Mitä tupakkaa poltatte?

ihan gallup

Olis kiva tietää että mitä kessua muut nuoret tykkää polttaa? Eli tupakkamerkki ja sukupuoli ja ikä.

104

5092

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kessususu

      Itellä ny merkillä ei nii väliä, kuhan ei oo vihreetä.. LM, PALL MALL, MARLBORO...

      • lolz

        käsin käärittyjä kuubalaisia pikkusikareita ilman filtteriä. haisee ihan aasinpaskalle mutta se maku AAHH


    • ____________________

      Kuubalainen Sikari.

      IT IS GOOD

      Muut on "Wannabe" tupakoitsijaille.

    • lpko

      En mitään koska perseestä ja rahaa menee muuhunki trolololo

    • aasdf

      Chesterfieldin sinistä, tyttö 14, joo ja tiiän et oon nuori, siit ei tarvii tulla pätee

      • Lolol

        Tomegle


    • naminam

      smartin vihreetä

    • hartuska.h

      Millo mitäki, kuha vaa o punast, mut jos sitä ei oo ni kyl muutki menee. Tyttön/nainen melkein 18 v.

    • KTM driver

      Poltan pensaa ja takakumia! Ah mikä fiilis

    • tupakkiiiiii

      smartin sinistä & lämärin punasta (= ja välillä malboron viheerä kun ei muuta saa :(
      tyttö

    • rauhanpiippu

      White widow on parasta polttoo koko planeetalla..

      • Anonyymi

        Right, dude! :-)


    • whoRyou

      taulus 14v Mallu vihree aika jeba. Skeidoihin bonuksiin tai smartteihin en koskis :p

    • Pöllöt.

      Idiootit polttaa tupakkaa. Tarkoituksella heittää rahansa hukkaan ja pilaa terveytensä. On vain pakko kuulua "jengiin" ja siksi poltetaan. Itse uskallan pitäytyä omissa mielipiteissäni eikä siitä minulle ainakaan haittaa ole koitunut.

      • JONNE SUURI

        OLEN 10V JA POLTAN 3 ASKIA SIKARIA JA 5 ASKIA RÖÖKIÄ PÄIVÄSSÄ - BRÄNDILLÄ EI OLE VITTUAKAAN VÄLIÄ - MAISTUU HYVÄLTÄ ES KANSSA
        OLEN PÄÄKAUPUNKISEUDUN KOVIN RÖÖKINVETÄJÄ http://adf.ly/1pWsT


      • Ällistynyt.

        Oon IHAN samaa mieltä nimimerkki "Pöllöt." kanssa: Älää polttako tupakkaa! Siis noin nuorena ois koko elämä edessä, ja se täytyy omasta mielihyvästä pilata: äätte viel kiinni, se on varmaa! Ja muistakaa:

        TUPAKAN POLTTAJAT ON IDIOOTTEJA!!


    • tupakkayskä

      L&M Punanen, Bonus punanen

      tyttö 17v.

    • <333

      smart vihree, ah

    • Whippet!

      Ei mitään järkee polttaa tupakkaa noin nuorena,tapatte itsenne hyvät ihmiset.Ja mitä järkee muutenkaa polttaa? Ei mitää!

    • 18weee!

      malboroo, LM, pall mall, 18wee... saan iha laillisesti polttaa...

    • Varmasti1!
    • OOONAA.

      L&M / Marlboro punast
      13v tyttö

    • juha.nyman

      nykyajan nuoret ovat tyhmiä paskoja joilla ei ole elämän laatua!!!
      JOTEN PAINUKAA vittuun!! onneksi kuolette aikaisin kun vedätte tupakkia keuhkoihin :) tulen sitten hautaamaan teidät :D

      • juha.nyman

        niin aivan... entäs sitten?


    • lizardgirl

      Samaa mieltä juha.nymanin kanssa! Tyhmät polttaa tai kiroilee!

    • jasyäääääää

      L&M punast, sinist ja Bonuksen punast
      Tyttööö 17v

    • ...

      "nykyajan nuoret ovat tyhmiä paskoja joilla ei ole elämän laatua!!!
      JOTEN PAINUKAA vittuun!! onneksi kuolette aikaisin kun vedätte tupakkia keuhkoihin :) tulen sitten hautaamaan teidät :D"

      Entäpäs sitten? Joka tapauksessa sitä kuollaan ennemmin tai myöhemmin, onko sillä sitten niin merkitystä jos kuolee pari vuotta aikasemmin pois? Itseä ei ainakaan kiinnosta yhtään elää niin vanhaksi että mitään ei kykene enää edes tekemään.

      Ja asiaan, ikää 17v ja pallmallin sinistä on tullu poltettua 5 vuotta kohta puoliin.

      • Näin se menee..

        Offtopic* Samaa mieltä tässä asiassa. Mielummin sitä kuolen nuorena kun vielä joskus 70v ---> istun hoitokodissa vaipoissa. Kuten Scorpionsin biisi sen kertoo: " The good die young " !

        Ite poika 17v ja yleensä jotain vihreetä, merkillä ei niin väliä mutta yleensä Smarttia.


      • että näin

        Jos saat tupakan poltosta keuhkoahtaumataudin, menetät kunnollisen toimintakykysi jopa kymeniä vuosia ennen aikojaan. Sitten on kiva kuolla tukehtumalla kun ei hengityselimet enää toimi.


    • y6y6y6y6
    • spurgupate16

      Pall Mallin sininen massitupakka. Poika 16v

    • jos kuolee nuorena röökiin niin se olsi pitänyt jo aikoja sitten tapahtua

    • asdad

      Norttia toki

      • trolololoiloiloiiihh

        Norttia ei polta oikeasti kukaan enää nykyään. Varmaan väität kavereillesi polttavasi punaista norttia? No, tiedoksi: _PUNAISTA_ norttia ei olekkaan..... loiloiloooiiiihhh


    • rikas.

      juntit, spuget ja muuta alemman sosiaaliluokan amisköyhät polttaa.

      • Jaahasvainäin

        Itse käyn ammattikoulua.
        Keskiarvoni on 10.
        Tupakkaan en ole edes vilkaissutkaan :)


    • 234354433

      Onko ihminen jotenkin huonompi jos hän polttaa? Mikäs sitten itse olet kun et ilmeisesti polta?

      • ota selvää

        On. Eiks se ny muka oo ihan selvä juttu?

        Onks talo huonompi jos se on homees?
        Onks auto huonompi jos siihen ei vaihda öljyjä?
        Onks peli paskempi jos se on buginen?

        Pilaaks tupakointi keuhkot vai ei?

        Tottakai on huonompi. Pilalle röökattu, haisee pahalle ja tehot ei riitä. Kuolee nopeemmin. Luuseri. Alempaa kastia.

        Ota silmä käteen ja kato; mitä menestyvämpi tyyppi sitä todennäköisemmin se ei polta. Mitä köyhempi ja työttömämpi niin sitä todennäköisemmin polttaa. Tupakoiva ihminen on joko niin tyhmä ettei tajua mitä tekee, tai niin saamaton vätys ettei välitä. Tai sit sillä ei vaan ole tarpeeksi itsekuria että pystyis lopettaan.

        Vähän niinku jotkut sanoo että läskit ihmiset on laiskoja ja välinpitämättömiä koska ne ei joko viitsi tai välitä pitää kropastaan huolta. Sama juttu röökaamisen kanssa, tupakoitsijat ovat tyhmiä ja välinpitämättömiä.

        Tupakoiva ihminen on työnhaussa niin last season. Kukaan ei halua asiakaspalveluun tai neuvotteluihin haisijaa. Asiakkaat ei halua tavata tupakalta haisevaa myyjää. Tupakointi on laskeva trendi, sitä harrastaa vaan vanhat äijät. Kehitysmaissa se on tietysti kova sana...


      • 2145f365
        ota selvää kirjoitti:

        On. Eiks se ny muka oo ihan selvä juttu?

        Onks talo huonompi jos se on homees?
        Onks auto huonompi jos siihen ei vaihda öljyjä?
        Onks peli paskempi jos se on buginen?

        Pilaaks tupakointi keuhkot vai ei?

