Täysi-ikäinen handleri tarjolla!

emmakal

Heippamoi kaikki koirien omistajat!
Olen 18 vuotias tyttö Helsingistä, ja omistan 2 koiraa. Toinen seropi ja toinen brasilianterrieri. Tierrierityttö on jäänyt melko pieneksi joten näyttelyissä ei käydä hirvein usein vaikka säkäkorkeus kyllä sopisi vielä näyttelyihin , mutta tuomarit harvoin tykkäävät joten näyttelyt on jääny hieman vähemmälle.

Olen monia vuosia harrastellut näyttelyitä, junnuissa on käyty välillä erittäin hyvällä menestyksellä ja välillä hieman huonommalla menestyksellä. Kenneltyttönäkin olen toiminut ja mätsäreissä olen ollut tuomarina muutaman kerran. Omat koirat on menestyny mätsäreissä erittäin hyvin ja brassityttö voitti ensimmäisessä pentunättelyssään ROP:in.

Nyt kuitenkin on tullut aika palata näyttelykehiin ja mielelläni jatkaisin jonkun vakkarikoiran handlaamista. Tässä rotuja joita on tullut handlattua useasti:

Basenji,amerikan akita,whippet,afgaani,austalianpaimenkoira,chihuahua,potrugalinverikoira,villakoira,englanninsetteri,irlanninsetteri,dalmis,suomenajokoira,karjalankarhukoira,englanninvinttikoira,italianvinttikoira,partacollie,samojedi,siperianhusky yms.

Kerron mielelläni lisää itsestäni mikäli on tarvetta : )

Olen myös valmis matkustelemaan pitkin suomea näyttelyihin.

Terv. Emma

[email protected]

5

494

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmakal

oho, eipä tainu tulla kaikki rodut tohon ,katkes 'lause kesken''.

No mutta sähkopostilla saa kysellä lisää :)

-Emma

• pettynyt asiakas

Valitettavasti et vaan pidä sopimuksista kiinni, lupailet turhia, perut toistumiseen tapaamisia, valehtelet itsesi kipeeksi - (FB-ssä kuitenkin lukee että shoppailuun on kuntosi tarpeeksi hyvä:D)
      Aikuismaista käytöstä todellakin:(

• 3+19

Tämän voi siis unohtaa ...onneksi en kerennyt ottaa yhteyttä !

• sofuol

Pötyä, tyttö on ollut meijän hadlerinä ja voin sanoa että on kyllä ollut paras handleri tähän mennessä! Hyvä Emma.

• suski

Hei! olen Vaasan seudulta, ja meillä on ihana2v bostonityttö, jota haluaisin käyttää näyttelyissä. Oma aikani ei tällähetkellä riitä. Ja moni tuttuni kyselee kummissaan miksi en käytä koiraani näyttelyssä kun raamit olisi kohdallaan!Nyt toivon että joku vaasalainen handleri lukisi tämän ja innostuisi. En ole löytänyt Handlereita Vaasan seudulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      237
      1054
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      222
      815
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      696
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      87
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      499
    Aihe