Prestige vai Yunus hotelli?

Lähdössä...

Olemme varaamassa matkaa Marmarikseen ja näiden kahden hotellin välillä nyt mietinnät käynnissä. Mitää luxusta emme vaadi vaan ihan perushotelli on ok meille. Kertoisitteko kokemuksia te jotka olette olleet ko hotelleissa, kiitos!
Käveleekö tuolta prestigestä kauan esim basaareille? Näkyy olenvan jonkin verran kauempana keskustasta. Entä millaiset aamiaiset hotelleissa on?

32

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prestige. <3

      Prestigestä on kokemusta, Aivan huippu hotelli :) Iloinen henkilökunta. Mikäli vaan Prestige hotellissa tilaa niin ehdottomasti ottakaa se! :) Mukavaa ja aurinkoista lomaa.

    • Lähdössä....

      Kiitos tiedosta! Muistatko kuinka pitkä tuo matka on sieltä esim. basaareille kävellen?
      Onko prestigen kohdalla rantakadulla baareja vai pitääkö mennä lähemmäksi keskustaa?

      • orbita

        jaksaa hyvin kävellä,ainakin illalla,kun ei oo enää tukalan kuuma.Baareja on ihan lähellä pitkin rantakatua,sekä myös samalla kadulla,missä Prestige on,osa on vaan aikamoisisia brittihelvettejä.Brittejä on paljon Sitelerissä,missä Prestige sijaitsee,mut onneks ei itse ko. hotellissa.Prestige on kiva,siisti hotelli,asiallinen henkilökunta ja ravintolassa aivan loistava ruoka,aamupala edullinen myös huoneisto puolella majoittuville.Kysy lisää,jos jotain haluat tietää,vastailen,jos suinkin tiedän,oon aika monta kertaa käynyt Marmariksessa.


    • Kuin myös

      menosa Marmarikseen ja Prestigeen 23 huhtikuuta. Onko siellä paikkoja jossa kannattaa ehdottomasti käydä ja toisaalta turistirysiä jonne ei maksa vaivaa.

    • Lähdössä....

      Kiitos kovasti tiedoista Prestigestä. Ajateltiinkin ottaa tuo aamiainen kun niin edullinen, ja täytyy muistaa ravintola myös testata, kiitti vinkistä!
      Näyttää siltä että Prestigen puolelle käännymme.
      Minulle kanssa Marmaris tuttu, joka keväinen perinteinen reissu aina toukokuussa, jos laskuissa olen pysynyt niin nyt 14:sta :).
      Hotelli vaan minulle uusi.
      Yritin hahmoittaa tuota sijaintia, onko lähellä Mikros markettia???
      Eli menikö hahmotteluni yhtään oikein....
      Onko hotellin (huoneisto) tapana että asiakas kuljettaa avaimen mukana vai jättää respaan? Kun aina vähän vaihtelee hotellittain..

    • KAter76

      Viime toukokuussa kyseisessä hotellissa asuimme perheeni kanssa. Mikros marketti n. 50-100m pääovelta oikealle. Meillä oli avain mukana. Ruoka hyvää hotellissa ja ihan edullisista. Suosittelen heti eka päivänä kaikille hamamia-turkkilaista saunaa ja öljyhierontaa. Armutalanissa hyvä hamam. Taksi tuo ja hakee. Päivä merellä edullinen ja ihana tapa tutustua turkin maisemiin. Tekee lomasta luksusreissun:)

    • Lähdössä....

      Nyt on sitten matka varattu ja valinta osui Prestige hotelliin, niin hyvää palautetta tuli, kiitos!
      Huomasin hotellin tiedoista että huoneistoihin tehty talven aikana remontti.
      Otimme myös aamupalan koska oli tosi edullinen.
      Ja ilman muuta Armutalanin hamamiin eka päivänä ja koko helahoito....tuttu paikka!
      Mahtava olo aina käynnin jälkeen.
      Nyt vaan aamuja laskemaan..

    • yunusdelffi

      Minä kyllä menisin ja menenkin Yunukseen mieluummin. Rannalla, lähellä kaikkea, ystävällinen henkilökunta ja aamiainen kuuluu hintaan.

      • kiertelijä

        Yunus pienet huoneet, meteli kuuluu huoneisiin, huoneisiin ei saa viedä mitään kaupasta ostettua. Isäntäväki kyttää koko ajan.
        Tarjoilijapojat ok. Ruoka Ok.

        Eli sopii sellaisille, jos ei jaksa kävellä tai käyttää dolmusta.
        Prestige etu rauhallisuus, uudempi, läherllä rantaa, Iso uima-allas Migroksen vieressä........
        Hyvä palvelu.


