Lasten bikinit

eiesittelyä

Sääliksihän noita lapsia käy kun bikinit päällä jo 9 ja 10 kesäsillä!! Eihän niillä ole vielä edes rintoja ja silti sellaset kolmio-lappu bikinit. Lapset on lapsia ja 10 ikäisen pitäis vielä sukelella, hyppiä ja leikkiä vedessä ei esitellä itseään!!

Oletteko te muut kohdanneet saman asian? Miten te suhtaudutte? Entä onko lapsenne halunneet bikinit kymmenen ikäisenä?

Itselläni 6 vuotias tyttö ja hiukan pelottaa että mitä tämä tulevaisuus tuo tullessaan.

31

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpä..

      väliä sillä on, onko bikinit vai uimapuku? Ne kohdat tulee peittoon mitä on tarkoituskin. Eikö niissä bikineissä voi mielestäsi sukellella, hyppiä ja leikkiä vedessä? Pidätkö itse bikineitä, jotta voit esitellä itseäsi? Ja kyllähän 9-10 vuotias jo varmasti haluaa saada rusketustakin ja siinä tarkoituksessa bikinit on huomattavasti paremmat. Itse ainakin pidän bikineitä juuri rusketuksen vuoksi, helteellä myös pihatöissä ym.

    • outoa ajattelua....

      Kyllä mä ennemmin miettisin omaa suhtautumistapaasi. Mitä seksuaalista sinä näet alle kymmenvuotiaissa lapsissa? Kyllä minulla on ollut pienet bikinit jo 80-luvun alussa pienenä tyttönä, eikä siinä mitään omituista ollut. Aikuiset siitä irstasta tekee, ei lapset.

    • No tiedoks vaan oon lapsi ja 9v ja käytän bikineitä koska haluun rusketusraidat ja mulla on joka talvi topin ja pillifarkkujen alla bikiinit joten mitä väliä sillä on kommatkaa jos uskallatte. :D

      • Ja muutenkin joku kauhee p aivo sanoo et ei saa katsoa salkkareita mitä järkeeiit on tehä tietty kaikki haluu katsoa koska haluu kattoo mallia miten rakastutaan...


      • omat aivot
        rutistuut kirjoitti:

        Ja muutenkin joku kauhee p aivo sanoo et ei saa katsoa salkkareita mitä järkeeiit on tehä tietty kaikki haluu katsoa koska haluu kattoo mallia miten rakastutaan...

        Ei kyllä kannata ottaa salkkareista mallia suhdekuvioihin, voi hyvää päivää. :D


      • Anonyymi

        Luulet olevasi teini !! Lopettakaa olevanne isoja! Mihi te tarviitte bininei jos teil ei oo rintoi! Oot muutenki muhu verrattuna aika pieni.


      • Anonyymi
        rutistuut kirjoitti:

        Ja muutenkin joku kauhee p aivo sanoo et ei saa katsoa salkkareita mitä järkeeiit on tehä tietty kaikki haluu katsoa koska haluu kattoo mallia miten rakastutaan...

        Kuule se rakkausmalli siel tv s ei ole oikea ja hyvä! Mieti vähä sori ny vaa. Se rakkaus elämä on siel feikkii ja ihan kaikki ei ol tottakaa.


      • Anonyymi
        omat aivot kirjoitti:

        Ei kyllä kannata ottaa salkkareista mallia suhdekuvioihin, voi hyvää päivää. :D

        Jep


    • tyttö

      mä kanskin käytän bikinejä oon 13 v ainakin pojat tykkää kattoo bikinejä ja persettä

      • jeelaahlaahigsigs

        sama juttu mut oon 14 ;)


      • Herkkäpippeli

        Aija eli siks tytöt käyttää bikinejä ei ite pidä niistä mutta ne ajattelee poikia että saa niitten pippelit nousemaan. No ei kai tää oli vaan vitsi 😀😀


    • tyttö

      et vanhemmat ain paasaa että miks sä käytät bikinejä ne ymmärä muodist mitään ..

    • TYTTÖ

      KUN POJAT KATTOO MUN PIPPII VÄLTÄ PIMPISNIIN TUNTUU HY

    • Hekohekohekoheko

      Meillä on kyllä jo 2-vuotiaana käytetty bikinejä! Huiiiiiii, kuin seksuaalista. :P

      • bikinit turhat

        En kyllä ymmärrä, miksi 2-vuotiaan nännejä pitäisi peittää. Meillä tytöt ovat noin viisivuotiaksi olleet pelkässä alaosassa. Sitten ovat itse halunneet sosiaalisista syistä (kai) yläosankin.

        Ylävartaloa ei ole mitään syytä peittää niin kauan kuin se on tismalleen samannäköinen kuin pojillakin. Mutta kun kavereillakin on se yläosa, niin ovat sitä vaatineet. Sukuelimet on asiallista peittää suhteellisen aikaisin. Periaatteessa minusta kaksiuotias nyt aivan hyvin voi olla alastikin rannalla.

        Vähän turhan pitkälle mennyt tämä pedofiili-.hysteria. Sitä paitsi varsinaiset pedot ovat kiinnostuneita yleensä muista kuin ihan pikkulapsista, lapsen pitää ollaa vähintään 5-6 -vuotias. Siis yleensä, toki kaikenlaista poikkeusperversiotakin varmasti on olemassa.


      • Bikininainen 52 v
        bikinit turhat kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä, miksi 2-vuotiaan nännejä pitäisi peittää. Meillä tytöt ovat noin viisivuotiaksi olleet pelkässä alaosassa. Sitten ovat itse halunneet sosiaalisista syistä (kai) yläosankin.

        Ylävartaloa ei ole mitään syytä peittää niin kauan kuin se on tismalleen samannäköinen kuin pojillakin. Mutta kun kavereillakin on se yläosa, niin ovat sitä vaatineet. Sukuelimet on asiallista peittää suhteellisen aikaisin. Periaatteessa minusta kaksiuotias nyt aivan hyvin voi olla alastikin rannalla.

        Vähän turhan pitkälle mennyt tämä pedofiili-.hysteria. Sitä paitsi varsinaiset pedot ovat kiinnostuneita yleensä muista kuin ihan pikkulapsista, lapsen pitää ollaa vähintään 5-6 -vuotias. Siis yleensä, toki kaikenlaista poikkeusperversiotakin varmasti on olemassa.

        Ei varmaan mitään peittää tarvitse, mutta bikineihin kuuluu myös yläosa. :)

        Bikineitä oli lapsilla jo 60-luvulla, enkä muista niitä lainkaan paheksutun. Miksi nykyään räpätetään ihan kaikesta? Onko joillakin elämä todella niin köyhää?


    • tyttö

      pojat kattoo yleens mun pimppii

      • mmxkdk

        Mun ekat uikkarit oli bikinit, ne sain 1v. Voi kauheeta.


      • Herkkäpippeli

        No joo jos oot alasti niin VARMASTI kattoo pimppiäsi ei oo usein kun joku nuori tyttö on alasti (jos oot alasti) poikiahan kiinnostaa nuo jutut ja jos joku pimppi jossain paljaana niin VARMASTI kattoo


    • hfoiä-ghsj-dfhs

      haluisin käyttää bikiineitä mut oon kauheen läski. koulu uinti tulee kohta haluun laittaa bikiinit mut oon 10v. ja painankin 57,9 k. miten vois laihduttaa?!!!!?

      • Joskus_Märkä

        Siskoni laihtui 3 kk 13 kiloa zumballa kokeile zumbaa


      • Joskus_Märkä

        Ja muuten tyttö joka on hieman pyöree näyttä tosi hyvältä bikineissä


      • Anonyymi

        Tarviitko oikeesti bikinei? Haluutko esittää teiniä/luletko olevas se?! Voi herran jestas sentäs sä et tarvkk niit, älä luule olevas teini, Esitä sitä! Sä oot LAPSI! Oikeesti!


    • pimppi

      Onko bikinit seksikkäät?

      • Herkkäpippeli

        No on mutta mä tykkään että tytöt näyttää paljon paremmalta uimapuvuissa mä en tiiä miks mutta se uimapuku sopii niin upeasti tytön vartalolle en tarkoita että tytöt ei "saa" käyttää bikineitä liian nuorena saa käyttää mun mielestä oon nähny monta pikkutyttö 5-10v bikineissä ja ihan ok tosi nättejä ne on tytöt bikineissä myös mutta tosi tosi nättejä ne on uimapuvuissa ahh!! 😊


    • äippä1976

      Vähän tietyllä tapaa lapsilla epäkäytännölliset. Itse en jokseenkin miellä pikkulasten vaatteiksi, enkä siis osta tyttärelle biksuja. Ostakoon itse kun isoksi kasvaa.

      • kolmen äippä

        Ei lainkaan epäkäytännölliset. Meillä on tytöillä ollut toppimaisia bikiniyläosia ja ne pysyvät hyvin päällä ja ovat rannalla mukavammat kuin kokouikkari.


      • äippä 1976
        kolmen äippä kirjoitti:

        Ei lainkaan epäkäytännölliset. Meillä on tytöillä ollut toppimaisia bikiniyläosia ja ne pysyvät hyvin päällä ja ovat rannalla mukavammat kuin kokouikkari.

        Tämä on selkeesti mielipide ja näkemys asia. Mä koen ne epäkäytännöllisiksi. Katsotaan muuttuuko mieli, kun tytär on 9-vuotias. Vuoden vanhalle ne on ainakin ihan turhat.


    • Ei h-i !

      Aloittajan kommentissa on kyse aikuisen ihmisen likaisesta mielikuvituksesta eikä mistään muusta.

    • Herkkäpippeli

      Mä tykkään että tytöt näyttää paremmalta uimapuvuissa mä en tiiä miks jotenkin uimapuku sopii niin upeasti tytön/naisen vartalolle kyllä bikinitkin on kauniit mutta uimapuku on tosi tosi hotti

    • Pikku_Pippeli

      Voi voi kuule :D bikiinit tytöille mun mielestä ihan ok mun siskollakin oli bikinit 5v:nä semmoset toppi malliset (niinkuin lyhyt mallinen tavallinen toppi) ja pikkuhousumalliset bikini alaosa.

      Joo eihän niillä tytöillä vielä 9-10v oo isoja tissejä mutta kyllä mä tykkään ett 9 ja 10 ja yli pitäs kyllä käyttää se ylä osa jotenkin tuntuu ett ne alkaa olla aika "vanhoja" "isoja" tyttöjä tuntuu jotenkin että alkaa olla isoja tyttöjä tykkääkö joku muu kuin mä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe