pikkumatti

pikkuliisa

Eräänä iltana istuin satamassa, ja katselin laivojen saapumista,- illassa oli vieläkin kesäistä tuoksua jäljellä, elokuun viimeiset lämpimät illat hellivät poskiani. Istuinsiinä ja muistelin mennyttä kesää, muistin sinut ja kaiken sen, mitä jouduinkaan jättämään taakseni muuttaessani tälle vieraalle paikkakunnalle. Vaikka niin usein olinkin kanssasi ollut, en kuitenkaan koskaan rohjennut kertoa sinulle, kuinka paljon minulle oikein ihmisenä merkitsetkään, ja kuinka paljon sinua rakastan. Jostain syystä en koskaan voinut sitä sinulle kertoa, ja nyt kaikki oli jo liian myöhäistä, sinä olit siellä, ja minä olin täällä; lähtevien laivojen satamassa. Yksin ja hiljaisena katselin taas lokkien ´lentoa, satamassa vaelteli pariskuntia lapsineen, pari torimyyjää keräili kojuaan, ilta oli hiipumassa hiljaiseen yöhön.

Kuulin takaani askeleita ja joku koputti olkapäähäni; "Liisa, mitä kuuluu?"

Kun nostin katseeni, en voinut uskoa silmiäni; olitko se todellakin sinä? Mitä ihmettä teet täällä tähän aikaan ja tänään, sinunhan pitäisi olla viidensadankilometrin päässä...

En saanut ensijärkytykseltäni suutani auki, hymyilin vain typerää hymyä ja kyyneleet kohosivat silmiini. Hetken kuluttua sain kuiskattua: "Matti..."

Nostit minut syliisi ja suutelit huuliani ennenkuin ehdin sanoa mitään, ja sitten kuin itsekin olisit tekoasi säikähtänyt, tuijotit hetken silmiini...suutelimme taas, nyt hellemmin ja syvemmin. Tuntui kuin koko satama olisi ollut ilotulituksen kohteena, ja tiesin sen, tämä raketti oli vain minua varten...

*pusimuips*

*naur* ;D

1

5695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuliisa

ja sitte täytyy vielä kertoa mitä sitte tapahtuu...

nää menee naimisiin ja saa kuusi lasta ja sit ne pussii joka ilta ja joka ilta rakastaakin, niillä on ihanaa joskus aika kamalaaki, mut rakastaa ne silleen toisiaan :DDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      309
      5122
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      114
      2651
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      141
      1679
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1160
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      347
      1082
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      139
      1034
    7. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      268
      984
    8. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      89
      868
    9. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      35
      856
    10. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      40
      831
    Aihe