      • ruuat ulkona
        kiertelijä kirjoitti:

        Yunus pienet huoneet, meteli kuuluu huoneisiin, huoneisiin ei saa viedä mitään kaupasta ostettua. Isäntäväki kyttää koko ajan.
        Tarjoilijapojat ok. Ruoka Ok.

        Eli sopii sellaisille, jos ei jaksa kävellä tai käyttää dolmusta.
        Prestige etu rauhallisuus, uudempi, läherllä rantaa, Iso uima-allas Migroksen vieressä........
        Hyvä palvelu.

        Siellä kukaan kyttäile mitään! Mutta tuskin hotelliin nyt ruokaa viet, korkeintaan vettä , juotavaa ja snackseja. Merinäköalahuoneet on pienet, mutta jos tyytyy "näköalattomaan", huone on todella suuri, mm. sohvaryhmä mahtuu sänkyjen lisäksi huoneeseen.


      • turksav
        ruuat ulkona kirjoitti:

        Siellä kukaan kyttäile mitään! Mutta tuskin hotelliin nyt ruokaa viet, korkeintaan vettä , juotavaa ja snackseja. Merinäköalahuoneet on pienet, mutta jos tyytyy "näköalattomaan", huone on todella suuri, mm. sohvaryhmä mahtuu sänkyjen lisäksi huoneeseen.

        Yunuksessa siis kyttäiltiin mitä viet huoneeseen. Huomautettiin että vettä saa hotellista, eikä muualta ostettua saa viedä huoneeseen.. Asiasta jouduttiin vähän viäntämään niinko savoksi sanotaan. Hotelli on kiva laiskoille jaloille ja vähemmän liikuntaa harrastaville.
        Onnettomat huoneet.


      • turhaa viäntöä
        turksav kirjoitti:

        Yunuksessa siis kyttäiltiin mitä viet huoneeseen. Huomautettiin että vettä saa hotellista, eikä muualta ostettua saa viedä huoneeseen.. Asiasta jouduttiin vähän viäntämään niinko savoksi sanotaan. Hotelli on kiva laiskoille jaloille ja vähemmän liikuntaa harrastaville.
        Onnettomat huoneet.

        No jos sinne hotelliin raahaa mäkkiruokaa, kananmunia ja puolikkaita sikoja sekä palanpainikkeeksi keisseittäin kaljaa, kyllähän siitä mainitaan, koska kyseessä on hotelli, ei huoneistohotelli! Mutta Yunuksessa ketään ei kiinnosta vietkö sinne kämpille vesipullon ja pientä snackia.

        Huoneet on pienet, mutta ketä siellä huoneessa nyt reissulla viettää aikaa muuten kuin vaakatasossa yöaikaan? Mutta altaan puolen huoneet ovat suuria, jos pienuus ahdistaa. Valitse siis merinäköala tai suuri huone.


      • Haissee jo nokassa
        turhaa viäntöä kirjoitti:

        No jos sinne hotelliin raahaa mäkkiruokaa, kananmunia ja puolikkaita sikoja sekä palanpainikkeeksi keisseittäin kaljaa, kyllähän siitä mainitaan, koska kyseessä on hotelli, ei huoneistohotelli! Mutta Yunuksessa ketään ei kiinnosta vietkö sinne kämpille vesipullon ja pientä snackia.

        Huoneet on pienet, mutta ketä siellä huoneessa nyt reissulla viettää aikaa muuten kuin vaakatasossa yöaikaan? Mutta altaan puolen huoneet ovat suuria, jos pienuus ahdistaa. Valitse siis merinäköala tai suuri huone.

        Taijat olla juuri sellainen.
        Mahteeko siel olla oma sika ojassa kun noin paikkaa puolustelet.


    • merhabagirl

      Molemmissa hotelleissa on tullut käytyä, ja kummassakin on tosiaan puolensa. Itse pidän enemmän yunuksesta, ja se taitaa muutenkin olla enemmän nuorten makuun. Se tosiaan sijaitsee aivan rannalla ja siten myöd lähellä longbeachin yöelämää. Myös hotellin henkilökunta on mukavaa, jos vaan jaksaa heidän juttujaan kuunnellla.