        Tottakai on huonompi. Pilalle röökattu, haisee pahalle ja tehot ei riitä. Kuolee nopeemmin. Luuseri. Alempaa kastia.

        Ota silmä käteen ja kato; mitä menestyvämpi tyyppi sitä todennäköisemmin se ei polta. Mitä köyhempi ja työttömämpi niin sitä todennäköisemmin polttaa. Tupakoiva ihminen on joko niin tyhmä ettei tajua mitä tekee, tai niin saamaton vätys ettei välitä. Tai sit sillä ei vaan ole tarpeeksi itsekuria että pystyis lopettaan.

        Vähän niinku jotkut sanoo että läskit ihmiset on laiskoja ja välinpitämättömiä koska ne ei joko viitsi tai välitä pitää kropastaan huolta. Sama juttu röökaamisen kanssa, tupakoitsijat ovat tyhmiä ja välinpitämättömiä.

        Tupakoiva ihminen on työnhaussa niin last season. Kukaan ei halua asiakaspalveluun tai neuvotteluihin haisijaa. Asiakkaat ei halua tavata tupakalta haisevaa myyjää. Tupakointi on laskeva trendi, sitä harrastaa vaan vanhat äijät. Kehitysmaissa se on tietysti kova sana...

        En minäkään pidä tupakointia hyvänä tapana, mutta en silti avaudu siitä tänne noin ahdasmielisellä tavalla. Saat tietysti olla tuota mieltä, mutta kyllä aika monet yritysjohtajatkin polttavat kalliita sikareita, joten se ei ole vain köyhien ja työttömien ilonlähde.

        Luultavasti et tiedä asiasta mitään, koska tuo perustui vain sinun mielipiteeseesi ja ongelmiisi. Hanki siis parempaa tekemistä kuin "köyhien" ja "työttömien" tupakanpolton haukkuminen.


    • ktklrk

      jätkä 18v smartin punaasta tullu polteltua n 4vuotta

    • Antaa kärryyttää...

      Jos nyt pätemään alkaisin kysymällä että mitä v_ittua porukka tulee itkemään GALLUPPIIN siitä, että polttajat ovat idiootteja, jotka vain tuhlaavat rahansa ja pilaavat terveytensä. Jokaisella tietenkin saa olla mielipiteensä, mutta valittajat voisivat etsiä paremman keskustelualueen mennä itkemään asiasta. Jos nuori polttaa niin antaa polttaa..

      Itse olen 17 vuotias, ja polteltua muutama vuos tullut. Aluks jottain mallun punasia etc poltin, mutta nyt yleensä Bonuksen kultasta massiversiota poltan.

    • jepejep

      Mallun punasta.
      16v, poika

    • krisse-love

      Mun mielestä KENELTÄKÄÄN ei ole pois se, jos mä poltan röökiä, korkeintaan multa itseltäni. Onhan se totta, että tupakoivilla on paljon enemmän keuhkosyöpää, keuhkoahtaumaa ym... mutta kokemuksesta sanon, että voit saada jommankumman noista sairauksista vaikket polttaisi ollenkaan.

      Oon 14v. tyttö, enkä oo koskaan polttanut sen takia että haluaisin kuulua johonkin "jengiin", 60-70% mun kavereista ei edes tiedä että mä oon polttanu jo melkein vuoden. Mun mielestä siinä ei oo mitään hienoo.

    • GANJAAAA

      cannabista laji:ak-47
      ja bongista


      14v

    • halpa naapuri

      venäläistä l&m punasta (kartonki 7e :D) ja sit jos ei pääse itänaapuriin ni chesterfieldin punasta. Niin ja ikää löytyy muutaman viikon vajaa 18w

    • JK

      MALBOROA

    • Lolsavut

      Lähinnä sitä mitä käteen jää ;:D

    • Sätkät kunniaan

      Smartin punasta sätkämuodossa. Melko tarkkaan viis vuotta polttanu, 18v ja mies

    • anon1151

      Marlboron kultasta

    • 1 8 v

      Sininen Chesterfield tai Malboro Gold

      18v, mies

    • äaösldkfjgh

      Miksei kukaan käännä sätkiä? Tulee paljon halvemmaks varsinkin jos polttaa yhtä ahkerasti ku minä. Smartin/bonuksen punasta sätkäversiona (Riippuu kumpaa kaupalla on tarjota). 17v, poika

    • asdfasdfasdgfewrtdvc

      Ite poltan kirkkoja.
      Lähtee semmoset aromit että huhhuh.
      Tekee gutaa

    • asdfghyuikl,mnbgt

      olen 16v poika smartin punasta (sätkinä) menee noin 18 päivässä

    • sauhuttelija

      Tupakka on vaarallista mutta elämästä pitää nauttia!

    • janne .

      Marlboron punast tai vihreet,tai sit norttiki menee

    • Tyhmää tommonen

      En polta.

    • nuori

      Ihan sama kunhan ei vihreetä. 11v poika

    • Ilmantupakkaa

      Tupakka tappaa.
      Tervetuloa keuhkoahtaumataudit, erektiovaikeudet, syövät, ienongelmat, hengitysvaikeudet, keuhkosairaudet ja muut ensimmäisestä savunvedosta kehittyvät kasvannaiset.

    • tyttö 15v.

      yleens vihreet smarttii

    • 18-v

      norttia tulee vedettyä

    • BenneonPalikka

      bonuksen kultanen maxi toppa puruina (son sita halvinta paskaa) ja askina marlboron punasta

    • säälittävä

      Sillon tällön ja jos jotain nii KUNNON KUUBALAISTA eikä mitää lämä/smartti paskaa.

      Ja ikää säälittävät 15.

      En tosiaan tajua mitä järkeä ruveta polttamaan yllipäänsä tupakkaa. Sellasta mautonta paskaa ja halutaan vaan olla cool. Esim. sikarit maistuu edes hyvältä, vaik kaipa se on makuasia...

    • Hatersgonnahate97

      L&M sininen 15v tyttö

    • Marlboroman

      Punanen mallu on ihan menevää. Lopettaa pitäs mutta en pysty ku jo 16v alotin, nyt 18.

    • nuuska>tupakka

      Käytän Offroadin frostedia, tupakan voit tukkia perseeseen.

    • 521v51v2

      Pallun vihree on iha jees

    • Chesterfield Red

      Yleisesti ottaen Chesterfieldin punaista. 13-vuotias poika.

    • meikä on

      17 vuotias punasta Mallua vetelevä poika

      • ebin

        Bonus & marlboro kultasta ja sit chessun sinistä ja pall mall punasta välillä ja pall mall menthol light


    • Juuh elikkäs

      Aitoa oikeaa norttia (North State).

    • tyttissshhhh

      vihree lm parasta , mut jos ei oo sitä ni jtn punasta marlboroo . tyttö 12v.

    • PäteminenFTW

      Ihme idiootteja ihmisistäkin löytyy, miksi helvetissä lapset polttavat tupakkaa? Siinä ei ole mitään positiibisia puolia, ja varsin halveksuttu tapa muutenkin ja pennut vaan luulevat että ovat ovelia ja aikuisia polttaessa :D Harhaluuloisia...

    • lmkswpw

      forward. sometimes something else :D sitä mitä on. En tosiaankaan vakituisesti 24/7. ja ikäähän oli....16

    • Jonne :-D

      L&M Sinininen ja Pallmallin vihree, 12, poika.

    • jiijii420

      Marlboron kultasta tulee polttettuun mut välillä jos tokkii niin l&m fowart tai punainen. Ja ikää on nyt 18v ja aloitin 16v tään paskan polton.

    • hahahaahha

      LM FAST FORWARD

    • 123123131313123

      En polta koska tupakan poltto on heikoille kakaroille jotka haluaa olla kovia.

    • Sähköhöönäri

      sähkörööki on parempaa ja terveellisempää makujaki loytyy joka sorttii
      kokeilkaa
      14v. poika

    • loaegsin

      sininen malli palli :D
      poika 15v

    • Halpaa o

      Venäläistä LM:ää
      -Poika 14 v

    • pepepepep dtkljgdgrd

      Mopon rengasta :----D ei viddufghjhgfjgh dsfg fghf öllööli jklöälöä öpoä iloöpäåo dffgfd öpööööööööööööö

    • 16v poika

      En polta koska keuhkoni ja terveyteni ovat minulle tärkeitä.

