Elikkä mieheni antoi luvan käydä kokeilemassa toista miestä(älkää kommentoiko miehen luvan antoa, älkääkä kyselkö siitä mitään), nii, mä kävin kokeilemassa toista miestä, ja se oli ihanaa. Tykkään todella panna mieheni kanssa, mutta tykkään panna myös sen toisen kanssa(ja hän on varattu).
Meidän parisuhde kukoistaa, makuuhuoneen puolella onnistuu kaikki ja seksi on pelkkää nautintoa.
Meidän varattujen "seksisuhde" pysyy vain seksisuhteena.
Silloin kun en ole mieheni kanssa haluaisin panna tämän varatun miehen kanssa. En tiedä minkä takia asia on noin.
Rakastan miestäni täydestä sydämestäni. Mielestäni jos panee toista, se ei kerro rakkaudesta mitään.
(jos mieheni panee toista, tahdon sen tietää, mutta en välttämättä tuomitse sitä tekoa)
kertokaa jotain ajatuksianne tai jotain....
varattu varatun kanssa
24
1864
Vastaukset
- panee toista
Vaihtelu parantaa laatua, mutta ei sovi heikoille.
”Mielestäni jos panee toista, se ei kerro rakkaudesta mitään.”
minusta asia on täysin pänivastoin, se kertoo paljon rakkaudesta!
Tietämisellä ei ole mitään arvoa, eikä se edes ole hyväksi yleensä. - Herr Lederhose
Avoimet suhteet toimivat yleensä jonkin aikaa. Mahdollisia ongelmia tulee sitten, kun sinulla ja miehelläsi on huonompi ajanjakso. Silloin tunteita alkaa kehittyä siihen toiseen eikä välttämättä jaksa panostaa parisuhteeseen niin, että tilanne korjautuisi. Itse olen tuon kokenut. Puoli vuotta meni ihan mukavasti, mutta sitten homma karkasi käsistä puolin ja toisin ja erohan siitä seurasi. Toki suhteemme oli melkoisen kuollut jo lähtötilanteessa. Enää en tuollaista halua lähteä kokeilemaan.
- andelsi
”Mielestäni jos panee toista, se ei kerro rakkaudesta mitään.”
kirjoitin tuon ehkä väärin, tosi vaikeeta selittää. tarkoitan sitä että seksi ei silleen kerro rakkaudesta, se ei käy rakkauden todistamisesta. ja ihmisen kanssa voi panna vaikka ei toista rakasta.
mun seksisuhde pysyy pelkkänä seksisuhteena, ei tule tunteita siihen. - ehkä väärin, tosi
” rakkauden todistamisesta. ja ihmisen kanssa voi panna vaikka ei toista rakasta.”
joopajoo ja voi rakastaa vaikka ei panna, mutta ei se mitään kerro?
”mun seksisuhde pysyy pelkkänä seksisuhteena, ei tule tunteita siihen.”
no sitten se on kovin huonoa seksiä, naisella kun tuo orkku normaalisti on pelkkää tunnetta.
tuo tunteettomuutesi onkin ehkä ”villakoiran ydin” - andelsi
tarkoitin sitä että en aikonut tykästyä siihen mieheen, tai siis ehkä tykästyn mutten rakastu. ja mä en siltä halua mitään muuta kuin nautinnollista panoseuraa.
taitaa ihmiset aatella eri tavoin tuosta seksin merkityksestä rakkauteen.... - andelsi
varsinkin nyt kun suhde on aika "karikoilla" tekee mieli sitä miestä. en nyt viiti koko tarinaa kertoa mutta mietin tunteitani että onko oikea että olen mieheni kanssa yhdessä, rakastan toki häntä ihan älyttömästi. ja tunne on molemminpuoleinen.
mut mun mielestä parisuhteessa toinen, tai molemmat voi käydä vieraissa, jos niin sovitaan ja toiselle se on ok. ei kaikilla ole samanlaiset tarpeet makuuhuoneen puolella, ja ihmistä voi rakastaa vaikka se ei olisi niin hyvä sängyssä... - "karikoilla" tekee
”mut mun mielestä parisuhteessa toinen, tai molemmat voi käydä vieraissa,”
–> no entäs sitten kun vieraissa käynyt tuo tuliaisia kotiin (tauti, raskaus)?
”ihmistä voi rakastaa vaikka se ei olisi niin hyvä sängyssä...”
–> joo ei varmaan kannata olla hyvä sängyssä jos rakastaa toista? - andelsi
niin jos käy vieraissa kannattaa huolehtia ettei oo mitään tartuntoja ja ehkäisy kunnossa...
ei kaikki oo luonnostaan hyviä sängyssä. ihminen voi rakastaa toista vaikka onkin huono sängyssä.
eikä tuo onnistu kaikilla, siitä olen varma.- Equal.
Luulisin että kyse on uuden asian mukanaan tuomasta viehätyksestä. Sitä kestää noin puoli vuotta jonka jälkeen sekin tuntuu arjelta.
Joten, nauti tianteesta ja anna mennä tunteela. Jos sisimmässäsi todella rakastat miestäsi, niin se kestää vaikka huonompia aikoja tulisikin.
Ja mitä tulee miehesi vieraissa käymiseen, niin kerrotko hänelle aina kun itse käyt?
Mitenkäs muuten hän on huono sängyssä? Oletko kertonut mistä pidät tai mitä haluaisin kokeila? Jos miehesi on esim. liian nopea, niin ensi kerralla laittakaa liukuvoidetta runsaasti. Ja kas kummaa, akti kestääkin pajon pidempään.
Sitten on aina sen opetuksen vuoro. Kädestä pitäen. Ei oppi ojaan kaada, puolin tai toisin.
- ei kaikki oo
Heh!
mitenkäs se huolehditaan, että vieraalla ei oo mitään tauteja?
usein se menee niin, että vieraskin ”käy vieraissa” ja tuo tuliaisia!
esim. herpes yms tarttuu myös suuseksissä?
ootko kuullu, että vahinkoja sattuu vaikka ”ehkäisy on kunnossa?
”ei kaikki oo luonnostaan hyviä sängyssä”
joo n. 2/100 lienee ”luonnostaan”, mutta ei sillä ole mitään merkitystä
n. jokainen voi oppia hyväksi jos tosissaan haluaa.
se menee kai niin, että hyväksi voi oppia ja harjaantua, mutta ”harvinaiset herkkupillut” on on kai saaneet myös ”sopivat geenit”
jos luet palstalta muiden kirjoituksia niin huomaat, että oppimishaluisiakin on ja mikä hienointa – moni kertoo oppineensa - ei raakalainen
kaikki ei sovi kaikille. Kertoohan siitä jo se että kaikista ei ole ilotytöiksi ja toisille se on vain työtä. Minä en voisi kuvitellakkaan meneväni toisen miehen kanssa "panemaan" jos olen parisuhteessa. Olen ollut parisuhteessa jossa mies kävi vieraissa eikä pitänyt sitä pahana asiana, olisi halunnut pitää sekä minut että vapauden. En suostunut. Enkä suostu. EN voisi vain naida, tarvitsen tunteen. Jos joku mies väittää saavansa naisen kuin naisen nauttimaan pelkällä olemuksellaan, haluaisin kuulla kommenttia siitä. Ei puhuta suuseksistä, se oli exäni ainoa tapa saada minut laukeamaan, vaan puhutaan tunteista jotka voi tuntea koskettamatta.
- panopanopano
pannaan pannaan
pannaaan
panemalla pannaan.. - puppeli juzzi
pane paino pielistä pitkin
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176 - nohyihelv
Ei tohon kyllä muuta voi sanoa kuin että ihan pimeetä touhua. Se on tämä nykymeno kun pippeliä ja pimppiä pitäisi kastaa joka vastaantulijaan. Yök!
- andelsi
Haluan myös koettaa seksiä naisen kanssa...
kertokaa jotain ajatuksianne tai jotain....- keskustelunaloittaja
kukas sä oot? :o
mun nimimerkillä esiinnyt ja silleen.
tällä hetkellä aion olla onnellinen mieheni kanssa, ja vain hänen kanssa panna jatkossa.
Just näin meilläkin..tosin vaimo vaan ei halua, siis yksinkertaisesti ei halua seksiä. Joten minulla on lupa käydä vieraissa, mutta ehtona on että vaimo ei halua niistä hommista tietää mitään. Homma toimii ja ainakin itselläni pää pysyy kasassa paljon paremmin kun saa paineet purettua edes jossain. Rakastan vaimoani edelleen...ja haluankin mutta kun hormoonit heittää rajan tuolle puolen niin minkäs sille voi. Näin pysyy ainakin parisuhde kunnossa. Joo ja ehdottomasti harrastan vain varattuja naisia...muuten ei hyvä seuraa.
- keskustelunaloittaja
mukava kuulla että tuollainen onnistuu edes jossakin parisuhteessa.
se ei onnistu meijän parisuhteessa enää, mutta ei se minua haittaakaan...:) - just joo!
Pysyn nimetömänä... Ei hyvää se seuraa! Olin vain uskollinen yhdelle ja pysyn .
Jos ei ole, niin mulle hyvää... Haluan olla tervena ja puhtana. Ei kiinnosta seuraa eikä varattuijien eikä kenen kanssa. Niin sellainen olen. Niin paljon tartunta ja seksittäjät ei pelkävät mitää. Onko maailmaan loppussa????? - pappi tai pakana
Täytyy muistaa että olemme loppupelissä vain elukoita joille on kehittynyt tunneäly (esim. rakkaus). Näin ollen pystymme huomioida jos jokin loukkaa toista. Emme myöskään mahda luonnon laeille mitään (himot). Mitä laajemmalle perimääsi levität, sen monimuotoisempaa on kulloisiinkin olosuhteisiin sopeutuvien ihmiskunnan ominaisuuksien taisto. Tälle pallolle ei tosiaankaan ole synnytty yksilönä kamppailemaan vaan koko ihmislajina. Siksi panettaa, olit sitten pappi tai pakana. Se on niin vahva koodi evoluutiossa, minkä vuoksi olemme täällä yhä. Joudumme rimpuilemaan tunneälymme kanssa, asettamiamme rajoja vastaan. Rakastuminen sitä toisinaan helpottaa ja päinvastoin.
- toht.tolonen--------
ALOITTAJA MENNYT SEKAISIN : ja ensi-avuksi otetaan yli-suurina kerta-annoksina SALPIETARI- liuosta sisäisesti sekä ulkoisesti ( hölvatään vulva varsiharjaa hyväksi käyttäen ) että kutka ,,pillusta katoaa bittiavaruuteen.
( vältettävä saunaa n 3-6 vrk ) - Sijaisvuode
Tämä aihepiiri varmasti jakaa mielipiteitä.
Itsestäni on kuin varkain muodostunut useallekkin varatulle naiselle kumppani jonka kanssa jaetaan toisinaan yhteinen vuode.
He kyllä tietävät kuinka minun asiani ovat eivätkä olekkaan kiinnostuneita kaikista yksityiskohdista.
Olen kuitenkin sen verran varovainen etten liian usein anna panemisen saman henkilön kanssa tapahtua. Luonnollisesti minä olen poikamies.
Yhtä poikkeusta lukuunottamatta he rakastavat puolisoaan...tai ainakin antavat tämän kuvan. Kyse onkin jostain muusta mistä he kokevat jäävänsä paitsi parisuhteissaan.
Tällainen elämä sopii nyt toistaiseksi minulle. Tiedän tosin ettei tämä saa jatkua loputtomiin koska haluan itselleni rakkautta jota kaipaan.
Nämä kosketukset joita saan eivät ole sellaisia jotka viipyisivät ihollani.
Hymy on riittänyt minulle heiltä enkä ole ajatellutkaan tällaisesta rahastaa.
Se joka kenties itsensä tästä tunnistaa jatkakoon hymyilyään vastaisuudessakin!!!:) - Nuhteet
Voi tuhannen tuhatta!!!
Jos minun vaimoni tuon tekisi niin antaisin kyllä selkäsaunan ja niin ,että tuntuu ja pitkään.
Tollainen parinvaihto on eläimellistä.
Koirat harrastaa keväisin juuri tuollaista naintireissaamista ja naivat vaikka kissaa jos kissa antaisi.
Missä on ihmisyys ja moralinen ymmärrys - Kauppaneuvos Jytky
Olen suhteessa alaisiini,työntekijöiden vaimoihin,pahimpien kilpailijoiden vaimojen,naapurin vaimon ja vakituisten tatjaanojen kanssa. Silti koen että kotonakin riittää annettavaa, kokeilkaa ukkomiehet muiden vaimoja,se piristää omaa avioseksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720