Heippamoi kaikki koirien omistajat!
Olen 18 vuotias tyttö Helsingistä, ja omistan 2 koiraa. Toinen seropi ja toinen brasilianterrieri. Tierrierityttö on jäänyt melko pieneksi joten näyttelyissä ei käydä hirvein usein vaikka säkäkorkeus kyllä sopisi vielä näyttelyihin , mutta tuomarit harvoin tykkäävät joten näyttelyt on jääny hieman vähemmälle.
Olen monia vuosia harrastellut näyttelyitä, junnuissa on käyty välillä erittäin hyvällä menestyksellä ja välillä hieman huonommalla menestyksellä. Kenneltyttönäkin olen toiminut ja mätsäreissä olen ollut tuomarina muutaman kerran. Omat koirat on menestyny mätsäreissä erittäin hyvin ja brassityttö voitti ensimmäisessä pentunättelyssään ROP:in.
Nyt kuitenkin on tullut aika palata näyttelykehiin ja mielelläni jatkaisin jonkun vakkarikoiran handlaamista. Tässä rotuja joita on tullut handlattua useasti:
Basenji,amerikan akita,whippet,afgaani,austalianpaimenkoira,chihuahua,potrugalinverikoira,villakoira,englanninsetteri,irlanninsetteri,dalmis,suomenajokoira,karjalankarhukoira,englanninvinttikoira,italianvinttikoira,partacollie,samojedi,siperianhusky yms.
Kerron mielelläni lisää itsestäni mikäli on tarvetta : )
Olen myös valmis matkustelemaan pitkin suomea näyttelyihin.
Terv. Emma
[email protected]
Täysi-ikäinen handleri tarjolla!
5
388
Vastaukset
- emmakal
oho, eipä tainu tulla kaikki rodut tohon ,katkes 'lause kesken''.
No mutta sähkopostilla saa kysellä lisää :)
-Emma - pettynyt asiakas
Valitettavasti et vaan pidä sopimuksista kiinni, lupailet turhia, perut toistumiseen tapaamisia, valehtelet itsesi kipeeksi - (FB-ssä kuitenkin lukee että shoppailuun on kuntosi tarpeeksi hyvä:D)
Aikuismaista käytöstä todellakin:( - 3+19
Tämän voi siis unohtaa ...onneksi en kerennyt ottaa yhteyttä !
- sofuol
Pötyä, tyttö on ollut meijän hadlerinä ja voin sanoa että on kyllä ollut paras handleri tähän mennessä! Hyvä Emma.
- suski
Hei! olen Vaasan seudulta, ja meillä on ihana2v bostonityttö, jota haluaisin käyttää näyttelyissä. Oma aikani ei tällähetkellä riitä. Ja moni tuttuni kyselee kummissaan miksi en käytä koiraani näyttelyssä kun raamit olisi kohdallaan!Nyt toivon että joku vaasalainen handleri lukisi tämän ja innostuisi. En ole löytänyt Handlereita Vaasan seudulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822