Joko nämä vitsaukset ja öykkärit ovat valloittaneet alanyan tänäkin vuonna?
Seksituristit
159
3497
Vastaukset
- 6+12
Kylläpäs olet sairaan kiinnostunut toisten asioista!
- 11+11
Ja sekö sinua vituttaa.
- 18+12
Juuri alanyasta palanneena voin sanoa, että kyllä ovat.
- 11+11
No kerro mitä siellä sekoilit? Meheviä yksityiskohtia ootellaan :))
- mehmet fetish
saitko kuppaista mahtimelaa suoraan kakkoseen?
- 6+12
olen juuri paikalla, hotelli Alantur.
Voin vakuuttaa, ettei näy mitään sexturismiin viittaavaa.
Olen ekaa kertaa Turkissa, mutta en viimeistä!!
Tämö sex yms turismi, poikii siellä, misssä sen halutaan poikivan.
ja Suomessa sanotaan:
jos tiukille ottaa, niin onnikin poikiii...- ----------------??
Myös juuri palannut!
Kyllä siellä sexturismiin viittaavia merkkejä on jo ilmassa,taxit "kauppaavat" itänaapurin Natasheja joko autossa tai pusikossa,mutta varsinainen sesonkikausi alkaa toukokuun puolenvälin jälkeen nks:n "lehmälentojen" olleen parhaimmillaan :)) - Niin niin
----------------?? kirjoitti:
Myös juuri palannut!
Kyllä siellä sexturismiin viittaavia merkkejä on jo ilmassa,taxit "kauppaavat" itänaapurin Natasheja joko autossa tai pusikossa,mutta varsinainen sesonkikausi alkaa toukokuun puolenvälin jälkeen nks:n "lehmälentojen" olleen parhaimmillaan :))2Natashoja " kyllä, mutta muslimitytöt pidetään väkivallalla kurissa.
Ja sitten on aina ilmainen suomihoro...se maailmankuulu! - J.orma
----------------?? kirjoitti:
Myös juuri palannut!
Kyllä siellä sexturismiin viittaavia merkkejä on jo ilmassa,taxit "kauppaavat" itänaapurin Natasheja joko autossa tai pusikossa,mutta varsinainen sesonkikausi alkaa toukokuun puolenvälin jälkeen nks:n "lehmälentojen" olleen parhaimmillaan :))saako alanyassa hyvin paikallista naista?
- ...
Niin niin kirjoitti:
2Natashoja " kyllä, mutta muslimitytöt pidetään väkivallalla kurissa.
Ja sitten on aina ilmainen suomihoro...se maailmankuulu!tosin vain yhden pisteen arvoinen nykyään
- Ei todellakaan
J.orma kirjoitti:
saako alanyassa hyvin paikallista naista?
saa, matrkusta muualle.
- marketta.
Ei todellakaan kirjoitti:
saa, matrkusta muualle.
saako edelleen kuppaista mahtimelaa?
- .....
siinä taas hieman pelkistettyä todellisuutta suvaitsevasta turkkilaisesta kulttuurista:
http://www.stara.fi/2011/04/22/sila-sahin-playboy-lehdessa/
Kaunis nainen paljasti hieman vartaloaan, ja nyt tämä halutaan kivittää ja polttohaudata. Tämä maa on muuten EU-kandidaatti... - matkailija2011
Mitä varten palstan sheriffi ei poista näiden asiattomien naistenvihaajien halventavia kommentteja palstalta? Asiatonta tekstiä ja oksettavaa luettavaa.
- 5+15
Ai ai kun on kamalaa. Kyllä itkettää. Sheriffi poista nyt nämä hirveät kirjoitukset meistä seksituristeista.
- siilo
Nämä kun,on näitä äitin pikkupoikia keppana huuruisia poikia joita ei kukaan nainen huolisi edes maksusta .säälittäviä juntteja .Eikä ole taineet käydä edes takapihan saunaa pidemmällä .kun kotimaassa ei saa KYLLÄ SÄÄLITTÄÄ NÄITÄ PASKAN PUHUVIA SUOMI DOKUJA JOTKA LUULEE ITSESTÄÄN LIIKAA .
- siilo
5+15 kirjoitti:
Ai ai kun on kamalaa. Kyllä itkettää. Sheriffi poista nyt nämä hirveät kirjoitukset meistä seksituristeista.
Mene kirjastoon katselemaan seksilehtiä. Mene sen jälkeen vetämään käteen kun ei ole oikein muutakaan !Kun ei tunnu olevan muutakaan puuhaa jäisi tämäkin palsta asialiseen käyttöön .
- kestä kestä
siilo kirjoitti:
Nämä kun,on näitä äitin pikkupoikia keppana huuruisia poikia joita ei kukaan nainen huolisi edes maksusta .säälittäviä juntteja .Eikä ole taineet käydä edes takapihan saunaa pidemmällä .kun kotimaassa ei saa KYLLÄ SÄÄLITTÄÄ NÄITÄ PASKAN PUHUVIA SUOMI DOKUJA JOTKA LUULEE ITSESTÄÄN LIIKAA .
Taitaa Siilollakin olla jokin puute ,kun noin katkerana kitisee,no kyllä se kesä sieltä tulee ja pääset turkkiin jakohommiin.
- läskivotzet
kestä kestä kirjoitti:
Taitaa Siilollakin olla jokin puute ,kun noin katkerana kitisee,no kyllä se kesä sieltä tulee ja pääset turkkiin jakohommiin.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32450743
näille on ihana toimia jakorasiana - siilo
kestä kestä kirjoitti:
En tarvitse pästä turkkiin, kun olen täällä asunut jo syyskuusta 2011 lähtien ja toisin kuin luulaan on minulla kaunis turkkilainen vaimo vaikka itse olen suomalainen.
- 64367567577547
Mitä ihmeen naistenvihaajien halventavia kommentia.Valitettavasti ne on täyttä totta ja uskosin että se tiedät itsekkin.
- 16
Yleensä seksituristit eivät halua, että heistä kirjoitellaan.
- 19
Voi voi mitä itkemistä."miksi ei sheriffi poista" ja oikeen "naistenvihaajien". Se että ei pidä seksituristeista, ei tarkoita sitä, että on naistenvihaaja. Ja jos nyt tällainen ketju poistettaisiin , niin mitä sitten ylipäätänsä saisi kirjoittaa?
- 16
19 kirjoitti:
Voi voi mitä itkemistä."miksi ei sheriffi poista" ja oikeen "naistenvihaajien". Se että ei pidä seksituristeista, ei tarkoita sitä, että on naistenvihaaja. Ja jos nyt tällainen ketju poistettaisiin , niin mitä sitten ylipäätänsä saisi kirjoittaa?
Ihan vaan sellaista, mikä kuuluu liittyy palstan aiheeseen :)) Seksipalstat ja lomaromanssit on oma osastonsa, sinne vaan. Siellä saa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo. Sinne tasan kuuluvat mokomat pillupoliisit, jotka jostain 'seksi'matkailusta saavat kiksinsä.
- 2+20
16 kirjoitti:
Ihan vaan sellaista, mikä kuuluu liittyy palstan aiheeseen :)) Seksipalstat ja lomaromanssit on oma osastonsa, sinne vaan. Siellä saa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo. Sinne tasan kuuluvat mokomat pillupoliisit, jotka jostain 'seksi'matkailusta saavat kiksinsä.
Voi herranjumala mitä tiukkapipoisuutta.
- 15+2=
16 kirjoitti:
Mitenkä seksiturismi alanyassa liittyy lomaromansseihin?
- kskkskks
15+2= kirjoitti:
Mitenkä seksiturismi alanyassa liittyy lomaromansseihin?
Näistä parinminuutin pikapanoista on romanssi kaukana.
- 2+20
kskkskks kirjoitti:
no voi sääli jos pikapanosi on ollut 2 minsaa vaan
- läskilortto
2+20 kirjoitti:
no voi sääli jos pikapanosi on ollut 2 minsaa vaan
Mehmet ja Ogul laittoivat suoraan peräreikään.
- kukkahattusetä
läskilortto kirjoitti:
Mehmet ja Ogul laittoivat suoraan peräreikään.
Sattuko? oliko rasvattu?
- ihqut.
kukkahattusetä kirjoitti:
Sattuko? oliko rasvattu?
Tervattu.
- ENANTA
kskkskks kirjoitti:
Totta,mutta jotkut naiset ne vaan uskoo........sääli,viikon päästä Alanyan pojilla uudet kainalossa ja sitärataa sesongin loppuun........
- 64367567577547
Olen siis ite seksituristimies (Thaimaa, Tallinna) ja haluan saada kiikkiin naiset. Pakkohan niitäkin on olla. En ole nähnyt, mutta tiedänpähän kuitenkin. Täyttä totta!
- Juhuu!"
Panolomat ovat alkaneet ja turkin pojat saavat pitkän talven jälkeen taas aivotonta suomilihaa"
- Juhuu!"
Juu, olen menossa todellakin 4 viikoksi Alanyaan ihan tän jutun takia. Aivot narikkaan ja ilonpitoon :))
- eero-jantteri
tietysti ovat, eihän siellä muuta synnykään kun avioeroja kun lökäpöksytantat iskevät kukkaruukkuja punanenästen joka hameen perässä juoksevien ukkojensa päähän, ja menevät sitten uima-altaalle juomaan kaljaa ja itkemään kun se ruttanen lökäpöksy ei viime yönäkään unelmien prinssiksi muuttunut
- white trash skänk
Alanyan panoasteikolla valitettavasti suo-maalaisesta naisesta saa vain vaivaiset yksi pistettä. White trash nation.
- tuhti takamus
Nykypäivänä ei alanyan pojat laske pisteitä. Nykyjään lasketaan sitä, kuinka paljon saa rahaa uhrilta huijattua.
- roskasakki rutisee
ikävä juttu että teille skänkeille on käynyt noinkin huonosta... että vain raha on kelvannut, itse ette. ei ihme että täytyy suo-maalaisten skänkkiparkojen jatkuvalla syötöllä mokomaa asiaa vatvoa palstoilla. huijatut paksuperseiset skänkit: perustakaa joku kiva yhdistys keskenänne.
- tornado bait
roskasakki rutisee kirjoitti:
ikävä juttu että teille skänkeille on käynyt noinkin huonosta... että vain raha on kelvannut, itse ette. ei ihme että täytyy suo-maalaisten skänkkiparkojen jatkuvalla syötöllä mokomaa asiaa vatvoa palstoilla. huijatut paksuperseiset skänkit: perustakaa joku kiva yhdistys keskenänne.
ei saa enää edes vaivaista pistettä vai?
- 5+18
tornado bait kirjoitti:
ei saa enää edes vaivaista pistettä vai?
ei saa. pisteiden laskeminen on vanhanaikaista. nyt kerhotaloilla lasketaan rahaa.
- saamaton koulu poika
IHANAA IHANAA ETTÄ NÄITÄ SURVO KULLIN VIESTEJÄ ON MUITAKIN. SEKSI SEKSI AAH SEHÄN PUHUTTAA KUN SITÄ EI SAA.................................................
- See ;)
Koko kesä oli varsinaiset orgiat meneillään,nyt syksyn tullessa hieman hiljaisempaa,johtunee varmasti kylmistä illoista ja jos tuntuu,että olisi saanut jonkin suokupuolitautiin viittaavan "taudin" testeihin on mentävä hotellin kopiokoneen päälle,ota kuva ja faksaa Matkanjärjestäjän lekurille,samaa koskee miesten urologikäyntejä,suurennus on kielletty,älä laita myöskään kantta kiinni,ettei kuva muistuta majavan häntää.....hyvin menee meillä täällä Alanyassa!
- Ilove Smile
Sait päiväni hymyyn ;)) hyvä jutska ,kiitos ;))
- Tellervo.
Ilove Smile kirjoitti:
Sait päiväni hymyyn ;)) hyvä jutska ,kiitos ;))
munan saanti taattu
- kohta Turkkiin
Jo vain
- Takkatul´`
Jo vain,mee vaan,siellä on illat kylymiämutta lämmittäjiä löytynee?
- 11+6
Onko muunmaalaiset yhtä helppoja saalita, kun suomi naiset?
- Mitäpä muutakaan?
Myös muunmaalaiset tykkää hyvästä seksistä. Ovat helppoja. Nauttivat elämästä.
- Kokemuksen mukaan
Suomalaishoroja ei helppudessa voita kukaan.
- 18+14
Suomalainen nainen on itse maineensa ulkomailla saanut aikaisesksi. Valitettavasti siitä kärsii myös ne naismatkustajat, jotka eivät seksin perässä matkusta.
- LÖKÄPÖKSY :)
18+14 kirjoitti:
Suomalainen nainen on itse maineensa ulkomailla saanut aikaisesksi. Valitettavasti siitä kärsii myös ne naismatkustajat, jotka eivät seksin perässä matkusta.
Kuten Miehet Thaikuissa!!!!
Ne lökäpöksyt jotka eivät muuten naisia saa matkustavat Thaikkuihin,näin on !!! - Ehkä oma käsityksesi
18+14 kirjoitti:
Minkähän maineen? Itse matkustan ulkomaille useamman kerran vuodessa enkä ole törmännyt mihinkään maineeseen. Ihan itsenäni olen ihmisten kanssa tekemisissä. Ainoastaan suomalainen juomakulttuuri on niin laajalti tunnettua, että omaa maltillista juomistaan joutuu selittelemään.
- 7+11
Ehkä oma käsityksesi kirjoitti:
Minkähän maineen? Itse matkustan ulkomaille useamman kerran vuodessa enkä ole törmännyt mihinkään maineeseen. Ihan itsenäni olen ihmisten kanssa tekemisissä. Ainoastaan suomalainen juomakulttuuri on niin laajalti tunnettua, että omaa maltillista juomistaan joutuu selittelemään.
Tyypillisiä seksituristeja. Ei hyväksytä kirjoittelua omasta tekemisestä, vaan vedetään thaimaa ja juominen juttuun mukaan.
- heleppo nakki
Mitäpä muutakaan? kirjoitti:
Myös muunmaalaiset tykkää hyvästä seksistä. Ovat helppoja. Nauttivat elämästä.
Näinpä. Muuan viikko sitten Hollantilaisnaisten kanssa vertailtiin terassilla, kuka on saanut isointa slaiggaa..
- matkalla
LÖKÄPÖKSY :) kirjoitti:
Kuten Miehet Thaikuissa!!!!
Ne lökäpöksyt jotka eivät muuten naisia saa matkustavat Thaikkuihin,näin on !!!Näin on sitten vielä raahavat ne suomeen ,sen jälkeen ollaan niin miestä jota voi komenella ja vähän läpsiä.
- 5+7
Niin, samoin . minua naurataa myös säälittävät läskiperseet turkissa, jotka eivät muuten seksiä saa. Samoin miehet thaikuissa naurattaa. Säälittäviä tapauksia molemmat.
- NinNi ;)
Niin, samoin minua naurattaa tuomainitsemasi (läskiperseet) ?? Kyllä Alanyan miehet/pojat ainakin kulkevat kauniiden hoikkien hyvinkin fiksun näköisten niin Suomalaisten kuin muidenkin maan naisten kanssa, mitä he harrastavat yhdessä on jokaisen oma valinta.
- Mutta,
NinNi ;) kirjoitti:
Niin, samoin minua naurattaa tuomainitsemasi (läskiperseet) ?? Kyllä Alanyan miehet/pojat ainakin kulkevat kauniiden hoikkien hyvinkin fiksun näköisten niin Suomalaisten kuin muidenkin maan naisten kanssa, mitä he harrastavat yhdessä on jokaisen oma valinta.
miksi ei turkkilaisia miehiä näy paikallisten naisten kanssa? Se on tietenkin kiva, että "hoikat" ja "kauniit naiset" (lue: hieman yksinkertaiset pohjoismaalaiset rusinaperseet) kelpuutetaan viikon hoidoiksi Turkissa, mutta mistä tämä tarve kalastella ulkomaalaisia naisia. Varsinkin Eu-maista tulevia...?
- 17+19
Mutta, kirjoitti:
miksi ei turkkilaisia miehiä näy paikallisten naisten kanssa? Se on tietenkin kiva, että "hoikat" ja "kauniit naiset" (lue: hieman yksinkertaiset pohjoismaalaiset rusinaperseet) kelpuutetaan viikon hoidoiksi Turkissa, mutta mistä tämä tarve kalastella ulkomaalaisia naisia. Varsinkin Eu-maista tulevia...?
Yksinkertaista. Syynä on raha.
- ataturk cad
Mutta, kirjoitti:
Kyllä Alanyassa ainakin Turkkilaiset miehet liikkuvat Naistensa kanssa (lue: vaimonsa) toreilla ja perjantaisin kaduilla ostareissa ja vaikka missä,oletko harhainen vai muuten katkera ??
Olen ollut Turkkilaisen ystäväni luona useita kertoja ja Alanyassa kuljimme porukoissa (lue: hän miehineen) joka päivä,ei siinä mitään outoa ole!!!
- SDSFFG
Katsoppas tarkeenpaan kyllä ne läskiperseitä ja vanhenpia naisia on ,joiden avulla yrittäävät päästä suomeen.
- Olet harhainen
Vaikka Turkissa tulotaso on alhainen, niin suurin osa ei halua muuttaa pois sieltä. He eivät tule Suomeen muuttamaan Suomea muslimimaaksi ja istumaan kahviloissa. Kunhan pitävät hauskaa fiksujen turistinaisten/tyttöjen kanssa. Ymmärrän, että sekin ottaa sua päähän.
- Helppo pitää
Olet harhainen kirjoitti:
Vaikka Turkissa tulotaso on alhainen, niin suurin osa ei halua muuttaa pois sieltä. He eivät tule Suomeen muuttamaan Suomea muslimimaaksi ja istumaan kahviloissa. Kunhan pitävät hauskaa fiksujen turistinaisten/tyttöjen kanssa. Ymmärrän, että sekin ottaa sua päähän.
hauskaa kun "omat" naiset ovat tiukasti kurin ja järjestyksen alla eivätkä oikeutettuja matkustamaan minnekään.
Entä jos Suomessa olisi samoin? - Laki ei kiellä
Helppo pitää kirjoitti:
hauskaa kun "omat" naiset ovat tiukasti kurin ja järjestyksen alla eivätkä oikeutettuja matkustamaan minnekään.
Entä jos Suomessa olisi samoin?Niin, harvalla turkkilaisella on varaamatkustaa eikä etenkään naisilla. Jos se on jollekin tärkeää, niin mahdollista se on. Itselläni on ollut ilo ja kunnia tavata kahta naispuolista turkkilaista ystävää Suomessa. Turkkilaiseen kulttuuriin kuuluu yleensä enemmän sukuloiminen ja heistä huolehtiminen.
- NinNi ;)
Sinuna hakeutuisn Silmälääkärille , olen monesti Alanyassa olleena ja muissakin Turkin kohteissa nähnyt itse , miten fiksut Turkkilaiset miehet eivät "käytä" naisia hyväksi , ei edes siinä yhdessä asiassa ;) kuten suomalaiset junttipöksyt , jos ihastuu niin ihastuu , jos tekee mieli niin tekee mieli , jos on lihavahko niin , entäs sitten , ei se ihmisestä huonompaa tai parempaa tee....kohtele kanssaihmisiä kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan, klisee , mutta niin totta......... =)
- kaikkea kanssa
NinNi ;) kirjoitti:
Sinuna hakeutuisn Silmälääkärille , olen monesti Alanyassa olleena ja muissakin Turkin kohteissa nähnyt itse , miten fiksut Turkkilaiset miehet eivät "käytä" naisia hyväksi , ei edes siinä yhdessä asiassa ;) kuten suomalaiset junttipöksyt , jos ihastuu niin ihastuu , jos tekee mieli niin tekee mieli , jos on lihavahko niin , entäs sitten , ei se ihmisestä huonompaa tai parempaa tee....kohtele kanssaihmisiä kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan, klisee , mutta niin totta......... =)
En ole naurettavanpaa tekstiä lukena ,voi hyvä jyskäys.Kyllä turkkilaiset miehet käyttää kaikkia turistia hyväkseen .No ainahan se on turistin vika eihän "fiksut "turkkilaiset tee mitään väärin.
- I love Alanya :)
kaikkea kanssa kirjoitti:
En ole naurettavanpaa tekstiä lukena ,voi hyvä jyskäys.Kyllä turkkilaiset miehet käyttää kaikkia turistia hyväkseen .No ainahan se on turistin vika eihän "fiksut "turkkilaiset tee mitään väärin.
kaikkea kanssa :((
Entä ne muut lomakohteet ja miehet , vai oletko koskaan missään matkustanut? - Äly hoooooi
kaikkea kanssa kirjoitti:
Kaikki turkkilaiset eivät ole filksuja, ehei.
Kaikki turkkilaiset eivät ole hyväksikäyttäjiä, ehei.
Kaikki suomalaiset miehet eivät ole idiootteja, vaikka suomi24:ä lukiessa siltä vaikuttaakin. - Aelii
I love Alanya :) kirjoitti:
kaikkea kanssa :((
Entä ne muut lomakohteet ja miehet , vai oletko koskaan missään matkustanut?Jokaisessa Välimeren -ja Aasian maiden lomakohteissa Eurooppalainen nainen on suosittu , jokaisen oma asia mitä lomallaan tekee tai jättää tekemättä ,kyllä tervejärkinen Nainen tietää ettei nks:t lomaromanssit johda mihinkään, jos , niin hyvä.........ilman rakkautta elämä on mälsää.
Alanyassa paljon matkanneena törmännyt jos johonkin , mutta en koskaan kellahtanut "patjaksi" :)) - Hellimua
NinNi ;) kirjoitti:
Kyl totta on,mä käyn turkis vaan fiksujen miesten takia,jahyvän sellasen,ei suomalaisist äijjist oo mihinkä ja lauantain lähen taas viikoks rakkaani luo.
- 2+2
Hellimua kirjoitti:
Kyl totta on,mä käyn turkis vaan fiksujen miesten takia,jahyvän sellasen,ei suomalaisist äijjist oo mihinkä ja lauantain lähen taas viikoks rakkaani luo.
Onnea ja menestystä. Varaa paljon rahaa mukaan.
- Hellimua
2+2 kirjoitti:
Onnea ja menestystä. Varaa paljon rahaa mukaan.
jo vain,olen lähettännä jo tukun euroja etukäteen ja perilla annan lisä,kyl homma saletitsi natsa ja hän rakasta vain minua,siis viikon,
- sun gulli
Helppo pitää kirjoitti:
Entä jos Suomessa olisi samoin?ihanaa mulukkua kohta taas!! aaah !! turkiy!! aaah
- fahise skunks
Hellimua kirjoitti:
jo vain,olen lähettännä jo tukun euroja etukäteen ja perilla annan lisä,kyl homma saletitsi natsa ja hän rakasta vain minua,siis viikon,
noh, jokos menitte naimisiin?
- Reissussa on oltu
Eiköhän turkissa käy miljoonia seksituristeja Euroopan suunnalta joka vuosi. Tämä on se vaiettu seksiturismi.
Media haluaa mustamaalata suomalaisen miehen, kun joku suomipoika vahingossa erehtyi virossa tai taikkulassa maksulliseen. Siitä on hyvä juttuja retostella, niin ei perusfemakko pahoita mieltään kun ei femakkoja arvostella.
Totuus vain on se, että suomalaiset äidit ja tyttäret kulkevat joka vuosi sankoin joukoin aivan rehellisellä seksilomalla turkissa. Vastaavasti perheenisät ja pojat jäävät kotiin vaipumaan itsesääliin, runkkaamaan sekä ryyppäämään. Heillä raukoilla kun ei ole kanttia yhteiskunnan painostuksen takia toimia samalla tavalla.
Fiksu suomalainen mies käy poikaporukalla tai mieluiten ihan yksin Thaimaassa sekä Virossa ja nauttii elämästään.- Fatimma
Fiksu suomalainen mies käy poikaporukalla tai mieluiten yksin Thaimaassa sekä Viossa ja nauttii elämästään ???
Hoh hoo......ja lehmät lentää!!!
Fiksut Suomalaiset miehet eivät käy poikaporukalla Thaimaassa,saati Virossa,järjen käyttö sallittua!!! - Hissunkissunn
Että oikein miljoonia. Ja ihan vaiettu asia. Eihän tälläkään palstalla muusta puhuta.
Laivallakohan ne naiset Suomesta sinne menee. Niillä lennoilla, joilla olen Turkkiin mennyt on ollut lähinnä perheitä ja pariskuntia (reittilennoilla turkkilaisia). Makuuhuoneiden tapahtumista en tiedä. Eikä muuten kukaan muukaan, paitsi oman makuuhuoneensa. - Eivät niin
Fatimma kirjoitti:
Fiksu suomalainen mies käy poikaporukalla tai mieluiten yksin Thaimaassa sekä Viossa ja nauttii elämästään ???
Fiksut Suomalaiset miehet eivät käy poikaporukalla Thaimaassa,saati Virossa,järjen käyttö sallittua!!!Minäkin lähden aivan yksin Amsterdamiin.
Onneksi se on niin synnitön kaupunki, jossa ei ole mitään viettelyksiä:) - lortto co
Fatimma kirjoitti:
Fiksut Suomalaiset miehet eivät käy poikaporukalla Thaimaassa,saati Virossa,järjen käyttö sallittua!!!kohta saa munaa
- iso Savonakka
Vieläkö suapi mulukkua anaaliasta tänä vuanna?
Saatana , ku oma ukonrahja paskahoosu kuhtu laardipersieksi.
Lähen analiaan!
Vieläkö sileltä suapi?- Kuopion rouvat
viälä suapi munnoo hyvvee! ottakeepa vaek mukkoon kun tulette kottiin, vuamme läsäkit akat sitä jakkaa vaek torilla
- örvellystä
aiai että on kutkuttava tämä aihe! ketju senkun paisuu, se seksi on niin ylivertainen aihe. ja ihan oli että örveltävät seksituristit! sellasen kun näkis muualla kuin thaikkulassa.. trollit ovat ekstaasissa analiastaan, laardiperseistä (nekö örveltävät?). ja niitä oli siis miljoonia..miten ne sinne anaaliin mahtuu kaikki, 150-kiloiset? että siis miljoonia? ei tämmönen aurinkolomaturisti enää mahdu joukkoon, anaaaalia on sit vaan seksiörvellyskohde. ei ole sellaista nähty, mutta varasimmekin sen takia silmälääkärin, meillä näössä ja kuulossakin vikaa!
- 14+3
Hei älkää pliide kirjoitelko seksituristeista. Miehet tajuavat kohta miksi me naiset turkissa käymme.
- wotzet
saako vääräuskoinen testipatja kuinka hyvin tänä vuonna?
- :) PERHE
SEKSITURISTIT ?
Jos Turkin suosio lomakohteena perustuu pelkkään seksiin , niin kylläpä olen "pihalla" :((- Side ;))
Tää kuuluisaksikin läski......nimittely naisille on kuvottavaa,monesti Alanyassa matkanneena tiedän etteivät kaikki naiset matkusta sinne vaan yhden asian vuoksi,oishan vallan tyhmää maksaa euroja muutamia satasia lomamatkastaan jonkun Turkin pojan hipelöimisestä.....herätkää "pahvit"!!!!
- teztow
Ei perustu. Joku vaan haaveilee, tai on katkeroitunut. Menisi tuokin edellinen töihin.
- 2+22
Seksituristit öykkäröivät ja käyttäytyvät huonosti. Luulevat olevansa maailmannapoja, kun saavat kerrankin huomiota. Raahaavat väkisin humalassa turkinpoikia mukana, niin että poikien kantapäät vaan iskevät kipinää asfalttiin. Kumoavat kaksinkäsin rakipaukkuja. Huutavat ja öykkäröivät baareissa, samalla kun turkinpojat lipittävät hisukseen ja häpeissään colaa.
- Seka-sinko
Auttaisiko edes oikea lääkitys noihin harhoihin?
- -55-
Luulevat että, saavat tehdä mitä haluavat, eivätkä laki ja hyvät käytöstavat koske heitä. Tuli tänä kesänä nähtyä alanyan baareissa ja kaupungilla.
- +ff
-55- kirjoitti:
Luulevat että, saavat tehdä mitä haluavat, eivätkä laki ja hyvät käytöstavat koske heitä. Tuli tänä kesänä nähtyä alanyan baareissa ja kaupungilla.
suo-maalaisten ryhävalaiden seksin mongerrus on kuvottavaa katseltavaa Turkissa. Tornado trash. Trailor trash tourism.
- 12+1
-55- kirjoitti:
Miten ns. seksituristi sitten käyttäytyy? Kun en ole nähnyt. Kerro nyt ihmeessä mehukkaita yksityiskohtia! Niitähän riittää, kun olet kertomasi mukan vaklannut sellaisia baareissa ja kaupungilla. Kerkesitkö muuta tekemäänkään? Onko sinulla paljon kuvia ja videoita otettuna? Laitas palstalle esiin, että me muutkin näemme ensiesityksenä seksi-Alanyaa, heh.
Tota.. mikä Turkin laki määrää miten turisti saa käyttäytyä? En ole sellaisesta kuullutkaan, sinä osaat Turkin laitkin, waude! Tosin Suomessa vasta baareissa ja kadulla osataankin käyttäytyä, kuseskella yms. Mutta jessus, että Alanyassa ihan seksiä.. Onneksi Suomi on ihan seksitön! - 2011
12+1 kirjoitti:
Miten ns. seksituristi sitten käyttäytyy? Kun en ole nähnyt. Kerro nyt ihmeessä mehukkaita yksityiskohtia! Niitähän riittää, kun olet kertomasi mukan vaklannut sellaisia baareissa ja kaupungilla. Kerkesitkö muuta tekemäänkään? Onko sinulla paljon kuvia ja videoita otettuna? Laitas palstalle esiin, että me muutkin näemme ensiesityksenä seksi-Alanyaa, heh.
Tota.. mikä Turkin laki määrää miten turisti saa käyttäytyä? En ole sellaisesta kuullutkaan, sinä osaat Turkin laitkin, waude! Tosin Suomessa vasta baareissa ja kadulla osataankin käyttäytyä, kuseskella yms. Mutta jessus, että Alanyassa ihan seksiä.. Onneksi Suomi on ihan seksitön!Aina mieltä lämmittää, kun saa seksituristin hermostumaan ja näkemään punaista. Huonompi käytöksistä väkeä saa alanyasta etsiä. Luulevat olevansa jotakin, kun kerrankin saavat rahalla huomiota itsellensä.
- +br
+ff kirjoitti:
suo-maalaisten ryhävalaiden seksin mongerrus on kuvottavaa katseltavaa Turkissa. Tornado trash. Trailor trash tourism.
millasta on seksin mongerrus? missä sitä kuulee? osaatko enkkua noita muutamaa sanaa enemmän? esmes sunshine, sun tan, sea, swimming, eating, relaxing, sleeping, having a good time with your family, shopping, enjoying life... ne on meidän muiden lomaa kuvaavia. sulla skänkillä ihan eri tekemiset, trash-ressukkainen.
- fahise fahise
Seka-sinko kirjoitti:
Auttaisiko edes oikea lääkitys noihin harhoihin?
mites apajat tänä vuonna?
- live Alanya
Kuka tuollaisia melikuvitustarinoita kehtaa sepittää. Alanya ei ole mikään seksituristipaikka. Joka niin väittää ei ole siellä koskaan käynyt tai asunut. Höpöpuhetta.
- aynalA evil
menisit töihin
joka väittää ettei Alanya ole seksiturismin mekka ei ole koskaan siellä käynyt - aynallive
aynalA evil kirjoitti:
menisit töihin
joka väittää ettei Alanya ole seksiturismin mekka ei ole koskaan siellä käynytEn vaan ymmärrä niitten töllöttäjiä, mulla on muutakin katseltavaa kuin turistit ja heidän "pojat" ja oon töissä ja maksan omillani.
- AnonyymiUUSI
Älä viitsi...
- ff+
Mitäs menit töllöttämään? Menisit jo töihin niin saisit muuta ajateltavaa. Ei harmittais niin kovasti.
- 2+2
Eiväthän seksituristit itse sitä näekään, että mitä he ovat. Sitten kun joku kirjoittaa totuuksia, hänet leimataan tarinansepittäjäksi ja valehteliaksi, koska ei haluta myöntää että on seksituristi.
- Jutun juurta
Itse kyllä tiedän ja näen, mitä teen.
Sitä vaan ihmettelen, miten tänne kirjoittelevat tietävät makuuhuoneiden tai muiden kuherruspaikkojen tapahtumat, jolleivat itse ole mukana. Kadulla en ole nähnyt seksiä harrastettavan! Jos näet turkkilais-skandinaavipariskunnan, niin on sinun mielikuvituksesi varassa ajatella, mitä he privaatisti tekevät. Hehän voivat keskustella vaikka suomalaisista 'miehistä' tai muusta hauskasta.
- 20+20
Seksituristit näkevät punaista ja ovat raivoissaan, että heistä ja heidän käytöksestään keskustelaan. Aivan yhtä naurettavaa olisi väittää, että suomalaisia miehiä ei käy thaimaassa seksituristeina, kuin on väittää että, alanyassa ei naisia seksituristeina käy.
- Hankkisin elämän
En ole huomannut punaista enkä raivoa. Vähän älytöntähän on mustamaalata jotakin ihan kelpo lomakohdetta näillä jokseenkin liioitelluilla ja mielikuvituksellisilla jutuilla.
Kadullahan sielläkään ei naida. Loppu on katsojan mielikuvitusta ja hänen vastuullaan. - Lehmät parteen
Skandinavia mummuja ja nuoria paikallisia miehiä on samalla parvekkeella, jo aamusta.
Jos Thaimaassa etoo vanha mies ja nuori paikallinen nainen yhdessä, niin onhan se ihme että mummujen touhut eivät ällötä ketään.
Vähäjärkinen suomilehmä jakaa- sotavalas
saako kuppaista patukkaa talvisesonginkin aikaan?
- Niskat kenossa
Sulla on liian vilkas mielikuvitus, jos ihmisten näkeminen parvekkeella mihin tahansa aikaan etoo sinua. Keskity omaan lomaasi ja upeaan (???) seuralaiseesi, äläkä tuijottele toisten parvekkeille ja mieti toisten asioita.
Onko jakaminen aina vähäjärkistä? Jollekin sinunkin äitisi antoi. Ei siitä sen enempää. - cbbcbbcb
Sua taitaa etoa totuuden kirjottaminen.
- voe pyhä lehmä
Totuus??? Ai, siellä seistään nyt parvekkeella.
- Lehmät parteen
Eikö mummut voisi kertoa jo lomalle lähtiessä, että lähtevät seksimatkalle?
Kyllä perheen tyttäret ja äiditkin voisivat kertoa jo lähtiessä, että seksimatkahan siitä tulee.
Tietäisi sitten perheen isä käydä ostamassa perhepaketin sulttaaneja tyttärille ja äidille.
Totuus näyttää kirpaisevan lehmiä... ;)- khihih
kohta tulee kesä, kohta uusi panosesonki khihih!
- tää on totuus!!!
AI ETTÄ ON IHANAA, KUN TÄÄ SEKSI ÖYKKÄRIT PALJASTAVA KESKUSTELU SENKUN JATKUU VAAN - KYLLÄ TOLLASELLE SEKSTAAMISELLE PITÄÄ TULLA LOPPU! NOILLE EI SAISI EDES MYYDÄ MATKOJA, VAAN PANNA (HEH) NE MUSTALLE LISTALLE. TOLLAISIA EI ALANYASSA TARVITA! NE ON HÄPEÄKSI JOKAISELLE PERUS SUOMALAISELLE ISÄN MAAN YSTÄVÄLLE.
Eli jos mä en miehenä saa pesää, ei naisten kuulu saada missään päin maailmaa mitään!- 1513
Heh heh. seksituristi näkee punaista ja sauhu tulee korvista, kun joutuu lukemaan teekemisistään.
- 1513
kenellekään ei mitään seksin tapaistakaan ennenkuin maailman rauha on palautettu ja kaikki ongelmat ratkaistu. naisille ei ikinä tule sallia mitään! ei niiden pidä mistään kivasta nauttia suomessa eikä etenkään ulko mailla. äitini on hutsu, siskoni kanssa joka ikinen. naapurit on, sukulaiset on, kaikki on.
- white trash tourism
1513 kirjoitti:
kenellekään ei mitään seksin tapaistakaan ennenkuin maailman rauha on palautettu ja kaikki ongelmat ratkaistu. naisille ei ikinä tule sallia mitään! ei niiden pidä mistään kivasta nauttia suomessa eikä etenkään ulko mailla. äitini on hutsu, siskoni kanssa joka ikinen. naapurit on, sukulaiset on, kaikki on.
kyllä nyrkin ja islamin väliin alistettu turkkilaisnainen on takuu siitä, että testilehmä skandinaviasta saa meisseliä joka kadulta
- AnonyymiUUSI
white trash tourism kirjoitti:
kyllä nyrkin ja islamin väliin alistettu turkkilaisnainen on takuu siitä, että testilehmä skandinaviasta saa meisseliä joka kadulta
Nimenomaan
- 1917
Seksituristeilta tulee savu korvista, kun heistä keskustellaan. :)
- Punaista sauhua
Eiku mä oon liekeissä, koska lento on jo varattuna uudeksivuodeksi!!!!!!!!!!!
- no niin!
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32450743
tuossa hieman arkipäivää Turkissa. Huomatkaa videon lopussa oleva prosenttiluku: 42% turkkilaisista naisista ovat seksuaalisen väkivallan uhreja.
Onneksi vääräuskoiset seksituristit antavat paikallisille miehille- Kielipää????
Nyt jos ymmärtäisit englania, niin olisit tajunnut, että Turkissakaan tätä ei pidetä hyväksyttävänä. Poliisit on erotettu virastaan.
Huomasin prosenttiluvun, mutta sehän ei kertonut seksuaalisen väkivallan uhrien määrää. Tekstissä sanottiin, että 42% naisista on fyysisen tai seksuaalisen hyväksikäytön uhreja. Jos Suomessakin yhdistettäisiin nämä kaksi ikävää asiaa saataisiin varmasti ihan näyttävä numero myöskin. - En ole syyllinen
Kielipää???? kirjoitti:
Nyt jos ymmärtäisit englania, niin olisit tajunnut, että Turkissakaan tätä ei pidetä hyväksyttävänä. Poliisit on erotettu virastaan.
Huomasin prosenttiluvun, mutta sehän ei kertonut seksuaalisen väkivallan uhrien määrää. Tekstissä sanottiin, että 42% naisista on fyysisen tai seksuaalisen hyväksikäytön uhreja. Jos Suomessakin yhdistettäisiin nämä kaksi ikävää asiaa saataisiin varmasti ihan näyttävä numero myöskin.En ole vilkaissutkaan suo-maalaiseen naiseen yli kymemneen vuoteen saatikka sormellanikaan koskenut.
Ei muslimienhuorrat kiinnosta... - AnonyymiUUSI
Kiitos, oikeasta kommentista...
- Emine^^
Ne jotka sinne menevät panolomalle, antaa mennä. Perheloman kanssa ihan sama asia. Ei yhtä paikkaa voi määritellä vain panijoiden paikaksi. Kukin tehköön mitä lystää, tarkoitushan on pitää hauskaa lomalla, jokainen omalla tavallaan^^ Itse aion käyttää nuoruuteni hyväksi, ja irroittelen lomalla, kun vielä voin. Ja mikäs siihen olisikaan sopivampi paikka kuin Turkki?
- Suo-maalainen
muslimilutka on maailman säälittävin viemärorotta, joita halveksin ja inhoan yli kaiken.
- kohta iiiq mm
vielä muutama kuukausi jos jaksatte pitää läskihaaranne lukossa, niin uusi sesonki jo koittaa
- Minua ei
ainakaan saisi mistään hinnasta Turkkiin, egyptiin, Kreikaan tai muihin suo-maalaisten white trash lähiölorttien huoraamista katsomaan.
Onneksi maailma on täynnä matkakohteita joihin tuolla rioskasakila ei ole edes kuppaista persettään myymällä varaa matkustaa eikä nitä tarvitse katsella.- Lähe messiin
Lähe nyt ihmeessä katsomaan, kun asia sua näin paljon kiinnostaa.
- Olen nuorena
Lähe messiin kirjoitti:
Lähe nyt ihmeessä katsomaan, kun asia sua näin paljon kiinnostaa.
ja vähemmän varakkaana aikoinaan joutunut näkemään kaikenlaista paskaa, mutta enää ei tarvitse roskaväen kohteisiin matkustaa.
- Lomamieli
Olen nuorena kirjoitti:
ja vähemmän varakkaana aikoinaan joutunut näkemään kaikenlaista paskaa, mutta enää ei tarvitse roskaväen kohteisiin matkustaa.
Harmi, ettei rahalla saa sivistystä.
- onneksi toki
Lomamieli kirjoitti:
Harmi, ettei rahalla saa sivistystä.
yhden pisteen naisena oleminen on niin sivistynytta:)
- Emine^^
Mitä se teitä liikuttaa, jos joku siellä pitää paikallisten kanssa kivaa? Teen lomalla mitä itse lystään, mutta todellakin keskityn vain omiin tekemisiini. En jaksa välittää muista, eikä varmaan pitäisi teidän muidenkaan.
Ilokseni kausi alkaa pian, että tämä "suomaalainen sellukasa" pääsee Turkkiin panemaan näitä "karvakäsiä" koko rahan edestä, suomessa kun ei katsos saa -.- Sanonpa vain, että asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia. Kaikki Turkkiin matkustavat eivät ole lihavia, tai rumia. Katsoisivat näiden vihjausten kirjoittajat vain peiliin kerrankin !- Eivat niin
ja sita enemman sairaita.
Siita varmaan saa extra-kickseja kun tietaa paikallisen musliminaisen olevan niin alistettu ettei omaa samoja oikeuksia. Eiko?
Suomilutka varmasti saa sellaisesta jotain lisapotkua.
On se niin sairas paska.
onneksi ei tarvitse teita katsella enaa koskaan, viemarirotat:) - Sääliksi käy
Eivat niin kirjoitti:
ja sita enemman sairaita.
Siita varmaan saa extra-kickseja kun tietaa paikallisen musliminaisen olevan niin alistettu ettei omaa samoja oikeuksia. Eiko?
Suomilutka varmasti saa sellaisesta jotain lisapotkua.
On se niin sairas paska.
onneksi ei tarvitse teita katsella enaa koskaan, viemarirotat:)M itäs sinä olet tehnyt naisten tasa-arvon puolesta paitsi louskuttanut täällä? Haukut suomalaisia naisia, vaikka äitisiki on sellainen.
- taso lapsen
Sääliksi käy kirjoitti:
M itäs sinä olet tehnyt naisten tasa-arvon puolesta paitsi louskuttanut täällä? Haukut suomalaisia naisia, vaikka äitisiki on sellainen.
"Haukut suomalaisia naisia ,vaikka äitiskin on sellainen." Sääliksi käy taidat olla aikuinen ihminen joka on jäänyt kymmen vuotiaan tasolle. Eiköhän aikuiset kirjottele vähän järkevämmin .
- Mistä vitusta
Sääliksi käy kirjoitti:
M itäs sinä olet tehnyt naisten tasa-arvon puolesta paitsi louskuttanut täällä? Haukut suomalaisia naisia, vaikka äitisiki on sellainen.
sinä tiedät, minkämaalainen äitini on, viemärirotta?
Oletko selvännäkijä?
- Emine^^
Teitä ei kyllä takuuvarmasti huoleta ********** ne musliminaiset siellä.. Tämä nyt vain sattuu olemaan aihe, johon on pakko päästä jauhamaan tästä, vaikkei todellisuudessa olisi mitään tietoa maan asioista. Jos todella on noin kova into niiden aseman parantamiseksi, niin ryhdy toimeen, äläkä jauha sontaa täällä . . .
- monta asiaa mättää.
Turkin miehet on niin lapsentasolla olevia pentuja ,ettei ne osaa laittaa maansa asioita kuntoon. Kyllä turkissa on monet asiat persellään ,ei ainoastaan naisten asema.
- Emine^^
Niin on, mutta se ei kyllä tietääkseni ole kaikki meidän turistien vikaa.. Monessa maassa on vaikka mikä pielessä, mutta ei kai nyt kaikesta voi meitä suo maalaisia syyttää ?
- 6-8
Ai ku alottajaa varmaan harmittaa, että on taas joku aloitttanut kilpailevan ketjun!
- A.K.A.
Tama olla huva ketju
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4784155Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743136Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461490- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m21125417-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291222Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14962Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59959- 57904
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71877