Hei! Minulla on noin vuoden verran ollut Samsung SMX-F30 videokamera. Se on kaikinpuolin ihan hyvä. Maksoi 200euroa. Mutta on ongelmana se kun kuva viivoittuu niin paljon että laatu on täysi nolla. Halppiskännykälläkin saa parempia videoita. Tykkään kovasti kuvata mutta tuolla joka ikinen videoni menee pilalle eikä ole varaa uuteen kameraan.
http://www.youtube.com/watch?v=zlqXeu6ukJM&feature=related
Tokasta pätkästä huomaa kuinka huono se on yleensä. Tuokin olisi ollut upea klippi ellei olisi viivoittunut. Ja ollut ostovaiheesta asti tuollainen.
Apua kameran kanssa!
3
108
Vastaukset
- De-INTEGLADE
Tuo ei ole kameran vika, vaan käyttäjän taitamattomuuden asettaa kameraan oikeat asetukset.
http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/De-interlace - tääls näi
edellisen kanssa samalla linjalla. itsellä on myös samsung videokamera, 200 maksoi, ellei peräti sama malli, kuva on todella hyvää tarpeisiini. oikeat asetukset kaiken A ja O
- .bn.vhlog
Halvinta ja hyvää kuvaa saa taskuvideokameroilla. Ne on edullisia, tekevät hyvää jälkeä, mutta zoomaus on niissä hieman puutteellista, yleensä se on niissä digitaalinen.
Mulla esim panasonic HM-TA1 tekee erinomaista kuvaa, myös valokuvat, mutta zoomatessa saa olla varovainen. Se kestää hyvin vielä kaksinkertaisen zoomauksen, mutta sitten rupeaa kuvanlaatu kärsimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869