Käytin äskettäin Gyno-Daktarin puikkoja hiivaoireiden hoitoon. Tosin lääkärillä en ole käynyt, joten hiivasta en ole varma. Ensimmäinen yö oli aivan kammottava! Kirvely, kutina ja polttelu kasvoivat potessiin 2, kun aine alkoi sulaa. Koko yö kului kiroillessa ja tuskaisena pyöriessä. Teki mieli raapia, mutta kosketus vain lisäsi kutinaa. Lääkkeen ohjeessa tällainen mainitaan sivuoireeksi. Seuraavana päivänä oireet jatkuivat. Toinen yö oli huomattavasti helpompi, ensin oireet jopa loppuivat kokonaan. Sulamisen jälkeen alkoi polttelu, mutta ei niin häiritsevä. Toinen päivä oli jo niin hyvä, että ei kutissut paljoa. Kolmantena yönä sulamisen jälkeen alkoi taas järkyttävä kirvelu ja polttelu, mutta se loppui muutaman tunnin päästä. Nyt on siis hoito käyty läpi, ja pientä kutinaa on edelleenkin havaittavissa. Näinkö paranamisprosessi etenee yleensä? Saatan toki olla yliherkkä lääkeelle tai se ei ole hiivaa, mikä minua vaivaa. Gyno-Daktarin ei taida muutenkaan olla paras lääke, sillä epämiellyttävää sotkua tulee. Miten nopeasti teillä muilla yleensä lääkkeet auttavat ja lisäävatkö ne alkuvaiheessa oireita entisestään? Onko lääkehoidon lopussa oireet kokonaan poissa?
Hiivalääkkeen vaikutus
Miten teillä?
2632
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
mun kohdalla lääkkeet ei tehonnu ollenkaan, tai antibiootti vei kutinat pois n.viikoks..
ootko harkinnu luontaistuotteita?
tea tree oil, sitä saa bodyshopista. oon käyttäny ehkä parin viikon ajan n. joka toinen päivä. pari pisaraa pikkuhousunsuojaan, eikä hiivasta oo jälkeäkään.
aiemmin kun se vaivas jatkuvasti.
...
mutta siltä varalta ettei sinulla olisikaan hiiva, kannattaa käydä lääkärissä.
(nuorisoneuvola (gynegologi), omalääkäri tms..)
"tai antibiootti vei kutinat pois n.viikoks.."
Antibiotti ei auta mitenkään hiivan hoitoon.
Päinvastoin antibiotti on juurikin se, joka aiheuttaa hiivaa !
Ettei ihme jos ei ole auttanut.