Halvinta sähköä

en löydä halpaa..,..

Mistä saa halvalla sähköä ? Ei tarvittais kun 14000kw vuodessa, kausisähköä, kotiin toimitettuna, Fortumin piuhat tulee, ja nyt loppuu 24kk sopimus.

10

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssd

Jyväskylän energia,käyppä katsomassa

• sagafadfg

market energia taitaa olla edullisin. kotimainen ja luontoa säästävä valinta. itse voin ainakin suositella vaikka joku on tänne muutakin kirjoitellut.

• pisnekset tökkii?

Onkos se toimitusjohtaja itse taas netissä provoamassa.

Mikä on seuraavan kusetusyrityksen nimi?

• ei hyvä ollenkaan

lukaseppas huvikseen tuo kuluttajaviraston juttu Market energiasta!

Sitten huomaat ettei se säästö tule sillä että listassa on halvin, kun heidän toiminta on sellaista että maksat sähköstäsi kuitenkin enempi.... jos nyt koskaan saat mitään sopparia tai laskuja... yleensä tulee vain perintätoimiston lappu ja siinä peritään jo seuraavan vuoden sähköjä suurinpiirtein..

• >12000 Kwh/v

Melko turha käydä näillä sivustoilla vaihtovirta.fi / kilpailuttaja.fi en tiedä kenen "sponssaamat" sivut.

Itse hiukan näppitöitä tehden päädyin entiseen myyjään jonka 24kk sopimus uusilla hinnoilla pesi nämä sivustojen tarjoajat Vaasan Sähkö olisi ollut kiintoisa mutta ei anna määräaikaisia sopimuksia, EON ja Fortum omassa yksinäisyydessään (rahaa se on 100 euroakin vuodessa)

Laskeskelin eroa mitä sama kulutus nyt tulevilla hinnoilla /Keravan Energia meillä niin 1256 / 1003 euroa kiittäkäämme Tuusulan fiksuja päättäjiä Energialaitoksen myynnistä myykää vielä vesilaitoskin niin maailma pelastuu.

• kaikki mukana

• Karvalärsä

Älkää sortuko Market energiaan.Lupasivat edullista sähköä mutta laskussa tuli aivan muuta ja 3 kuukautta piti maksaa ennakkoon.Tänään tuli taas uusi lasku toukokuun ajalta vaikka olen jo maksanut kesäkuun loppuun.Tänään olen etsinyt uutta yhtiötä ja päädyin Vaasan Sähköön.

• Tyytyväinen...

Olen ollut Vaasan Sähkön asiakas jo vuosi. Ei ole ollu aina halvin, mutta on aina ollut halvimpien joukossa.

• JOpet64
    • E.M.V.

www.energiamarkkinavirasto.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      216
      6032
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2705
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      2102
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1779
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1414
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1397
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1281
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe