Joo, en keksinyt parempaa otsikkoo
Eli tässä mietin et kanttiiko hankkii skootteri vai maastomopo? Ku maastomopos pitää kuitenki vaihtaa vaihteit. Ite en oo koskaa ajanu mopolla, joten en tiiä et osaisinko. Vaari sanoi että ei oo ihmistä, joka ei osaa mopolla vaihdetta vaihtaa.
Eli onks se helppoo? Kiiiitos
Vaihteet
10
189
Vastaukset
- pelle peloton
normi endurolla eli maastomopolla on paljon helpompi ajaa esim kaks päällä ku jollain skootterilla ja toiseksi skootteri onhuono kiihtyy että osta vaihteellinen mopo. äkkiäkös sää niitä vaihteita opit käyttää.
- polleeeeehk
Vaihteiden vaihtaminen on helppoa, opit varmasti.
- selvät hommat
Ostin itsekin n. puol vuotta sitten vaihteellisen mopon. Mopoa ostettaessa en osanut ajaa vaihteellista mopoa, mutta nyt olen päässyt harjoitelemaan ja melkein jo osaan. Ainoastaan jarruttaessa kytkimen käyttö on vielä opittava. Eli jokainen joka harjoittelee, oppii. Harjoitus tekee mestarin.
- Vaihteellinen
Vaihteellinen sen mopon olla pitää... =D !!
- aiheen alottaja
Kiitos vastauksista :)
Kai miäki sit opin =D - mopotyttö95
en ollu koskaa ajanu muutaku skootteria pari kertaa pihassa,ja ostin tommosen Solifer Supermoton viime kesänä. nyt oon ajanu sillä melkei vuoden ja vaihteiden vaihto/käyttö menis vaikka silmät kiinni,joten osta vaa!
oon vielä tyttö! joten kyllä sä selviät! - neym
mikä vaihe itää ola päällä esim jos ott hiljentämässä vauhtia tai oot menossa oikealle tai vasemmalle ?
- Ravennn
vasemmalle kääntyessä kannattaa käyttää kolmos vaihdetta, oikealle mennessä nelonen silmään
- ruskea silmä
eikä parane unohtaa et kakkonen on ykkönen
- mopotyttöööö
Kunno vaihdemopo sen olla pitää!! : DD Jos määki opin ne vaihteet tostavaa ni kyl sääki! : DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760