Poistin N97 kartat-sovelluksen uuden päivityksen tieltä. Ilmoittaa aina vaan, että muisti on täynnä ja sovellusta ei voinut asentaa. Nyt ei ole vanhoja eikä uusia karttoja. Puhelimen muistissa on nyt tilaa 14 megaa, mutta ei riitä. Mitä sieltä vielä voi siirtää massamuistiin ja miten se tehdään?? Olen koettanut siirtää kaiken mahdollisen, mutta muistisyöppöjä ei löydy. Mulla on ladattuna myös se muistin järjestelijä-sovellus, mutta en ole huomannut sen toimintaa mitenkään.
Tietääkö joku jonkin havainnollisen ja yksinkertaisen ohjeen asian hoitamiseksi itse??
Miten voi olla näin vaikeaa????? N97
10
404
Vastaukset
- 5230,.
mulla meni kartat päivityksestä muisti 9megaan en poistanut vanhaa vaan se korvasi sen,jouduin resetoimaan *#7370# 12345 jolloin muisti palautui siihen mikä se oli uutena n.53megaa,varmuuskopioin kaikki muistikortille jonka palautuksen jälkeen muisti siinä tilassa mikä oli ennen karttapäivitystä 33megaa eli kaikki oli taas ennallaan,netti pelittää ja saan asennetut sovellukset auki
Kiitos paljon sinulle ohjeestasi. Tein juuri neuvomallasi tavalla. Lisätilaa on nyt karttojen lataamisen jälkeenkin vielä yli 20 megaa. Sain jotenkin hallintaan myös puhelimen kiusallisen ominaisuuden muodostaa yhteys itsekseen verkkoon.
- 5230,.
faku kirjoitti:
Kiitos paljon sinulle ohjeestasi. Tein juuri neuvomallasi tavalla. Lisätilaa on nyt karttojen lataamisen jälkeenkin vielä yli 20 megaa. Sain jotenkin hallintaan myös puhelimen kiusallisen ominaisuuden muodostaa yhteys itsekseen verkkoon.
eipä kestä hyvä kun sait toimimaan,itse sain lisättyä muistia vielä lisääkin 3,7megaa tyhjentämällä kaksi sähköposti laatikkoani kaikista viesteistä mitä niistä löyty,aika paljon nekin vei muistia koko ajan tietämättäni,laatikot on nyt tyhjät turhista viesteistä.
5230,. kirjoitti:
eipä kestä hyvä kun sait toimimaan,itse sain lisättyä muistia vielä lisääkin 3,7megaa tyhjentämällä kaksi sähköposti laatikkoani kaikista viesteistä mitä niistä löyty,aika paljon nekin vei muistia koko ajan tietämättäni,laatikot on nyt tyhjät turhista viesteistä.
Eikös Karttoja voi myös ladata muistikortille? Silloin kyseistä ongelmaa ei tulisi?
vapunen kirjoitti:
Eikös Karttoja voi myös ladata muistikortille? Silloin kyseistä ongelmaa ei tulisi?
Niinpä. En kyllä tiedä, kuinka sellainen operaatio tehdään. Kun lataan kartat tietokoneen kautta, ei ole vaihtoehtoja näkyvillä, mihin haluan karttatiedotot. Rupeaa vaan lataamaan ja menee suoraan puhelimen muistiin.
- N97 maps
Minulla oli sama ongelma.Minulla oli niin,että olin poistanut vanhan version,mutta
se toimi kuitenkin vielä lähes täydellisesti,mutta sitä ei näkynyt listassa,että sen
olisi voinut poistaa kokonaan.Uuden tarjotun päivityksen asentaminen ei siis
onnistunut,vaan ilmoitti,ettei muisti riitä. Ongelma ratkesi lopulta muistaakseni
niin,että asensin jonkin beta-version,jonka asennus onnistui,luultavasti "ovi_maps_installer_3.06_10wk48_b01_s60_5.0_5250_plus_nocs_beta".
Tämä sitten näkyi taas listassa ja poistin sitten sen.Tämän jälkeen tarjotun
päivityksen asennus onnistui ja ohjelma on toiminut hienosti! Sekava selostus,
mutta toivottavasti tästä jotain vinkkiä löytyy. - 5230,.
joo saa kortille mutta eikös tuo karttasovellus ole jo valmiina puhelimen muistissa,sen päivitys tässä näitä outoja muisti ongelmia on aiheuttanu näköj muillekin?
...siis karttasovellus on valmiina puhelimen muistissa. Mutta kun Nokialla homma toimii silleen takaperoisesti. Ensin menee päivitetyt tiedostot sisään ja vasta sen jälkeen poistaa vanhat tiedostot. Jos poistais ensin vanhat siirtämällä ne johonkin väliaikaiseen kansioon massamuistille esim. ja sitten kokonaan pois päivityksen onnistuttua, niin ongelmaa ei olisi.
Ovi suiten asetuksista voi säätää käytettävän muistin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995