Eräänä iltana istuin satamassa, ja katselin laivojen saapumista,- illassa oli vieläkin kesäistä tuoksua jäljellä, elokuun viimeiset lämpimät illat hellivät poskiani. Istuinsiinä ja muistelin mennyttä kesää, muistin sinut ja kaiken sen, mitä jouduinkaan jättämään taakseni muuttaessani tälle vieraalle paikkakunnalle. Vaikka niin usein olinkin kanssasi ollut, en kuitenkaan koskaan rohjennut kertoa sinulle, kuinka paljon minulle oikein ihmisenä merkitsetkään, ja kuinka paljon sinua rakastan. Jostain syystä en koskaan voinut sitä sinulle kertoa, ja nyt kaikki oli jo liian myöhäistä, sinä olit siellä, ja minä olin täällä; lähtevien laivojen satamassa. Yksin ja hiljaisena katselin taas lokkien ´lentoa, satamassa vaelteli pariskuntia lapsineen, pari torimyyjää keräili kojuaan, ilta oli hiipumassa hiljaiseen yöhön.
Kuulin takaani askeleita ja joku koputti olkapäähäni; "Liisa, mitä kuuluu?"
Kun nostin katseeni, en voinut uskoa silmiäni; olitko se todellakin sinä? Mitä ihmettä teet täällä tähän aikaan ja tänään, sinunhan pitäisi olla viidensadankilometrin päässä...
En saanut ensijärkytykseltäni suutani auki, hymyilin vain typerää hymyä ja kyyneleet kohosivat silmiini. Hetken kuluttua sain kuiskattua: "Matti..."
Nostit minut syliisi ja suutelit huuliani ennenkuin ehdin sanoa mitään, ja sitten kuin itsekin olisit tekoasi säikähtänyt, tuijotit hetken silmiini...suutelimme taas, nyt hellemmin ja syvemmin. Tuntui kuin koko satama olisi ollut ilotulituksen kohteena, ja tiesin sen, tämä raketti oli vain minua varten...
*pusimuips*
*naur* ;D
pikkumatti
pikkuliisa
1
5753
Vastaukset
- pikkuliisa
ja sitte täytyy vielä kertoa mitä sitte tapahtuu...
nää menee naimisiin ja saa kuusi lasta ja sit ne pussii joka ilta ja joka ilta rakastaakin, niillä on ihanaa joskus aika kamalaaki, mut rakastaa ne silleen toisiaan :DDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624