      Prestige tosiaan on rauhallisempi, mutta mielestäni aamupala oli heikompi kuin Yunuksessa. Joka aamu oli samat syötävät, Yunuksessa hieman vaihtelivat.. Mielestäni oli surullista myös ettei Prestigen aamiaiseen kuulunut minkäänlaisia hedelmiä. (ei nyt mikään suuri miinus, mutta kuitenkin)

      Mitäs vielä? Siisteys on molemmissa aika samaa tasoa mielestäni. Molemmat kivoja hotelleja, voisin mennä uudestaan kumpaan vaan. Ehkä kuitenkin suunnattu hieman erilaisille ihmisille, riippuu mitkä asiat ovat tärkeitä lomalla :) Itse olen myös käynyt Marmariksessa toistakymmentä kertaa, joten kokemusta on! Kerron mielelläni lisää hotelleista tai muista jos kysymyksiä tulee! Ihanaa lomaa kaikille!

      • Kiva tietää

        Hei! oletko käynyt Poseidonissa? jos niin kerro siitä kiitos:-)


      • Mimmmu-69
        Kiva tietää kirjoitti:

        Hei! oletko käynyt Poseidonissa? jos niin kerro siitä kiitos:-)

        Pose on NIIN paras, khih!

        Vittu oikeesti, oikeesti vittu, oikeesti, vittu oikeesti.


      • Mummu¤
        Mimmmu-69 kirjoitti:

        Pose on NIIN paras, khih!

        Vittu oikeesti, oikeesti vittu, oikeesti, vittu oikeesti.

        Missä olit silloin kun aivoja jaettiin??? kun moisia vastailet !!!!


    • Lähdössä....

      Onko jo nyt tänä keväänä Prestigessä käyneitä? Olisi kiva kuulla millaiset olivat talven aikana uusitut huoneistot?

      • Mimmmu-69

        Äänieristettyjä, just hyvä mulle, tiedätsä, khih!

        Oikeesti, vittu oikeesti, oikeesti vittu oikeesti.


    • ......

      Nimimerkki Mimmmu-69, olet todella säälittävä! Mahtaa olla ankea oma elämä. Otan osaa!

      • käynyt

        Just. Ne on niin syvältä, ettei kannata edes kommentoida. Loppuu lyhyeen, jos ei mene mukaan. Yunus-hotellista positiivista kerrottavaa. Mainio sijainti ihan rannalla. Pienet huoneet, mutta merinäköalaparveke kruunaa kaiken. Ihanat maisemat ja ranta kävelykadun toisella puolen.


      • Mimmmu-69

        Mul on kyl siis NIIN paĺjo elämää, et sä et tiädäkään, oikeesti vittu, oikeesti.

        Mä viimekski pidin niin paljo elämää, että hakkaisvat ovee keskellä yötä, et oltais hiljempaa, khih!

        Mä ja Mehmet ja Tyrgyl ja Kemal...khih!


      • kldjgvopwrlpg
        Mimmmu-69 kirjoitti:

        Mul on kyl siis NIIN paĺjo elämää, et sä et tiädäkään, oikeesti vittu, oikeesti.

        Mä viimekski pidin niin paljo elämää, että hakkaisvat ovee keskellä yötä, et oltais hiljempaa, khih!

        Mä ja Mehmet ja Tyrgyl ja Kemal...khih!

        Unohditko Ömerin?


      • Mimmm-69
        kldjgvopwrlpg kirjoitti:

        Unohditko Ömerin?

        Sori joo., mä hoitelin sen jo käytäväs...

        Oikeesti vittu, oiikeesti, oikeesti vittu, oikeesti vittu oikeesti vittu oikeesti vittu oikeesti.

        White trash oikeesti!


      • ??.
        Mimmm-69 kirjoitti:

        Sori joo., mä hoitelin sen jo käytäväs...

        Oikeesti vittu, oiikeesti, oikeesti vittu, oikeesti vittu oikeesti vittu oikeesti vittu oikeesti.

        White trash oikeesti!

        entäs pillu-Bulent ? Vaikuttaako missä hotellissa nykyään?


      • hurrja
        ??. kirjoitti:

        entäs pillu-Bulent ? Vaikuttaako missä hotellissa nykyään?

        Eikö se siellä anatoliassa.


      • Miksi näitä vanhoja
        hurrja kirjoitti:

        Eikö se siellä anatoliassa.

        Sinulle "hurrja" : Anatoliaa ei edes ole enää olemassa!!!


      • hahloökflqekäö

        ketä kiinnostaa?

        Mitä, jos kaivaisin samanlaisia tarinoita lintukodostamme Suomesta?


      • suomi, hyvähyvä

        Jammu Siltavuori, Nikita Fouganthine, Hyvinkään paloittelusurma, Kyllikki Saaren murha, onhan noita....


    • jos t6aas

      mihin aikaan kesäsäst'ä,te vittu,vittu tyypit matkailette.osaisin kiertää sen ajan kohdan!en onneksi ole tavannut vaik usein olen käynyt!

    • Hups!

      Täälä ainakin lääkitys kohdallaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe