. ovat aina vain peitenimiä sille, että omat lapset ovat koulussa epäonnistujien joukkoa .Epäonnistua voi numeraalisesti, sosiaalisissa suhteissa ja yleisten käyttäytymisnormien noudattamisessa, muun muassa. Kuten varmasti arvaa, olen yläasteen opettaja ja yhä enemmän on lapsia joilla ei ole mitään edellytyksiä elää ns. normaalia elämää. Ja tuo " nuoren kuuluu olla villi ..." - se on totta - lähes jokainen on nuorena uhonnut kuinka blaablaa.....
        Koulu on yhteiskunta pienoiskoossa ja yhteiskunnassakin on sääntönsä. Ne vanhemmat jotka "nostavat äläkän" tiedetään opettajien keskuudessa sellaisiksi, jotka tuntevat epäonnistuneensa kasvattajina, isinä ja äiteina. Ja johonkin se paha olo on purettava ja koulu on helppo kohde - ja samalla saa lapsestakin kaverin itselleen. Vaikka sitä vanhemmuus ei ole. Isät ja äidit - kasvakaa vanhemmiksi!
        P.S Yhä enemmän on lapsia joilla menee todella hyvin ja lapsia joilla menee todella huonosti. Kahtiajako näkyy myös koulussa.

• Kierrätyskeskus
        vinkki vanhemmille kirjoitti:

Juuri huonot vanhemmat ovat se pahin ongelma. "Opettajien mielivalta" jne. ovat aina vain peitenimiä sille, että omat lapset ovat koulussa epäonnistujien joukkoa .Epäonnistua voi numeraalisesti, sosiaalisissa suhteissa ja yleisten käyttäytymisnormien noudattamisessa, muun muassa. Kuten varmasti arvaa, olen yläasteen opettaja ja yhä enemmän on lapsia joilla ei ole mitään edellytyksiä elää ns. normaalia elämää. Ja tuo " nuoren kuuluu olla villi ..." - se on totta - lähes jokainen on nuorena uhonnut kuinka blaablaa.....
        Koulu on yhteiskunta pienoiskoossa ja yhteiskunnassakin on sääntönsä. Ne vanhemmat jotka "nostavat äläkän" tiedetään opettajien keskuudessa sellaisiksi, jotka tuntevat epäonnistuneensa kasvattajina, isinä ja äiteina. Ja johonkin se paha olo on purettava ja koulu on helppo kohde - ja samalla saa lapsestakin kaverin itselleen. Vaikka sitä vanhemmuus ei ole. Isät ja äidit - kasvakaa vanhemmiksi!
        P.S Yhä enemmän on lapsia joilla menee todella hyvin ja lapsia joilla menee todella huonosti. Kahtiajako näkyy myös koulussa.

On kyllä omituista kun joskus vanhemmat on tosiaan koulua vastaan ja sanoo opettajillekin vaikka mitä. Meillä yks sellainen tyyppi joka ite aina riehuu tunneilla oli valittanu himassa opettajista niin sen vanhemmat ilmestyi koululle huutamaan että koko koulu on ihan paska ja haukkui opettajat lyttyyn. Eikä sitä tyyppiä edes hävettänyt. Moni muu kyllä ihmetteli, että mitä hittoa noi meuhkaa. olisivat huutaneet sille omalle lapselleen: älä riehu niillä tunneilla kun ei sitä kukaan jaksa kuunnella. Yks ope oli ihan tippa silmässä kun ne haukkui sitä siinä aulassa kaikkien kuullen. Se on vielä tosi hyvä tyyppi joka oikeesti jaksaa aina hymyillä ja lohkoa vitsejä tunneilla. Se oli kai antanu sille oppilaalle jostain jälkkää ja sehän ei niille vanhemmille käyny!

• Hmm...

Olkaapas nyt onnellisia ettei Suomessa ole koulu-univormuja kuten Britanniassa.

• keksimys

määkivästä pentagrammista jälki-istuntoo? :DD mä pidin mustaa saatananpalvojapaitaa (jossa oli verenvuotohaava-kuvioita ihan kuin raiskatulla ja luki motherfucker) ollessani kristillisellä leirillä isosena ja pappi häiriintyi ja meni yöpymishuoneeseensa :DD mulla oli mustaa kajaalia ja leiriohjaaja (nainen) sanoi lapsille "pysykää kaukana tuosta naisesta".... lapset oli majoitusmökin takana kiltisti leikkimässä minun kanssani ja kertoivat ikävistä säännöistä, joita sain itsekin kokea kun olin tuolla kesäleirillä: ei saa uida kuin 1,2 cm vedessä, raamattutunnit olivat 4 h pituisia, ....leirit oli kauheen kurillisia, säälin noita lapsia ja menin isosena heidän mukaansa, kun pelkäsivät naista(sama joka huomautti lapsille mun ulkonäöstä) ja hänen komenteluaan, niin että hiki levisi heidän otsaltaan. istuin heidän viereensä (takarivissä) teltassa, jossa raamattutunnit pidettiin, ja vein heidän huomionsa muualle piirtelemällä vihkoon ja he tykkäsivät, minulla oli musiikkia puhelimessa jota he kuuntelivat kuulokkeista, sitten kuului julma ääni "PAULIINA, MITÄ SINÄ TEET NÄILLE LAPSILLE", nainen tuli lähemmäksi ja huomasi piirtämäni kuvani, jossa oli kissoja ja hevosia "SINÄ TAIDAT OPETTAA HYVIN KUN KAIKKI LAPSET KATSELEVAT ASIOITASI"... Nainen repi kädestäni ja vei minut lasten eteen "HALUATTEKO TÄMÄN KORPIN OPETTAVAN SAASTAA" ... Olin niin vihainen että sanoin vastaan: "OSAATTEKO MUUTA KUIN PELOTELLA LAPSIA?" lapset hymyilivät,poistuin teltasta ulos, istuin syömässä eväitäni ruokasalissa, kaikki ihailevat nuoret ja lapset istuivat viereeni ja nainen puhui paskaa minusta äidille jälleen, mutta minua se ei haitannut, pääasia että lapsilla on vapaa elämä, kunnes kasvavat aikuisiksi ja laskujen maksu alkaa :))

• keksimys

jos ei oo muita paitoja ja vaatteita kuin metallistipaitoja, -housuja,-sukkia,-kenkiä,-alkkareita,-takkeja ym. , nii pitäiskö mennä alasti kouluun, jos ei muuta kaapista löytyy...
      USKONNON VAPAUS KUNNIAAN :DDDDD siis ei vittu

• Metallialkkarit?????

Sitten mennään kauppaan ja ostetaan normaaleja vaatteita. Jossain sen rajan on pakko kulkea, vaikkeivat kaikki sitä ymmärtäisikään

• Hmmm...

Ettet vaan tahallasi käyttäydy noin vain saadaksesi itsellesi huomiota. Taidat olla aika huomionkipeä...=)

Miksi yleensä menet kristilliselle leirille isoseksi, jos sinun pitää siellä pukeutua kuin saatananpalvoja ja estää henkilökuntaa tekemästä työtään...

Joo joo, ihmisiä ei saisi tuomita ulkonäön, vaatetuksen, olemuksen jne. mukaan, MUTTA NIIN TAPAHTUU!! Ja siihen pitää sopeutua.

Eniten silmiini iski tuo: "pääasia että lapsilla on vapaa elämä, kunnes kasvavat aikuisiksi" Lapset ovat lapsia, lasten pitää oppia ettei miten vain voi olla. Ja lapset pitää opettaa yhteiskunnan säännöille näiden ollessa vielä lapsia.

Sellainen J.J.Rousseaun mukainen "vapaa kasvatus" johtaa vain kurittomuuteen ja siihen että jokainen tekee vain mitä itse haluaa... yhteiskunta ei toimi siten.

• höpsö-öllykkä

Kai se vähän rassaa, kun täällä valitat?
      Jos koulussa ei hyväksytä tiettyjä vaatteita, niin sitten ei kannata juuri niitä pukea koulupäivänä päälleen. Koulu on kaikkien duunipaikka ja duunipaikassa pomo määrää, miten porukka pukeutuu.

Meidän koulussa oli ope, joka käytti toooosi lyhyttä minihametta. Ja porukka valitti - siis oppilaat!!! - ja se joutu lähteen..

• 9+9

Jotenkin kakkahattutädit on tuntuneen vallaneen tänkin ketjun. Perustellaan että "oppilaiden pitää joustaa ja opet määrää" ja muuta paskaa. Koulussa ollaan oppimassa asioita, enkä usko että jonkun paita jossa on pentagrammi häiritsee oppisrauhaa mitenkään. Jos häiritsee, niin se on häiriintyneen vika kun suvaitsematon ja kaikkea. Sama asia kuin vaatisin että koulusta kiellettäisiin kaikki kristilliset ristit, nehän loukkaavaat minun uskoani. Kohta tämäkin kommentti saa monta miinusääntä, mutta en välitä.

• .

Kielletään muslimitytöiltä hunnut. voivathan ne minusta olla törkeitä, loukkaavia ja erityisesti uskontoni vastaisia. Muslimitytöt kouluun ilman huntuja niin en järkyty

• 4+13=17

Ihan oikein, jatka samaan malliin! Mut miks joudut arestiin? Luulis että sun vanhemmat nyt sanois koululle että saat pukeutua noin ja tää on naurettavaa...

• 10p.+ kultamitalli!!

Hyvä poika!!!! noin sitä on itsekukin toiminu ku alko vituttaa opettajien pomptus.

• 009008007

Mut valittiin just viime viikolla yhteen ammattikouluun opiekeleen ja sieltä tuli ne järjestys säännöt postis, niin niissäki oli että esim paidoissa ei saa olla noita tolasii merkkejä/tekstejä... Ei sillä että itellä ois niitä mut aikalailla liiottelua kyllä... sitä perusteltiin jotenki sillä että se voi ainheuttaa kauhiststa ja pelkoo tietyissä ihmisissä ja loukata uskontoo... Samoissa säännöissä sanottiin ettei sinulla saisi olla paljon lävistyksiä eikä tatuointeja samoista syistä... Julisteiden yms kuvien tuominen asuntolaan oli kielletty samasta syystä... järkevää???nipotusta..??

• jorma124235

Suomessa on sananvapaus, joten kukaan ei voi kieltää sinua pitämästä pentagrammipaitaa koulussa.
      Haasta ne ääliöt oikeuteen.

• sassepoju123

elikkä joidenki mielest suomes pitäis ol jotkut hemmetin koulu uniformut!??!?!

Ja nii joidenki vanhemmat on opettajan kans samal puolel joka asiast(esim mun vanhemmat)

ps: meen nyt syksyllä ylä asteelle

• saatananopettajat

Pentagrammi ei ole koskaan ollut satanistien tai saatananpalvojien merkki. He käyttävät merkkiä, jossa on risti väärinpäin. Pentagrammi sen sijaan on luonnonuskontojen (esim. wicca) merkki. Jos sinulla on pentagrammi paidassasi, sinun ei tarvitse sitä vaihtaa, koska Suomessa on vapaus valita mitä päälleen laittaa. Sinun ei tarvitsisi mennä vaihtamaan paitaa silloinkaan, jos sinulla olisi risti väärinpäin. Suomessa on myöskin uskonnonvapaus, jos siis olisit satanisti (vaikka et olekaan) saisit silti käydä koulua ilman valituksia.

• voi voi...

Heh, meillä yksi tyttö kävi yläasteen puolialasti, eikä kertaakaan joutunut vaihtelemaan vaatteitaan. Joskus taidettiin talvella huomauttaa, että kannattaisi vähän paksumpi takki olla, ettei tule kylmä. Kai se opettajastakin vähän riippuu, kuinka herkästi pukeutumiskysymyksiin puuttuu.

En kyllä ymmärrä, miksi sinun tapauksessasi olisi paita pitänyt vaihtaa? En usko sen loukanneen ketään. Kyseessä kun oli bändipaita, eikä edes mikään muita provosoiva uskonnollinen symboli tai muu jotain ryhmää alistava tai epäkunnioittava merkki.

Ala-asteella oli sääntö, ettei koripallokoriin koulun pihalla saanut donkata. Joissain kouluissa vaan on tyhmiä sääntöjä, joiden yläpuolelle on turha mennä.

• menneidenmuistelo

Olin jo lukiossa kun yks maikka sanoi minulle että ei hyväksy saatananpalvojia luokassa. ( minulla ei ollut edes mitään pentagrammia saati ristiä tai muuta uskonnollista mutta jostain se sen repi mun mustista silmistä, vaatteista ja kirkkaan punasesta tukasta)
      Ite marssin ulos luokasta ja ku maikka kiels menemästä ovesta menin pulpetin kautta ikkunasta.(toine tarina mitä siit seuras) Ymmärrän jos huomautetaan vaikka jos tulee millihamees ja rintsikois kouluun mut sunki tapaukses..arrg.
      (huom en ollut mikään raggari teini vaan 18 vuotias nainen)

• weya

Ihan oikeasti? Toi on niin naurettavaa ja loukkaavaa sun opettajalta.

• menneidenmuistelo
        weya kirjoitti:

Ihan oikeasti? Toi on niin naurettavaa ja loukkaavaa sun opettajalta.

Jep ja siel se on tänäki päivänä. En tajua miks tollasesta ei saa mitään että väännetään ihan ihme asioista. Saa nähä kuka on sen seuraava kohde. Toivottavasti seki tajuaa ett ikkunasta pääsee.

• Hevaripoika 14v

Alakoulussa piti poikien ottaa pipo tai jopa huivi pois päästä heti ennen ulko-ovea, kun meni sisälle. Yläkoulussa hölmöä on se ettei koulun kirjaston koneilla saa pelata mitään peliä eikä saa chattailla Habbossa, vain Facebook ja Mese sallitaan. No ei Meseä kukaan käytä.

• Jos tämä juttu oli totta niin oli kyllä aika ihme hommaa, ei edes meidän aikana tälläisestä kehdattu valittaa, tai ainakaan antaa jäki-istuntoa. Saat olla ylpeä jos noin ison vaikutuksen oot saanut aikaseks. Muistat vaan lukea ja keskittyä olennaiseen muuten niin saat kivoja muistoja ihmisten typeryydestä sitten vanhemmalle iälle. Älä anna niiden vaikuttaa siihen mitä oot koulussa tekemässä. Istut vaikka kiltisti jälki-istunnotkin jos ne kestät ja teet silti mitä teet. Ei ne voi alkaa sua siellä riisumaan :D

• ex-mokkeri

meillä aletaan huutaan jos tulee takki päällä tunnille, vaikka ois kuinka kylmä.
      Siwaan ei saa mennä ja ulkovälkillä ei saa mennä vessaan ja sit ne valittaa kun menee kesken tunnin vessaan.
      Ja mitään ei saa pitää päässä, varmaan paruukitkin kiskois irti jos olis. Eivittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7556
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      79
      6716
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5274
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4625
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4276
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4169
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4125
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3958
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3103
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48