    • maatti

      En polta mut en myöskään oo polttajii vastaan

    • ronjaaa99

      l&m punast poltan :) oon 14v tyttö

    • VertaJaLihaa

      Mallun vihreetä on tullu vedeltyy.. Ja alotin polttamisen koska oon perheväkivallan uhri ja mä en enää yhellekkää tädille mee jauhamaa mun stoorii. Ja jollain niitä traumoja ja paskaa fiilistä pitää lieventää. En toki oo erityisen ylpee valinnastani mut auttanu on ja jollain tasolla oon päässy yli asioista. Poika 17v.

      • tupakkahaiseepaskalle

        Joistakin ihmisistä näkee sen tupakan vaarat. Kuten mun kaverin ukki, joka on jotai 50 - 60, se polttaa ja mie luulin sitä 80 - 90 vuotiaaks koska se on sen näkönen ja lyön kyrvästäni vetoo ettei elä 5 vuotta pitempään! Se yskii ihan koko ajan ja haisee tupakalle kilometrin päästä! Ja joku tutkimus en muista mistä luin oli jo pari vuotta sitten nii siinä sanottiin että yli 50 % 30 v tupakoitsijoista katuu sitä, yli 40 v yli 70 % katuu ja yli 50 v 85 % katuu.


      • Anonyymi

        Otan osaa:(


    • Tyty-15

      En polta tupakkaa kun en halua saada syöpää, heikkoja keuhkoja, huonoa pituuskasvua, haisevaa hengitystä ja rumaa ihoa. :)

    • tambboonin imijä

      ite poltan sun mutsis tampoonia punaista väriä koska se nousee ihan vitusti päähän ja kun nousee ihan vitusti päähän niin nam nam

      joskus myös poltan sun faijas tampoonei mutta sitä sinistä koska kuninkailla on sinistä verta ja sun faijas on homojen kuningas kun on niin homon skidin ki tehy

    • KAANNABIS POIKA 11vV

      kANNABISTA JA VIINAA

    • En polta, enkä ole edes koskaan maistanut. En ymmärrä, mitä ideaa on pilata terveytensä tietoisesti. Uskon, et kaikki tietää, mitä vaaroja tupakassa on. LOPETTAKAA, ennen kuin on jo myöhäistä!!!

    • derggis

      Tässäkin taas pitkä lista naperoita yrittää olla pahojakin otuksia.

      Siitä vaan, useimmillahan meillä on peräti kaksi kantapäätä. :)

    • Poeeeka, 14V

      Mitä tahansa kun alaikäisenä niin hankala hankkia sitä kamaa

      • asdfsdf

        tököjä löytää kaikenikäiset jos viittii vaivaa nähä, niistei kukaan peri maksua


    • SavutonSakke

      En polta :)

      • gggggggggggh

        Mikä se semmonen savukemerkki on?


    • Paklaa

      Käyttäkää paklaa

    • quqqa

      pineapple express..... parasta polttoo :D

    • juhannusjäbä

      kokkoo juhannuksena

    • Jätkä 17v

      Pall Mall, Marlboro, Bonus. vihree tai punane.

    • 10 mm

      Poika 5v, LM, 9 cm muna

    • Tupakin_lutkuttaja

      L&m punaista ja sitä vahvempaa mentholia.
      Poika 17

    • dghdghf

      Polttelin joskus vuosia vuosia sitten ihan ilmaiseksi, makustelun vuoksi vaan oikeastaan, koetellen miltä se tuntuu pyöritellä savua kehkoissa ja nenäoneteloissa. Joitain kymmeniä tupakkoja siinä kiskoin kesän mittaan loppuun, eli tökötupakkaa poltin. Sai vertailla monia eri merkkejä, mitä nyt sattu tuolta maan korvesta löytymään semmosia pätkiä joissoli vielä pitkästi röpöjä jälellä eivätkä olleet sateen panemiakaan.

    • tääonturhaa

      ÄLKÄÄ POLTTAKO!! siitä seuraa kauheesti terveyshaittoja

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe